یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خبرنگار محترم صدا و سیما سلام‌. من یک معلم هستم و شما یک خبرنگار. نه شما مرا می‌شناسی و نه من شما را از نزديك می‌شناسم اما پخش گزارش روز دوشنبه 23 آذر 94 در مورد تنبيه بدني دانش‌آموزان توسط يك معلم  که در بخش‌های مختلف خبری به صورت گسترده انعكاس يافت، باب این سخن را باز کرد.
خبرنگار هموطن! حتما شنیده‌اید که می‌گویند‌: قبل از این که در مورد راه رفتن یک نفر قضاوت کنید کمی با کفش‌های او راه بروید. آن‌چه می‌نویسم نه به منزله‌ي تایید کار  همکار معلمم و پیشکسوتي با 30 سال سابقه کار دلسوزانه است و نه به معنی دخالت در رسالت و حرفه‌ي شما به عنوان خبرنگار. تنها درد دلی است از زبان یک معلم شهرستاني که امیدوارم انبوه سوژه‌های خبری در این روزها فرصت خواندن آن را به شما بدهد.
هموطن خوبم‌، نمی‌دانم اصلاً می‌دانید الیگودرز در کدام نقطه‌ي کشور عزیزم ایران واقع شده است یا نه؟
کاش در یکی از روزهای سرد زمستان با یکی از معلمین الیگودرزی شاغل در بخش پشتکوه زلقی و مناطق کوهستانی شول‌آباد و دیگر نقاط دورافتاده همراه می‌شدی و پس از طی ساعت‌ها مسیر ماشین‌رو مجبور به طی کیلومتر‌ها پیاده در مسیرهایی می‌شدی که عرض راه حتی به یک متر هم نمی‌رسد و در پایان این مسیر با مدرسه‌ای مواجه می‌شدی که یا یک ساختمان فرسوده قدیمی است یا یکی از اتاق‌های اهالی روستا و در بهترین حالت یک کانکس کوچک و سرد. کاش یکی از گزارش‌هایت این موضوع در اين منطقه محروم از كشور بود.
کاش وقتی چند سال پیش که یکی از معلمین متعهد الیگودرزی از قطار باری در طول مسیر راه‌آهن پايين افتاد و دست و پاهایش قطع شد و هنوز هم با این شرایط مشغول به کار است، گزارشی در آن خصوص پخش می‌کردید.
کاش وقتی سال گذشته در یکی از دبستان‌های الیگودرز اولیا در حضور دانش‌آموزان و در کلاس درس معلم را کتک زدند و آب هم از آب تکان نخورد گزارشی تهیه می‌کردید.
کاش وقتی دانش‌آموز با سر به دماغ دبیر درس شیمی کوبید و تا یک هفته دبیر گرامی با صورت ورم کرده به کلاس رفت گزارشی تهیه می‌کردید.
کاش وقتی در سال گذشته مرحوم توکلی یکی از معلمین دلسوز الیگودرزی با اهدای اعضای بدن خود جان چندین انسان دیگر را نجات داد، گزارشی تهیه می‌کردید.
کاش وقتی یکی از دانش‌آموزان که بر اثر سوختگی زیاد بینایی‌اش در حال از بین رفتن بود و معلمین الیگودرزی با اهدای بخشی از حقوق خود به یاری‌اش شتافتند، و این فقط یک نمونه کوچک از فداکاری معلمین الیگودرزی است‌، گزارشی تهیه می‌کردید.
کاش وقتی یکی از همکاران عزیز بر اثر اتفاق افتادن یک حادثه غیر‌عمد مجبور به پرداخت دیه میلیونی شد و دیگر همکاران به یاری‌اش شتافتند و تنها یک نمونه از هم‌دردی و همیاری معلمین الیگودرزی است، گزارشی تهیه می‌کردید.
کاش از معلمین الیگودرزی که گمنام و عاشقانه سر‌پرستی چندین کودک یتیم را بر عهده دارند و بخش زیادی از حقوق ناچیز خود را به آن‌ها اختصاص می‌دهند گزارشی تهیه می‌کردید.
کاش از معلمین الیگودرزی که گمنام و عاشقانه به یاری موسسه خیریه طاها و دیگر مراکز خیریه می‌پردازند و هیچ چشم‌داشتی ندارند و فقط با خدای خود معامله کرده‌اند گزارشی تهیه می‌کردید.
کاش وقتی در سال گذشته در پورآب لرستان، همکار عزیزمان مرحوم "كاظم صفرزاده" به خاطر نجات دانش‌آموزانش در سیل جان خود را از دست داد‌، وزیر محترم و روابط عمومی وزارتخانه عذرخواهی می‌کردند و شما هم گزارشی تهیه می‌کردید.
کاش وقتی سال قبل مرحوم محسن خشخاشي دبیر عاشق تدريس در کلاس درسي در بروجرد کشته شد و آب هم از آب تکان نخورد‌، وزیر محترم عذرخواهی می‌کرد و شما هم گزارشی تهیه می‌کردید.
کاش زماني كه سال گذشته مدير يكي از ادارات كوهدشت در دفتر مدرسه و جلوي 18 معلم به صورت معلم فرزندش سيلي زد و او را كتك‌ زد، گزارشي تهيه مي‌كرديد.
كاش دوربين شما  معلمان شاغل و بازنشسته‌اي كه دغدغه معيشت و هزينه‌هاي فرزندان دانشجو و دانش‌آموزش را جلوي مجلس بازگو مي‌كردند را هم يك بار به تصوير مي‌كشيد.
کاش‌، کاش ....
با این همه خیلی خیلی خوشحالم که تنها جرم من معلم آن هم در خیل میلیونی همکاران عزیزم که شاید در طول 30 سال‌، انگشت‌شمار اتفاق بیفتد، تنبیه بدنی یک دانش‌آموز است که البته آن هم معلوم نیست قبل از تنبیه معلم بیچاره چه روش‌هایی که برای هدایت دانش‌آموز اجرا نکرده باشد.
از شما مي‌پرسم: آيا پدر و مادران نيز گاه از كودكان خود به تنگ نيامده و آن‌ها را كتك نمي‌زنند كه حالا همان نصيحت‌گران فرياد آه و واويلا در اين خصوص سر داده‌اند؟
خوشحالم که جرم من و امثال من نه اختلاس‌هاي میلیونی است و نه قاچاق ارز و کالا. نه اسکله‌های نفتی جابه‌جا كرده‌ايم و نه مال كسي را برده‌ايم؛ فقط همكار من از سر دلسوزي و در روزي كه شايد مثل من و شما و هر انسان ديگري، از نظري عصبي، كنترل خود را به خاطر مشكلات پرشمار زندگي براي لحظه‌اي از دست داده باشد، اين‌قدر موضوع را بزرگ‌نمايي نمي‌كرديم تا حواس ملت از ساير بزرگ اجتماعي كه در بالا گوشه‌اي از آن‌ها را برشمردم، به سوي موضوعي كم‌اهميت‌تر معطوف شود.
وقتي كسي خبرنگار مي‌شود، اما وظايف و رسالت اجتماعي خود را در قبال مردم و آن‌چه كه ما برشمرديم انجام ندهد، حضور منفي‌اش در اين عرصه كم‌تر از كار معلمي نيست كه در يك روز بد كاري، اقدام به تنبيه بدني دانش‌آموزان مي‌كند. اما كدام گزارشگر و خبرنگاري شهامت دارد تا كارهاي نكرده و ضعف‌هاي خويش را به نمايش بكشد و آن‌ها را زير پوشش ساير ناهنجاري‌هاي اجتماعي، پنهان ننمايد؟ پس كار شما نيز در عدم پوشش حقوق حقه فرهنگيان، كم‌تر از كار همكار ما نيست و بهتر است اگر كسي يك سوزن به ديگران مي‌زند، يك جوالدوز هم به خودش بزند تا مردم به طعنه رسانه ملي را رسانه "ميلي" نخوانند!
برادر خبرنگار، اميدوارم لنز دوربين شما نابينا نباشد و همه چيز را در اجتماع ببيند نه فقط آن‌چه را كه دل‌تان مي‌خواهد…
ح.ر.ا / معلم الیگودرزی
 
 
فرهنگیان الیگودرز نسبت به پخش گزارش صدا و سيما اعترض كردند
جمعی از فرهنگیان الیگودرز مقابل اداره آموزش وپرورش این شهرستان آمده و نسبت به پخش گزارش كتك زدن دانش‌آموزان توسط يك معلم از شبكه‌هاي تلويزيوني تو سط صدا و سيما اعتراض كردند.
به گزارش نيوز اليگودرز، این تجمع به دعوت دبیران دبیرستان نمونه مهر در اعتراض به پخش فیلمی بود که 23 آذر 94  در  اخبار ۲۰:۳۰  پخش و در شبکه یک و خبر هم تکرار شد و جنبه اهانت به جامعه فرهنگیان را داشت.
در این تجمع مرتضي گودرزی طی سخنانی در مورد نادیده گرفته شدن منزلت معلم توسط مسولین، با اشاره به نهادینه شدن خشونت در اجتماع این اقدام صدا و سیما را محکوم و اشاره کرد چنان‌چه صدا وسیما  حساسیت اجتماعی دارد، لازم است همه ناهنجاری‌های اجتماعی اقتصادی و فرهنگی کشور و خصوصاً مشکلات موجود در شهر را منعکس نموده و تعدادی گزارش از معلمان زحمتکش این شهرستان در مدارس دور و نزدیک نیز  تهیه و پخش کند.
در این تجمع معلمین با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «‌ما جامعه فرهنگی الیگودرزی اقدام غیرمسئولانه پخش فیلم معلم الیگودرزی را از رسانه ملی محکوم می‌کنیم» اعتراض خود را به پخش این گزارش نشان دادند.
سپس نامه اعتراضی جمعی از فرهنگیان الیگودرز به ریاست سازمان صدا و سیما توسط مجتبی گودرزی قرائت شد و در پایان معلمان اليگودرزي اقدام به امضای نامه مذکور نمودند.
 نامه سرگشاده يك معلم اليگودرزي به صدا‌و‌سيما: دوربين شما چه مواقعي بينا مي‌شود؟

دیدگاه‌ها  

#1 ج 1394-09-29 11:42
فرهنگیان الیگودرز اول از رفتار همکارشان به وزارت آموزش و پرورش اعتراض کنند بعد از صدا و سیما اعتراض کنند.
نقل قول کردن
#2 منوچهر بازداری 1394-09-29 12:36
سلام
بنظر منم این بزرگنمایی ها فقط در جهت خودنمایی شخص خبرنگار میتونه باشه و باید بگم من معلم نیستم ولی چه بیا اون معلم هم نمیخواسته چنین اتفاقی بیفته و اون دانش آموز مجبورش کرده و.... کاش فقط ما قبل از قضاوت هامون فقط یه لحظه خودمون رو جای آدم طرف بزاریم. اگه واقعا شیعه حضرت علی هستیم....!
نقل قول کردن
#3 محمد الماسی 1394-09-29 13:14
با عرض سلام خدمت مدیر محترم سایت. لطفا این جور نامه ها رو نذار رو سایت. چون این حرکت اصلا توجیهی نداره و باعث تخریب چهره استان میشه و در ضمن از این کتک کاری ها زیاد رخ میده، بنظر شما این چند خط میتونه توجیه این حرکت آقای معلم باشه:
این همه خیلی خیلی خوشحالم که تنها جرم من معلم آن هم در خیل میلیونی همکاران عزیزم که شاید در طول 30 سال‌، انگشت‌شمار اتفاق بیفتد، تنبیه بدنی یک دانش‌آموز است که البته آن هم معلوم نیست قبل از تنبیه معلم بیچاره چه روش‌هایی که برای هدایت دانش‌آموز اجرا نکرده باشد.
از شما مي‌پرسم: آيا پدر و مادران نيز گاه از كودكان خود به تنگ نيامده و آن‌ها را كتك نمي‌زنند كه حالا همان نصيحت‌گران فرياد آه و واويلا در اين خصوص سر داده‌اند؟
نقل قول کردن
#4 هنارس 1394-09-29 13:25
راست میگن انگار قتل کرده
زمان ما روزی یکبار از معلن کتک نمیخوردیم شب نمیخوابیدیم چرا یکی نمیپرسه اون دانش اموز چکار کرده؟ شاید از عمد تو کلاس ادرار كرده
شما بودید چکار میکردید یا شاید یک فحش رکیک ناموسی به معلمش داده پس یک طرفه به قاضی نریم
نقل قول کردن
#5 آرمین شیران 1394-09-29 13:43
شما داری چی رو توجیه می کنی اقای محترم؟؟
اون اقای به اصطلاح معلم حق نداشت اون بچه رو وحشیانه کتک بزنه ، مگه مکتب خونه هست یا چاله میدون
نقل قول کردن
#6 خرم اباد 1394-09-29 14:56
نامه ی شما که به مراتب کاری تر از عمل آن شکنجه گر است، قشر فرهیخه فرهنگی قطعا این عمل زشت را که منجر به تخریب جایگاه و شان معلم و خصوصا جامعه فرهنگی استان گردیده را محکوم میکند، و اذعان دارد که، رابطه ای بین حقوق حقه ی معلمان و این رفتارهای غیر انسانی وجود ندارد. مردم بدنبال اعتمادی که به معلمان دارند فرزندانشو به مدارس می سپارند.اگر قرار باشد مدارس بدون هیچ نظارتی به چنین افراد بیمار و بدون سلامت روان سپرده شوند که فاتحه نسل آینده خوانده است.
نقل قول کردن
#7 خواهان عدالت 1394-09-29 15:16
سلام خدمت تمام زحمت کشان فرهنگی بنده به نوبه خود از تمامی معلمان که به واقع شغل انبیا را ادامه داده اند سپاسگزارم
نقل قول کردن
#8 چگنی 1394-09-29 15:21
به نقل از محمد الماسی:
با عرض سلام خدمت مدیر محترم سایت. لطفا این جور نامه ها رو نذار رو سایت. چون این حرکت اصلا توجیهی نداره و باعث تخریب چهره استان میشه و در ضمن از این کتک کاری ها زیاد رخ میده، بنظر شما این چند خط میتونه توجیه این حرکت آقای معلم باشه:
این همه خیلی خیلی خوشحالم که تنها جرم من معلم آن هم در خیل میلیونی همکاران عزیزم که شاید در طول 30 سال‌، انگشت‌شمار اتفاق بیفتد، تنبیه بدنی یک دانش‌آموز است که البته آن هم معلوم نیست قبل از تنبیه معلم بیچاره چه روش‌هایی که برای هدایت دانش‌آموز اجرا نکرده باشد.
از شما مي‌پرسم: آيا پدر و مادران نيز گاه از كودكان خود به تنگ نيامده و آن‌ها را كتك نمي‌زنند كه حالا همان نصيحت‌گران فرياد آه و واويلا در اين خصوص سر داده‌اند؟

دوست عزیز من از اول ابتدای تا سال دوم دبیرستان همش معلم ها کتکمان میزدن و ن دوربینی بود و ن موبایلی که فیلم بگیر و هیچ و گونه اعتراض هم به کتک زدن معلمهایم ندارم .اکثر دکتران و اساتید بزرگ دهه 50 و 60 همه کتک معلم رو خوردن .بی فرهنگی شهر من جای دیگریست .
نقل قول کردن
#9 امین 1394-09-29 15:47
چوب معلم گله هر کی نخوره خله.
نقل قول کردن
#10 یلدا 1394-09-29 15:52
سلام
واقعا متاسفم برای کسانی که تنبیه اون معلم را به هر دلیلی میخواهند کوچک یا کتمان کنند در جامعه امروز دیگر جایی برای تنبیه بدنی وجود ندارد بهتر است افراد بجای طرفداری به ناحق از عمل شنیع اون معلم به فکر تربیت صحیح فرزندانمان باشند که نسل آینده هستند و باید این کشور را اداره کنند و باید افرادی منطقی و متمدن و با دانش باشند نه عقده ای و کتک خورده.
نقل قول کردن
#11 حسین 1394-09-29 16:16
دو تا صحنه است یکی قتل معلم بروجردی به دست دانش آموز یکی هم مورد مذکور معلم الیگودرزی.... داستان هر دو بر یک پایه استواره واقعا اخلاق افت کرده حرمت ها شکسته شده حالا از اولین نهاد یعنی خانواده تا نهاد های فرهنگی و دولتی همه مقصریم... باید خودمون رو اصلاح کنیم
نقل قول کردن
#12 حمید ت 1394-09-29 16:20
به هیچ عنوانی کتک کاری دانش اموزان یک مدرسه قابل توجیه نیست ..کتک کاری دانش اموزان باعث میشه که اعتماد بنفس دانش اموز از بین برود و باعث افت تحصیلی دانش اموزان شود .قرار نیست که معلم داغ دل تمام بدبختیها رو سر دانش اموز فلک زده خالی کنه که....
نقل قول کردن
#13 ﻣﺤﺴﻦ 1394-09-29 17:01
ﺩاﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﺑﻲ ﺗﺮﺑﻴﺘﻲ ﻛﺮﺩﻩ ﺣﻘﺶ ﻛﺘﻚ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺑﻮﺩ ﻃﻮﺭﻱ ﻣﻂﺎﻟﺐ ﺭﻭ ﺳﺎﻳﺖ ﻳﺎﻓﺘﻪ ﻧﻮﺷﺘﻲ اﻧﮕﺎر ﺗﻮجاﻣﻌﻪ ﻣﺘﻤﺪﻥ اﺭﻭﭘﺎ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﻴﻜﻨﻴﺪ.
نقل قول کردن
#14 جلیلوند 1394-09-29 17:03
من شک ندارم دانش آموز یا بی ادبی بدی کرده یا درسش ضعیف بوده و گرنه معلم بیخودی به کسی گیر نمیده!!!!من موندم دانش اموز دیگه چرا فیلم گرفته؟؟؟ من موندم اولیا چطور اجازه میدن دانش اموز با خودش گوشی ببره داخله مدرسه!!!
معلمی واقعا در مملکت ما شغل مظلومیه....
نقل قول کردن
#15 محمد 1394-09-29 17:33
فرهنگیان محترم شایسته است بابت رفتار زشت همکارتان عذر خواهی نمایید نه اینکه از خبرنگاران و رسانه ها گلایه کنید.
حتی اگر رسانه ملی هم چشمش را به روی این رفتارهای زشت ببندد شبکه های اجتماعی را چه می کنید؟!
رفتار زشت معلم به هیچ وجه قابل توجیه نیست. اگر دانش آموزش رفتاری ناخوشاید دارد چاره آن ارجاع به مشاوره است نه تنبیه بدنی و حتی کلامی.
نقل قول کردن
#16 احمدی 1394-09-29 18:12
با سلام دوستان عزیز بعضی دانش آموزان امروزی با کتک زدن هم آدم نمیشن
چه بسا کار ناشایستی انجام داده که این معلم رو به این کار وا داشته
نقل قول کردن
#17 مهرزاد 1394-09-29 20:31
قشر همیشه معترض معلم! چه کتک بزنند و چه کتک بخورند معترضند، سال گذشته مرحوم خشخاشی دانش آموز فلک زده را وسط کلاس جلوی 40 نفر ترور شخصیت کرد، حال دانش آموزی که بیمار روانی بود و مرتکب قتل شد و فریاد وا اسفا و وا معلما از همه جای کشور بلند شد، ثمره آموزش و پرورشی که این همه افراد سرخورده و آنتی سوشیال تحویل جامعه داده همین است که مملکت ما سرشار از جاعلین، دروغگویان و جانیان و معتادانی است که سر کلاس درس مورد کودک آزاری قرار گرفتند
نقل قول کردن
#18 درویشی 1394-09-29 20:52
دوست عزیز صداوسیما کی حامی معلمان بوده؟چشم دیدن محبوبیت معلمان را در جامعه ندارند و سعي ميكنند شخصيت معلم را هميشه خورد كنند
نقل قول کردن
#19 احمدرضا محمدی 1394-09-29 20:53
بسمه تعالی
برادر عزیز فرهنگی
طوری صحبت میکنید که گویی معلمان بدون جیره و مواجب کار میکنند و فی سبیل ا... است.
اقای عزیز معلم نباید احساسی برخورد کند و چندین دانش اموز را در یک کلاس با لگد کتک بزند!
نکند شما خوتان هم این چنین هستید؟!
چند روز قبل از پخش این فیلم،صدا و سیما یک مستند ۱۰دقیقه ای در رابطه با سختی هایی که معلم ها در روستا هاو مناطق محروم میکشند را هم پخش کرد.
پس اول قصاص نکنید بعد قضاوت!
همانطور هم که برای شما گفته اند،تنبیه بدنی تخلف محسوب میشود لکن اگر شما هم احساساتی شده اید بر احساسات خود غلبه نموده و تصمیم منطقی در این زمینه بگیرید.
نقل قول کردن
#20 حسن 1394-09-29 22:46
سلام فداکاری در بین معلمین و تمام اقشار وجود دارد اما معلم عزیز به هیچ وجه نباید کتک کاری کنه معلم باید بیاموزد و اگاه کند چرا مدرسه خوب نیست چرا نفت ندارند چرا جاده ندارند چرا؟ لوله پالایشگاه نفت تهران از لرستان عبور میکند ان موقع ما فقیریم.اب لوله کشی سالم نداریم انموقع کویر قم با اب شیرین الیگودرز تامبن میشود. ما فقیریم. تمام سنگ نماهای زیبا کشور و جهان از خاک لرستانه ان موقع ما فقیریم بهترین مراتع در استان داریم اما فقیریم . کشاورزی خوب داریم اما فقیریم اقا معلم این چبزا را اموزش بده عزیزم. فدات شم بقول تهرونیها دارای امکانات تمام و کمال
نقل قول کردن
#21 معلم 1394-09-29 23:02
به نقل از محمد:
فرهنگیان محترم ...

تو غره بدان شدي كه مي نخوري - صد لقمه خوري كه مي غلام است آن را
برو پدر جان بقيه اجتماع را درست كن كه فيلم تجاوز و قتل و دزدي از برخي از اونا پر فضاي مجازيه اما زبونت اون طور موقعي باز نميشه.
اگر چه همراه داشتن موبايل در مدارس ممنوعه اما برخي از اين دانش اموزان با موبايل هزاران فيلم غيراخلاقي در مدارس ضبط و منتشر ميكنند و امثال شما براي لذت بردن از تماشاي اونا به اين تخلفها اعتراض نميكنيد.
مگر ميدوني اين دانش اموز چكار كرده كه معلم مجبور به تنبيهش شده و داري قضاوت ميكني؟ اعتراض به صدا و سيما هم براي همينه. كاش با اون معلم مصاحبه ميكرد و دليل كتك زدنش را ميپرسيد نه اين كه آخر چيزي را هدفدار براي شما نمايش بده
اگر توي خيابان ببينيد پليس دارد يكي را ميزند بايد رفتار پليس را سرزنش كنيد يا اول ببينيد دليل كارش چيست و آن شخص چه جرمي مرتكب شده ؟
چنين دانش اموزاني محصول تربيت كسي با افكار جنابعالي هستند . البته تربيت كه چه عرض كنم بعضي از انها را خانواده ها متاسفانه براي اينكه ساعتي از دستشان اسايش داشته باشند به مدرسه مي فرستند و معلم بدبخت بايد جايي كه يك خانواده از دست يك بچه به تنگ آمده همزمان و يك تنه با چهل تا از چنين دانش اموزاني سر و كله بزند .
معلم هم ادم است . اگر ساير معضلات اجتماعي را درست كردي كتك زدن در مدارس را كه در مقابل برخي از آن معضلات لنگ مي اندازد هم درست مي‌ شود
نقل قول کردن
#22 م م معلمی از کوهدشت 1394-09-30 00:42
رسانه ملی کارش راخوب بلداست اصلا نخش نمایان نیست
نقل قول کردن
#23 یلدا 1394-09-30 01:05
سلام
من نمیدانم آن دانش آموز توهینش چه بوده که تاوانش آنگونه کتکی است بسیار شرم آور است که گروهی به هر دلیلی میخواهند روی عمل زشت آن معلم سرپوش بگذارند
آقایان محترم تنبیه که شما می فرمایید و حمایت می کنید اگر نگاهی به عکسها و فیلم این ماجرا بیندازید متوجه خواهید شد رفتار آقای به اصطلاح معلم تنبیه نیست شکنجه است
آخر کدام انسان خردورزی میتواند همچنین رفتاری را توجیه کند که معلمی به شاگردش آنگونه حمله کند پس لطفا حمایت بیجا نکنید .
بچه های معصوم به اسم تربیت و تنبیه ، کیسه بوکس معلمان عقده ای نیستند.
نقل قول کردن
#24 فرزاد گل 1394-09-30 01:40
بیچاره اون دانش آموزی که فيلم رو گرفته الان چکارش کردن...
نقل قول کردن
#25 امید 1394-09-30 09:46
کار این معلم اصلا درست نبوده و نیست اما چرا وقتی ناظم مدرسه تهران دانش آموزان ابتدایی رو مورد آزار واذیت قرار میده هیچ کجا خبر پخش نمیشه به نظر من کتک زدن دانش اموز شرف داره تا . . . . .
نقل قول کردن
#26 حق الناس 1394-09-30 15:10
امید جان اون بحثش جداست و برمیگرده به ضعف ما که سکوت کردیم. دلیل نمیشه چون اونجا کوتاهی و اجحاف شده، اینجا ار کی هر کار دوست داره انجام بده!!!!!!!!!
نقل قول کردن
#27 ناشناس 1394-10-01 08:53
حق الناس جان اون آقای ناظم اینقدر پارتی داشت که موضوع رو علنی نکردن ضمنا بحثش هم واقعا جداست هر کس پارتی داره بدترین اعمال رو انجام بده به نظرت خیلی حق الناس رعایت شده .
نقل قول کردن
#28 ب 1394-10-01 20:55
هیچ معلمی حق نداره دانش آموز رو کتک بزنه وزیر آموزش و پرورش باید این دسته از معلمین برخورد کنه درس عبرتی با شه واسه بقیه .خواهشا از این رفتارهای خشن جانبداری نکنید .از هزار جنایات بدتر .متاسفم واسه اون معلم کاش یکی هم با بچه خودش همچینین برخوردی داشته باشه تا بفهمه کارش چقدزشت و بد بوده
نقل قول کردن
#29 م مثل محمد 1400-07-29 02:00
الان اینا ک گفتی رو بزار کنار ... آقای معلم یسوال دارم ازت .... پسر و دخترت رفتن مدرسه به هر دلیلی معلم اینهارو زده و اینا ساعتها دارن گریه میکنن و بخاطر حرکت معلم از مدرسه و درس هم زده میشن .... خودت باشی چه میکنی؟؟؟؟؟؟ شما ب هر دلیلی و ب هر اتفاقی و به هر قانونی حق تنبیه بدنی کسی رو نداری اون هم بت نام معلم ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا