یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

علي‌اصغر فاني وزير آموزش و پرورشبا روی کار آمدن دولت جدید، امری طبیعی است که مدیریت اجرایی کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها در مسیر هماهنگی بیش‌تر با برنامه‌های دولت دست‌خوش تغییرات شوند.

به گزارش يافته، در این نوشتار قصد داریم به تحولات و تغییرات مدیریتی آموزش و پرورش استان از زمان وزیدن نسیم اعتدال دولت تدبیر امید بپردازیم.

با گرفتن رای اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش پرورش دولت حسن روحانی، با آرای 185 رای موافق و 57 رای مخالف و 24 رای ممتنع از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علی‌اصغر فانی 5 آبان 1392  سکان‌دار وزارت آموزش پرورش دولت تدبیر و امید شد.

دولت حسن روحانی که با شعار اعتدال سرکار آمده بود، تغییرات مدیرتی آن قاعدتآ می‌بایست در راستای ایجاد اعتدال در استان باشد.

فانی که يك ماه و 17 روز از مدیرتش بر وزارتخانه نگذشته بود در 23 آذر‌ماه 1392 طی حکمی گودرز کریمی‌فر را به جای  سيدحجت‌الله کلانتري به عنوان مدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان منصوب کرد.

این انتصاب همان وعده ایجاد اعتدال در آموزش وپرورش استان از سوی دولت حسن روحانی بود.

کریمی‌فر که در سال‌های 80 تا 82 سابقه‌ی مدیریت آموزش پرورش بخش معمولان را در سوابق خود دارد، سکان آموزش پرورش استان را بر عهده گرفته و حال می‌توان او را سفیر اعتدال در آموزش و پرورش لرستان نامید. البته انتصابات آموزش پرورش لرستان همواره با جنجال‌های زیادی همراه بوده این انتصاب نیز جداً از انتصابات دیگر نبود.

مدیرکل آموزش پرورش استان با شروع فعالیت خود نیز بسان سایر مدیران دولت تدبیر و امید شروع به تغییر و تحول در مدیریت آموزش پرورش شهرستان‌ها و معاونین خود کرد.

حال نگاهی می‌اندازیم به تغییرات مدیریتی برخی شهرستان‌ها از زمان وزیدن نسیم اعتدالی بر پیکره آموزش و پرورش لرستان:

تغییر و تحول در مدیریت آموزش پرورش در بروجرد:

طی حکمی از سوی مدیرکل، جمشید ابولفتحی به سمت مدیریت آموزش پرورش بروجرد منصوب شد. قبل از این انتصاب سکان هدایت آموزش و پرورش این شهرستان به مدت 2 سال و 7 ماه بر عهده  فرج‌الله شاهوردی‌زاده بود.

مدیر فعلی آموزش پرورش بروجرد دارای 29 سال سابقه خدمت می‌باشد و سابقه مدیریت آموزش پرورش را  قبل از شاهوردی‌زاده در کارنامه خود تا 12 دی ماه 1390 داشته و می‌توان گفت با فضای آموزش و پرورش بروجرد آشنای کامل دارد.

همان طور که در سابقه‌ی ابولفتحی مشخص است از مدیران دولت قبلی، یعنی دولت دکتر محمود احمدی‌نژاد بوده در سخنرانی که هنگام معارفه‌اش با حضور محسن يوسفوند معاون پرورشی اداره کل آموزش پروش استان برگزار شد اظهار داشت که با اعتقاد خود به مشی اعتدال دولت تدبیر امید تلاش می‌کنم هم‌دلی و هم‌فکری و تعامل با نخبگان و چهره‌های تاثیر گذار شاخص‌های تعلیم و تربیت را در بروجرد که دارای صبغه طولانی در امور علمی و فرهنگی و آموزش است ارتقا دهم.

حال این سوال برای عموم فرهنگیان مطرح می شود،که این انتصاب در جهت هماهنگی با شعار‌های دولت تدبیر و امید بوده است؟ یا یک حرکت سیاسی در جهت هماهنگی با نمایندگان مجلس؟

ناحیه یک خرم‌آباد: این بار نسیم در اوایل اردی‌بهشت بر خرم آباد وزید

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان اسدالله عباس‌زاده را به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد منصوب كرد.

عباس‌زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت آموزشی است و در کارنامه کاری خود سابقه ی معاونت پرورشی و پرورش بخش زاغه و چگنی را دارد.

مدیر فعلی آموزش و پرورش ناحیه یک چندی پیش در مراسم معارفه معاونان جديد پرورشي و تربيت‌بدني ناحيه يك گفت: تغییر باعث پویایی و حرکت و عامل تلاش و پیشرفت در كارهاست. همکاری که تکریم و تودیع می‌شود به علت ناتوانی یا نقص در کار نیست بلکه این امر چرخش مدیران است و ربطی به اشخاص ندارد و این جابه‌جایی‌ها برای بالندگی بیش‌تر در انجام امور آموزشی و فرهنگی می‌باشد‌.

حال منتطریم که این امر چرخش مدیران از سوی مدیر ناحیه یک اعتدال و امید را در این اداره احیا کند.

ازنا:

کریمی‌فر در شهرستان ازنا هم دست به تغییر و تحول زد و ناصر شریفی را که دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی می‌باشد و دارای 24 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را دارد را به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان منصوب نمود.

در این مراسم معارفه معاون پرورشی اداره کل آموزش پروش استان،محسن  یوسفوند به نمایندگی از مدیر کل حضور داشت.

الشتر:

18 فروردین 1393در الشتر نیز جواد اسلام‌دوست را بعنوان مدیر آموزش پرورش الشتر به جای حجت‌الله امیری مدیر قبلی منصوب شد.

در این مراسم معاونت آموزش ابتدایی آموزش پرورش استان به نمایندگی از مدیرکل حضور داشت.

اسلام‌دوست که در کارنامه خود سابقه معاونت پشتیبانی آموزش پرورش الشتر را داشته، حال بر صندلی ریاست این اداره تکیه زد و راستای ایجاد اعتدال می کوشد.

پلدختر:

نسیم اعتدال در اواخر اردیبهشت ماه 1393 بر پلدختر وزید و طی حکمی علیرضا افتخاری بعنوان مدیر جدید آموزش پرورش این شهرستان منصوب شد.

قبل از افتخاری آقای بهمن دیناروند به مدت 17 ماه مدیریت این اداره را بر عهده داشت.

دیناروند در این مراسم که در سالن ارشاد اسلامی پلدختر با حضور لروند امام جمعه و ترابي‌ فرماندار پلدختر و یوسفوند معاون پرورشی استان برگزار شد از بی‌اطلاعی از انتصاب مدیر جدید بجای او تا دقایقی قبل شروع مراسم که او را مطلع کرده بودند اظهار گله‌مندی نسبت به مدیر کل آموزش پرورش استان نمود.

علیرضا افتخاری دارای 28 سال سابقه کاری و مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی می باشد. در کارنامه خود سوابقی چون بخشدار مرکزی پلدختر و تدریس در مدارس پلدختر داشته و هنگام سخنرانی‌اش گفت:با اعتقاد به مشی اعتدال مسوولیت را فرصتی برای خدمت‌گزاری به مردم می‌دانم و از این فرصت برای رشد و ارتقا شاخص های آموزشی و پرورشی استفاده می کنم.

کوهنانی:

نسیم اعتدال که هنوز به کوهدشت نرسیده زودتر از کوهدشت به منطقه کوهنانی شهرستان کوهدشت رسید و حمزه فیضی‌پور تیر‌ماه 1393 طی حکمی از سوی مدیر کل به عنوان  مدیر آموزش پرورش کوهنانی به جای فریدون سوری منصوب شد.

مراسم معارفه در بخشداری کوهنانی برگزار شد و نکته قابل توجه بازهم حضور یوسفوند به عنوان نماینده مدیرکل بود.

اشترینان:

اواخر فروردین ماه 1393 طی حکمی از سوی مدیر کل‌، ریس آموزش پرورش اشترینان منصوب شد. کریمی‌فر با تقدیر از زحمات حسین شکرالهی ريیس سابق آموزش پرورش این منطقه امیر صارمی را به جای او منصوب کرد.صارمی دانش آموخته رشته ریاضی می‌باشد.

چگنی:

سفیر اعتدال در روزای آخر فصل سرد بهمن ماه 92طی حکمی اسکندر قنبری را به جای مدیر قبلی این اداره منصوب کرد.

از زحمات محمد‌باقر امیری مدیر قبلی، تقدیر و تشکر کرد.

قنبری که در کارنامه خود سوابقی چون معاونت آموزش و پرورش چگنی  و کارشناس گزینش استان و ريیس سورای اسلامی بخش ویسیان را برعهده داشته است.مدیر فعلی این شهرستان دانش آموخته رشته ی معارف اسلامی می باشد و می توان گفت باتوجه به سوابق ایشان نیز با مدیران دولت قبلی بیگانه نبوده است.

قنبری در هنگام سخنرانی معارفه اش اذعان داشت که با همفکری و استفاده تمامی ظرفیت ها جهت پیشرفت  تلاش می‌کنم.

استعدادهاي درخشان

سفیر اعتدال در آموزش پرورش لرستان این بار در اداره کل در روزهای پایانی ماه اول سال 93 دست به تغییر و تحول زد و ريیس جدید اداره استعداد‌های درخشان آموزش پرورش استان را معرفی کرد‌.

ملوک نادری به جای اعظم محمدی‌نیا منصوب شد و در ادامه انتصابات مهدی مومنی نیز به عنوان ریس جدید اداره قرآن و عترت آموزش پرورش استان منصوب کرد. مومنی در معارفه خود گفت که با تعامل و همکاری با ائمه جمعه و جماعت و حوزه های علمیه در انتقال مفاهیم دینی و ارزشی به نسل آینده تلاش خواهم نمود، اما جشن اولین سالروز پیروزی دولت تدبیر امید که 24  خرداد‌ماه در آموزش پرورش شهرستان چگنی با حضور قنبری، ريیس آموزش پرورش و درمنان فرماندار این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم عنوان شد که آغاز کار دولت اعتدال به منزله پایان تندرو‌های افراطی است.

یکی از سخنرانان این مراسم  امیرناصر  غلامرضایی مسوول کمیته سیاسی معاون اقوام ستاد مرکزی دکتر روحانی که در انتخابات مجلس نهم در ستاد انتخاباتی کاندیدای اصول‌گرا خرم‌آباد حضور چشمی‌گیری و فعالی به عنوان سخنران داشتند، عنوان کرد که "دولت تدبیر و امید به اتحاد نیاز دارد که با اصول گرایان منطقی  و با انصاف در کنار اصلاح طلبان منصف و دلسوز  دست به دست هم دهند تا مملکت را از مشکلات رهایی بخشد."

حال ما چند سوال مطرح می کنیم، برداشت شما به عنوان یک خواننده از این سخنان که در جشن سال‌روز پیروزی دولت تدبیر امید گفته شد چیست؟

1. اعتدال را در کجای این صحبت‌ها می‌گنجانند؟

2. آیا کسانی که جشن پیروزی تدبیر امید را برگزار کردند، رجال سیاسی و فرهنگیان فهیم  و زحمت‌کش لرستان را به دسته‌ی منصف و منطقی و دلسوز و دسته ی بی‌انصاف و بی‌منطق با عناوین اصول‌گرا و اصلاح‌طلب تقسیم می‌کنند؟

از زمان مدیریت گودرز کریمی‌فر در آموزش و پرورش لرستان بیش 9 ماه نشده است که شاهد حضور چشم‌گیر او بیش از هر مدیر کلی در رسانه‌های استان هستيم و اين نشان مي‌دهد كه وي به نحوی خود را در دل رسانه‌های استان گنجانده است.

وقت آن رسیده، عملکرد هر یک از این نمایندگان و مدیران استانی در سایه مطبوعات و رسانه‌ها به نقد کشیده شود تا برای آینده بتوان مانع از کار افرادی شد که با وعده و قول‌ها بر برآورده کردن آمال و آرزو به مجلس راه پیدا کرده، سپس اقدام موثری انجام نداده و تنها به منافع خود و اطرافیان اندیشیده‌اند. تقریباً تمامی آن‌ها بعد از انتخاب شدن و نمایندگی، دیگر زندگی در دیار لرستان را بر نتافته، گویی سبک  زندگی آن‌ها با این مردم محروم و توسعه نیافته متفاوت است.

نویسندگان استان باید ندای افکار عمومی جامعه و آنچه که مردم می‌گویند، باشند و هر چه به زبان قلم در می‌آورند از زبان عامه مردم باشد، وگرنه مدح صاحبان قدرت گفتن همان مثال نویسندگان مزد بگیر می‌باشد که از این ستایش‌ها در جهت مطامع و خواسته‌های شخصی استفاده می‌کنند.

استان دارای صدها مشکل و درد مزمن بوده که سال‌های متمادی باعث فشار بر این مردم محروم شده است، وقت آن رسیده که در سایه رسانه‌ها نویسندگان به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به مشکلات اساسی استان بپردازند و قبل از هر چیز عملکرد مدیران استانی نقد گردد.

هنگامی که صحبت از شایسته‌سالاری دولتمردان اعتدال استان می‌گردد، با مدیران دولت قبل مقایسه می‌گردند، حال آن که، آن مدیران هیچ جایی برای دفاع نداشته و تنها هنر شان کسب منافع شخصی و استخدام‌های رانتی بوده و کم‌تر نویسنده‌ای از عملکرد آنها دفاع می‌کند، اما بزرگ‌ترین قضاوت کننده در مورد عملکرد دولتمردان قبل، افکار عمومی جامعه بوده که عملکرد ناثواب‌شان را تا سال‌ها به خاطر می‌آورد.

به نظر می‌رسد، توجه به شایستگان و نخبگان در بدنه آموزش و پرورش حاکم نیست و با آرمان‌های اعتدال و امیدهای مردم سازگاری ندارد، تا به حال نیروهای قدیمی و نزدیک به بازنشستگی سهم‌خواهی کرده و پست‌های کلیدی را بدست آورده و در انتصابات مدیران شهرستانی کم‌تر از نخبگان جوان با تحصیلات عالی استفاده گردیده است.

آموزش و پرورش که متولی مهم‌ترین مسوولیت را در جامعه دارد و باید نگاه ویژه و دلسوزانه به آموزش و پرورش داشته باشیم. سیستم اداری کشور ما به گونه‌ای است که همه امکانات در شهر‌های کلان و مراکز استان‌ها توزیع می‌شود و هرچه رسید به شهرستان‌ها می‌دهند. یک مدیر نباید منفعل باشد و در سطح بخشنامه عمل کند بلکه باید فراتر از آن باشد و برای گرفتن اعتبار‌، امکانات برای شهرستان‌های محروم فعال باشد.

در فضای آموزش و پرورش نباید خط‌های فکری سیاسی حاکم باشد چون کسانی که متعلق به کل جمعیت کشور هستند جایگاه‌شان بسیار بالاتر از این است که خود را در گیر جناح های سیاسی کنند.

آموزش پرورش، بزرگ‌ترین امانت دار کشور شناخته می‌شود چرا که کودکان در سن 7 سالگی وارد فضای آموزشی می‌شوند و اگر این نهاد وظایف خود را به درستی انجام ندهد آینده کودکان در نیجه آینده استان و کشور به ناکجا آباد می‌رود. اگر این نهاد را با افکار بیهوده و سیاسی کاری آلوده کنیم با دست‌های خود تیشه بر ریشه فضای علمی و فرهنگی کشور می زنیم.

مقام معظم رهبری سال 1386 در دیدار جمعی از فرهنگیان مطالباتی مهم را از آموزش و پرورش و فرهنگیان را به اين شرح بیان نمودند:

«آموزش و پرورش باید برای ایجاد تحول با استفاده از نیرو‌های فکری، کارآمد و زبده کشور، فلسفه نظام تعلیم و تربیت را براساس هویت دینی و ملی تدوین کند. نظام آموزش پرورش را بر مبنای آن تغییر دهد. اگر کشور و ملتی خواهان عزت مادی، سعادت معنوی‌، برتری سیاسی، پیشرفت و آبادانی است بایدآموزش پرورش به عنوان کاری بنیادی توجه جدی کند زیرا نیروی انسانی لازم برای تحقق این اهداف والا،محصول نظام آموزش و پرورش است.

پابه‌های نظام آموزش و پرورش در سال‌های پیش از انقلاب اسلامی براساس مبنای  غیر‌دینی و مغایر با هویت ملی شکل گرفته بود، آموزش و پرورش در آن دوره، ضد دین، ترجمه‌ای و مبتنی بر باور‌های غربی، تقلیدی و غیر‌منطبق با نیاز‌های اساسی کشور بود.»

اما حال مدیریت آموزش و پرورش استان تا کنون تغییرات و تحولات مدیریتی مورد نظر خود را انجام داده و حال باید ببینم شاهد تغییرات به اصطلاح نسیم اعتدالی در سایر شهرستان‌های استان از جمله شهرستان کوهدشت و نورآباد و رومشکان و دورود و.. خواهیم بود یا نه، تا شاهد نتایج و علمکرد این مدیران اعتدالی در سراسر استان باشیم.

 

ارسال‌کننده: ناصر رومیانی/ رومشکان

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 حسن 1393-05-12 08:02
ناصر رومیانی یادش رفته نام همه انتصابات رو بزنه...غیر از اینا هم روسا عوض شدن...اشترینان و دورود و زاغه و .....همه با هم کنار گذاشته شدن
نقل قول کردن
#2 يك بروجردي 1393-05-12 11:12
دكتر كريمي فر نماينده دولت تدبير و اميد در آموزش و پرورش لرستان يك مهره احمدي ن‍ژادي را بعنوان رئيس آموزش و پرورش بروجرد برگزيد!
واقعا خسته نباشند!!!
نقل قول کردن
#3 فرهنگی 1393-05-12 12:30
امیدوارم که این کامنت درسایت نمایش داده شود
متاسفانه تصدی ....
___________________________
يافته: با سلام. مطابق قوانين مطبوعات، اهام زدن به ديگران در صورتي كه ادله و مدارك كافي در آن زمينه موجود نباشد و به قصد تخريب و توهين شخصيت حقيقي يا حقوقي صورت گيرد جرم است. از آن‌جا كه نويسنده محترم هم با نام مستعار مطلب را ارسال كرده يا حداقل هويت ايشان براي مدير مسوول اين پايگاه خبري ناشناخته است، لذا از انتشار اين مطلب معذوريم مگر اين كه نويسنده، بخشي از مسووليت آن را بر عهده بگيرد. (مطابق قانون مطبوعات، ابتدا شخص مدير مسوول در قبال مطالب يا نظرات در برابر قانون پاسخگو است بعد نويسنده)
ممكن است بخشي يا تمام نوشته شما درست باشد، اما بسياري از چيزها را به دلايلي نمي‌توان اثبات يا مطرح كرد
در صورت پذيرفتن بخشي از مسووليت، با مدير مسوول يا سردبير تماس بگيريد تا ترتيب انتشار مطلب به صورت جامع‌تر صورت پذيرد.. موفق باشيد
نقل قول کردن
#4 سوري 1393-05-12 12:45
آفرين واقعا به اين ميگن نقد منصفانه!!!
واقعا با اين مديران كه همه شون نزديك سن بازنشستگي هستن كجا اميد پيدا ميشه
رومياني خسته نباشي احسسسسسسسسن
نقل قول کردن
#5 امرايي رومشكان 1393-05-12 13:06
(از زمان مدیریت گودرز کریمی‌فر در آموزش و پرورش لرستان بیش 9 ماه نشده است که شاهد حضور چشم‌گیر او بیش از هر مدیر کلی در رسانه‌های استان هستيم و اين نشان مي‌دهد كه وي به نحوی خود را در دل رسانه‌های استان گنجانده است)
خوشم اومد دكتر خطابش نكردي ناصر جان
خسته نباشي!!!!!
نقل قول کردن
#6 از بروجرد 1393-05-12 13:09
حال این سوال برای عموم فرهنگیان مطرح می شود که این انتصاب در جهت هماهنگی با شعار‌های دولت تدبیر و امید بوده است یا یک حرکت سیاسی جهت هماهنگی با نمایندگان مجلس؟
آفرين به قلم ت.......
نقل قول کردن
#7 سوری 1393-05-12 14:11
ابتدا از وزیر محترم فرمودی. وزیر محترم ردای وزین و بلند مدیر کلی را در برخی استانها بر دوش افرادی انداخت که برازنده شان نبود. در برخی استانها البته خوب عمل شد. باز هم صبر می کنیم تا ببینیم این ردا گل مالی می شود یا جمع و جور شده و با آن قدمهاي مثبت برداشته می شود ...
نقل قول کردن
#8 استانداری 1393-05-12 19:25
نقد های که این جوان نوشتن یعنی همان:
وزيدن نسیم اعتدال بر پیکره‌ جامعه‌ی مدنی لرستان و نقش بارز شاهرخي
نقل قول کردن
#9 معلم 1393-05-13 00:00
(از زمان مدیریت گودرز کریمی‌فر در آموزش و پرورش لرستان بیش 9 ماه نشده است که شاهد حضور چشم‌گیر او بیش از هر مدیر کلی در رسانه‌های استان هستيم و اين نشان مي‌دهد كه وي به نحوی خود را در دل رسانه‌های استان گنجانده است)
یکی از مشکلات بعضی از مسئولان ما گوش ندادن به این سفارش قرانی است
"اینکه بگویند چیزی وخلاف آن عمل کنند ، این برای خدا خیلی سنگین است"
نقل قول کردن
#10 گراوند 1393-05-16 15:20
آقای کریمی فر از ساعت 9 صبح روز 23 اردیبهشت 1392 تا این لحظه به همه 30 هزار فرهنگی دروغ گفته که مدرک دکتری دارد! این تحمیق همکاران خود است. اگر صداقت دارد تصویری از مدرک یا حکم کارگزینی خود را در معرض دید عموم قرار دهد، در غیر این صورت به علت فریب افکار عمومی جامعه و تحمیق جامعه فرهنگی باید جوابگو باشد. لطفا منتشر کنید، هیچ توهینی نیست. اگر ما دروغ می گوییم با یک اسکن از مدارک مورد درخواست، ما شرمنده می شویم!
_________________________________________
يافته: سلام. اول اين كه آن طور ما از افراد مورد اعتماد شنيده‌ام ايشان از دانشگاه تاجيكستان مدرك دكترا گرفته‌اند
دوم اين كه قبلاً مدير كل با مدرك ليسانس يا فوق‌ديپلم هم داشته‌ايم و مدرك تحصيلي نمي‌تواند ملاكي براي مديريت باشد
سوم اين كه بازي آبروي ديگران كار درستي نيست و كم شدن از ديگران، چيزي بر من و شما نمي‌افزايد ...
نقل قول کردن
#11 معلم 1394-02-02 17:20
اگر انتصابات تبدیل به احسن است چرا مدیران ادارات آموزش وپرورش درشهرهایی مانند بروجرد(آقای شاهوردی)وپلدختر (آقای دیناروند)که از فرهنگیان تحصیل کرده وموفق بودند جابجا کردند وتحولی بعد از این آقایان انجام نگرفته ،اگر هم صرفا"انتصاب افراد با گرایش چپ است که مساله دیگری است
نقل قول کردن
#12 همکار 1394-12-23 00:25
احسنت به قلمت که واقعا جز حق چیزی ننوشتی/ همه همکاران در جریان هستند که در حال حاضر رشدی مشاهده نشده
نقل قول کردن
#13 لرستانی 1395-03-30 20:48
گزارشات معلمان حاکی از تغییرات دراستان داردوگزینه های نظیرمدیرکل اسبق آموزش پرورش ویا مدیرسابق شهرستان پلدختر ازنیروههایی هستندکه به احتمال قوی دراستان از آنها استفاده شود
نقل قول کردن
#14 ساسان نیازی.فرهنگی. 1396-01-25 13:15
سلام لطفا مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان لرستان که آز عنوان و مدرک دکتری استفاده می کرد چه بود. برای تنویر افکار عمومی.ممنون.
نقل قول کردن
#15 نیازی.فرهنگی. 1396-01-25 13:26
سلام.ارزش و ملاک مدرک نیست.بلکه صداقت در گفتار و عمرو...مهم است.چرا دفاع منطقی نمیکنند.کسی که کادب مفام اداری را بگیرد برای بالاتر رفتن مدرک دکتری ارائه کند ،
نقل قول کردن
#16 نیازی.فرهنگی. 1396-01-25 13:33
سلام،شنیدن تنها به نظر شما عزیزان کافی است آن هم برای یک پست کلیدی و آن شخصیت که آقای دکتر گفتن اطرافیان.باید آز سه درب پیچیده بعد از چندین روز نوبت بگیری.
نقل قول کردن
#17 نیازی.فرهنگی. 1396-01-25 13:54
هر فرهنگی متعهد متخصص که این موضوع مدرک و سایر مطالب را گوشزد میکرد چون اصل سواد و مدیر یت را نداشت،فورا با مقرب الحضره که جناب اقای ؟؟؟؟ بود برکناروقربانگوی ان و چشم قربان پیش موج سواری او خوب بود که این متدموردتائیدجام عه ما نیست ، با تشکر فراوان از اطلاع رسانی شما عزیزان.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا