یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جناب آقاي عزت ضرغامی رئیسي كه ادعاي منصف و عادل بودن در رسانه ملی‌ را داريد، من از تبار سرزمین ترانه، مفرغ و بلوط با شما صحبت می‌کنم:
چاورشه: تشکر از ضرغامی بابت انعکاس گسترده‌ی جان‌فشانی معلم فداکار لرستانی! بدین‌وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود و هم‌استاني‌هاي دردمندم جهت انعکاس گسترده‌ی جان‌فشانی زنده‌یاد کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی در رسانه ملی را اعلام می‌داریم‌. از این که با پوشش خوب خبری و مداوم این فداکاری، سهم ما لرها را با عدالت مثال‌زدني خود ادا نمودید کمال امتنان را از جناب عالی داریم‌.
شما همیشه نسبت به ما لرها  لطف و محبت داشته‌اید و به‌خصوص در پخش فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مخصوصاً در سکانس‌هایی که یک لر به عنوان یک کارگر ساده‌ي ساختمانی موجبات خنده‌ي ساير هم‌وطنان‌مان را فراهم نموده است، مورد نوازش قرار داده‌ايد!
باز هم از شما و همكاران انديشمندتان در رسانه ملی که در صدد نزدیک کردن قومیت‌ها‌، وحدت و هم‌دلی چشم‌گيري داشته‌ايد تشکر می‌کنیم و تشكري ويژه داريم بابت پخش برنامه‌های خوب و جذاب كه باعث شده‌اند مردم دسته دسته به خيابان‌ها بريزند و ماهواره‌ها را داوطلبانه خورد كنند.
همچنين از این که صداقت‌، پاکی و مهمان‌نوازی ما لرها همیشه به چشم شما آمده است از مقام والاي شما تشکر می‌کنیم! چه خوب بود در اين آخرين روزهاي تصدي مسووليت، خاطره‌اي تلخ در ذهن ما از خود به جاي مي‌گذاشتيد تا هر آن‌چه كه ظرف اين 10 سال از جناب‌عالي ديديم فقط نيكي به قوم لر و بختياري نباشد!
رئیس كنار رفته‌ي رسانه‌ي ملي! آیا اطلاع داشتيد مرحوم کاظم صفرزاده معلم لرستانی در یک شب بارانی به دلیل کمبود امکانات مراکز درمانی بهداشتی ویسیان مجبور می‌شود دانش‌آموز مصدومی را که درد امانش را بریده جهت مداوا به خرم‌آباد منتقل کند؛ اما متاسفانه در میانه‌ی راه اسیر طغیان رودخانه و سیلاب می‌شود و جان به جان آفرین تسلیم می‌کند‌؟
حتم دارم در اين خصوص چیزهایی شنیده‌ای! البته رسانه ملی بر سر ما لرها منت گذاشت و پس از چند روز يك دقیقه‌ در اخبار ساعت 14 به این موضوع پرداخت! اما حرف ما این است که آیا ارزش خبری این جان‌فشانی و از خودگذشتگی همین يك دقیقه بود‌؟
زنده‌یاد کاظم صفرزاده می‌توانست چشم‌های خود را بر روی ناله‌های دانش‌آموز مصدومش ببندد بلكه صبح شود و بعد او را به مراكز درماني برساند اما غیرت و حس انسانیت وی باعث شد شبانه با خودروی شخصی‌اش تصمیم بگیرد مصدوم را به بیمارستانی در مرکز استان منتقل نمايد که اجل به وی و همراهان مظلومش كه از ابتدايي ترين امكانات درماني در لرستان محروم بودند، مهلت نداد.
آقای رئیس رسانه ملی! آیا می‌دانی لرستان سرزمین 6200 شهید گلگون کفنی است که در مدت 8 سال جنگ تحمیلی با خون خود از آب و خاک کشورشان شراف‌مندانه دفاع کردند؟
آقای رئیس رسانه ملی! لرستان، سرزمین‌ آیت‌الله بروجردی‌ها‌،آيت‌الله کمالوند‌ها‌، شهيد رحیمی‌ها و صدها انسان فرهیخته و تاثيرگذار در تاریخ اين كشور و نيز انقلاب اسلامي بوده است. آیا سهم ما از رسانه‌ی ميلي و نه ملي شما فقط پخش چهره‌ي تمسخرآميز و ساده‌لوحی از اين قوم است‌؟
آیا ارزش فداکاری کاظم صفرزاده در چشم شما آن‌قدر پایین بود که تنها يك دقيقه و آن هم 3 روز پس از اين اتفاق به این موضوع پرداختید‌؟
پس از وداع این معلم عزیز، نیروهای امدادی و اهالی روستاهای محل حادثه داوطلبانه به جستجوی جسد پرداختند که خوشبختانه ظهر تاسوعا پيكر مرحوم صفرزاده پس از 2 هفته پیدا شد‌. در مدت این دو هفته چند خبر از عملیات جستجو برای پیدا کردن پيكر مرحوم صفرزاده پخش کردید؟
همان طور که اشاره شد شما همیشه لطف‌تان شامل حال ما شده و این مورد هم روی دیگر الطاف پرمهرتان در حافظه‌ي ما ثبت و ضبط شد!
 رضا  طولابی
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 امیر درویشی 1393-08-17 08:34
احسن وبارک الله بر شما که دل اندوگین صاحبان عزا خوشحال وتسلی دادی.
نقل قول کردن
#2 میرزاکرم جودکی 1393-08-17 08:51
سلام دمت گرم آقای طولابی متشکرم
نقل قول کردن
#3 دیوار 1393-08-17 10:35
از کی به کی شکایت می‌برید؟ وقتی ضرغامی خود را یک لر می‌داند وقتی مشاور و مدیرکل روابط عمومی‌اش سهرابی همون مجری بشاش شبکه افلاک است
جداً از چه می‌گویید وقتی شبکه افلاک با بودجه بیت المال روزی سه یا چهار ماهواره برنامه برای کل دنیا پخش می‌کند؟ این ننه من غریبم از چیست؟
نقل قول کردن
#4 امین 1393-08-17 11:10
به نقل از دیوار:
از کی به کی شکایت می‌برید؟ وقتی ضرغامی خود را یک لر می‌داند وقتی مشاور و مدیرکل روابط عمومی‌اش سهرابی همون مجری بشاش شبکه افلاک است
جداً از چه می‌گویید وقتی شبکه افلاک با بودجه بیت المال روزی سه یا چهار ماهواره برنامه برای کل دنیا پخش می‌کند؟ این ننه من غریبم از چیست؟

نا برادر بروجردی کسی از شما نظر نخواست !
نقل قول کردن
#5 مصطفی 1393-08-17 11:36
اقای ضرغامی همین رشادت های برادران لر در جنگ تحمیلی بود که زادگاهت به عنوان پایتخت مقاومت انتخاب شد،کمی انصاف خوبه!
نقل قول کردن
#6 میرزاکرم جودکی 1393-08-17 14:10
واقعا که
نقل قول کردن
#7 v روشنی کوهدشت 1393-08-17 14:28
از اقا رضاگل بسیار ممنونم به خاطر این همه تعصب با بصیرت نسبت به این اب وخاک حرف اکثر مردم لرستان که شاید یه کمی دیر گفته شد
نقل قول کردن
#8 دیوار 1393-08-17 15:47
کسی از ما نظر نخواست؟ واقعیت‌ها رو میگیم خیلی بهتون بر می‌خوره نه؟
با توهین پاسخ میدی معلومه چیزی که میگید دروغ محضه شما صدا و سیما دارید بعد چی میگید؟ به صدا و سیمای ملی اعتراض دارید آخه فرافکنی تا کجا؟ راست و حسینی بگو بودجه بهداشت و درمان کل استان رو هاپولی کردیم ریختیم تو خرم آباد واسه بقیه شهرها چیزی نمونده بعد این بنده خدا مجبوره دانش آموزاشو تو سیل بیاره خرم آباد... بعد واسه اینکه اصل قضیه رو ببرید زیر سئوال سریع دست پیشو میگیرد پس نیفتید... نه داداش کور خوندی ما مثه بقیه مردم استان نیستیم گول بخوریم هر جا حرف بزنید چه نظر بخواید و چه نخواید افشاتون میکنیم
مردم شریف لرستان تنها دلیل رحلت این مرد بزرگ و شاگرداش نبود امکانات درمانی در شهر و روستای ایشان است و مسبب اصلی آن نیز دانشگاه علوم پزشکی لرستان است که بودجه درمانی استان را به صورت میلیاردی صرف خرم آباد می کند اما نوبت به بقیه شهرها که می رسد ساخت یک بیمارستان را 20 تا 30 سال طولش می دهند
نقل قول کردن
#9 سیاوش 1393-08-18 01:21
جناب دیوار.شما و هم فکران شما نه تنها جزیی از جامعه شریف لرستان به حساب نمی آیند بلکه مانند سرطانی در بطن استان لرستان هستند.لرستان همواره در برابر بیدار شما مظلوم بوده و هست.ای کاش ای کاش و ای کاش زودتر این وصله ی ننگین لرستان و این تافته ی جدا بافته که در عصر شعور و شرافت و گفتگو خودرا برتر از لر میدانند همان سالها پیش از این استان جدا میشد و به معشوق قدیمی اش می رسید.دست کم این همه کارخانه و اعتبار بی زبان به آنجا سرازیر نمیشد که امروز مرکز استان را در صدر بیکاری کشور ببینیم.به قول دوستمان شما نابرادر گرامی ، حق داری که چنین ناجوانمردانه خرم آباد را محکوم کنی.در حالی در که با هیچ متر و معیاری صلاحیت این جسارت به شما نمی آیید.
نقل قول کردن
#10 نیما 1393-08-18 01:45
اروم دیوار والا فرو میریزی
نقل قول کردن
#11 دیوار 1393-08-18 08:43
بهتره این سرطان رو درمان کنی تا پیشرفت بیشتری نکرده
ضمن اینکه ارها دوستان ما پاسخ شما را داده‌اند کدام بودجه را سرازیر کردی ما ندیدیم؟ کدام کارخانه از دست شما در رفته؟ شما که هرچیزی از دولت به لرستان سرازیر شد بردید و نابودش کردید! بالای همه کارخانه‌های شما نوشته شده سازمان گسترش و نوسازی یعنی چی؟ یعنی با بودجه دولت و بیت المال ساخته شده. اونوقت شما این سرمایه ها رو خوب پاسداری نکردید و نابودش کردید شدن یه مشت بیقوله... کارخونه‌های ما همه با سرمایه مردمی چه داروسازیا چه نساجی و بقیه
همین نساجی رو خلیلی آجیل فروش ساخت که شما آجیلشو می‌خرید
من نمیدونم چرا دست از این فرافکنی بر نمی‌دارید؟ ...
نقل قول کردن
#12 دیوار 1393-08-18 08:44
شما به یه دانشکده رحم نکردید شما سلامت مردم رو نشانه گرفتید و فقط میگید توسعه مرکز استان! آقایان اشتباه شما اهمین جاست. تا شهرهای دیگه توسعه پیدا نکنن خرم آباد روزگارش بهتر که نخواهد شد بدتر هم می‌شود...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا