یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نوجوانی معصوم را از تلویزیون تماشا می‌کردم، از او پرسیدند چند سال داری و کلاس چندم هستی؟ در آن تاریکی شب، ترسان و لرزان با لهجه شیرین کرمانی گفت:14 سال دارد و اگر اشتباه نکنم کلاس دوم یا سوم راهنمایی بود؛ بلافاصله پس از این جواب کوتاه، یکی از اشرار او را به رگبار بست و مظلومانه به شهادت رساند.
ماجرای گروگان‌گیری و به رگبار بستن جمعی از هم‌وطنان در اواخر اسفند ۱۳۸۴ در مسیر جاده زاهدان- زابل، در حدود 10 کیلومتری پاسگاه «تاسوکی» تنها یکی از صدها جنایت گروهک جندالشیطان بود؛ در این جنایت که بعدها به کشتار تاسوکی معروف شد 28 تن کشته و زخمی و 7 نفر هم به گروگان گرفته شدند.
در این 4 دهه که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، پشت پرده بیشتر گروهک‌های تروریستی نظیر مجاهدین خلق (منافقین)، خلق عرب، خلق ترکمن، احزاب کومله و دموکرات، پژاک، جندالشیطان و... که دستشان به خون ملت ایران آلوده است، به جهان سطله به سرکردگی آمریکا ختم می‌شود؛ همان آمریکایی که حامی اکثر قریب به‌اتفاق کودتاهای نظامی و درعین‌حال مخالف سرسخت انقلاب‌های استقلال‌طلبانه در جهان است.
آمریکا و هم‌پیمانان عبری و عربی‌اش که دیگر از این گروهک‌ها ناامید شدند، تروریست‌های بین‌المللی و خطرناکی هم چون داعش را به میدان آوردند تا ضمن سرنگون کردن حکومت‌های نزدیک به ایران (سوریه و عراق)، به قول یکی از مقام‌های امنیتی رژیم سعودی، یک‌بار برای همیشه سرِمار (بخوانید ایران) را قطع کنند.
با این تفاسیر به یُمن وجود فرزندان دلیر و ازجان‌گذشته این مرز و بوم هم چون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشورمان، تاکنون دشمنان نتوانسته‌اند امیال شیطانی خود را جامه عمل بپوشانند و توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب شده است.
البته دشمنی‌ها هم چنان ادامه دارد، فقط زمین‌بازی را عوض کرده‌اند؛ جنگ رسانه‌ای همه‌جانبه، اخلال در بازار، ایجاد بحران‌های اقتصادی، نفوذ در حوزه‌های حساس و راهبردی اقتصادی و امنیتی، سازمان‌دهی مخالفان و تحریک تروریست‌ها برای خرابکاری در کشور، ترور دانشمندان هسته‌ای، تهدیدهای سابیری و مجازی و...از جمله اقدامات سرویس‌های جاسوسی دشمنان به‌منظور زیر سؤال بردن مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی و از بین بردن کیان کشور در سال‌های اخیر بوده که خوشبختانه با هشیاری سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف راه به جایی نبرده و خنثی شده است.
قضایای سوریه و عراق هر چند که متأسفانه به قیمت نابود شدن زیرساخت‌ها و کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم مسلمان منطقه تمام شد، اما پرده از چهره آمریکا و وهابیت صهیونیست و مزدوران آن‌ها افکند و باعث شد مردم ایران دو روی سکه امپریالیسم آمریکا و دنباله‌روهای منطقه ایش را ببینند و دیگر حنای روشنفکر مآب‌های غرب‌گرا که سال‌هاست برای تطهیر چهره شیطان بزرگ تلاش می‌کنند، رنگی نداشته باشد.
دشمنان اسلام و ایران خیلی خطرناک و بی‌شرم هستند، حتی حرم‌های امن ائمه و بارگاه پیامبران و اولیاء الهی هم برای آن‌ها حرمت ندارد؛ جان، مال و ناموس مردم ایران که دیگر بماند.
زمین‌گیر کردن این دشمنان خدا، در عراق و سوریه و سرنگونی خلافت خود خوانده داعش در خارج از مرزهای کشورمان و نیز مبارزه بی‌امان و متلاشی شدن گروهک‌های تروریستی در داخل، مرهون دلاور مردی‌های فرزندان از جان گذشته این سرزمین است؛ همان کسانی که رهبر معظم انقلاب به‌درستی آن‌ها را «مجاهدان خاموش» نامیدند.
اگر این مجاهدان نبودند و نباشند، جنایات دهشتناکی که در عراق و سوریه اتفاق افتاد، می‌توانست در جای‌جای این مملکت هم روی دهد؛ در این سال‌ها گروهک‌هایی توسط سربازان گمنام و مجاهدان خاموش منهدم و تار و مار شده‌اند که هر کدام از آن‌ها می‌توانستند ساختار و شیرازه قوی‌ترین کشورها را از هم بپاشند و ساقط کنند.
خوشبختانه سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرج الشریف، از زبده‌ترین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در منطقه و حتی جهان هستند و بارها سرویس‌های جاسوسی معتبر بین‌المللی از نیروهای اطلاعاتی کشورمان رودست خورده‌اند.
خلاصه این که امنیت پایدار موجود در کشور را مدیون شما مجاهدان خاموش هستیم؛ اگر خدای‌نکرده شما نبودید و یا نباشید دشمنان با این کهن بوم همان می‌کردند که با افغانستان، سوریه و عراق کردند.
مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌هایی که شما در این 4 دهه برای حفظ امنیت این کشور کرده‌اید، حتی تصورش برای خیلی از ما مردم و نسل نوجوان و جوانی که دنیایشان در یک موبایل و یک تُبلِت خلاصه می‌شود هم مشکل است.
به قول امروزی ها: مِرسی که هستید.
 
شهادتت مارِک سردار

مصطفی رباطی/پایگاه خبری یافته

 

برای مجاهدان خاموش


توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


 
 

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-01-27 09:30
تا زمینه های درگیری ونفاق وجود نداشته باشد
امکان دخالت کشورهای سلطه گر نخواهد بود
دلیل به وجود آمدن گروهای مسلح قومی
ومذهبی یک چیز است تبعیض وتبعیض وتبعیض
امیدوارم روزی کشور ما بدور از تبعیض باشد.
نقل قول کردن
#2 کامی هاشمی 1399-01-27 09:38
خداوند رحمت کند مردی بزرگ و دوس داشتنی که مشوق خیلی از دانشجویان بود هم به لحاظ علمی هم به لحاظ اخلاقی روزی نیست که خاطرات استاد در ذهنم فراموش شود
نقل قول کردن
#3 سیمین 1399-01-28 23:04
با سلام ،ممنونم از قلم توانای شما .خدا خیر بده
برادران مبارز و گمنام که مدافع وطن مان هستند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا