یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

يكي از پذيرفته‌شدگان در آزمون استخدامي استانداري لرستان درگذشت!جوان نخبه لرستاني كه بيش از يك سال قبل در آزمون استخدامي لرستان پذيرفته شده بود، بر اثر سانحه تصادف درگذشت.

به گزارش يافته، با گذشت بيش از 15 ماه از برگزاري آزمون استخدامي استانداري لرستان و مشخص نشدن تكليف هزار نفر پذيرفته در اين آزمون، تبعات اجتماعي نامناسبي گريبان‌گير اين افراد و خانواده‌هاي آنان شده است.

به طور مثال برخي از اين افراد با تكيه بر اعلام نتايج آزمون و پذيرفته شدن، اقدام به ازدواج كرده‌اند كه اكنون به خاطر بي‌كاري، مشكلات متعددي از قبيل طلاق يا ديگر معضلات گريبان‌گير آن‌ها شده است.

هفته‌ي گذشته نيز اسماعيل (امين) ميرزاوند و ايمان باباعباسي دو جوان نمونه لرستاني در حالي كه قصد سفر به ايلام و بازديد از يك پروژه را داشتند بر اثر تصادف خودروي‌ حامل آن‌ها با يك دستگاه تراكتور در نزديكي كوهدشت، جان به جان‌آفرين تسليم كردند.

مرحوم باباعباسي داراي مدرك تحصيلي فوق‌ليسانس مهندسي عمران بود و امسال قصد شركت در آزمون دكتراي اين رشته را داشت.

وي در آزمون استخدامي فروردين‌ماه سال قبل استانداري لرستان براي مهندسي راه و ساختمان در منطقه بشارت پذيرفته شده بود، اما به دليل مشخص نبودن تكليف استخدام به ناچار به عنوان مهندس ناظر پروژه‌هاي عمراني كار مي‌كرد.

متأسفانه عدم برنامه‌ريزي صحيح در استان ما براي جذب نيروهاي پذيرفته شده در آزمون اسخدامي استانداري لرستان، باعث شده تا همواره شاهد مراجعه اين قشر به اصحاب رسانه براي روشن شدن تكليف آن‌ها باشيم.

اميدواريم مسوولان استان هر چه زودتر در اين خصوص چاره‌اي بيانديشند، چرا كه پذيرفته‌شدگان در اين آزمون عمر نوح ندارند تا طي دهه‌هاي بعد، اميدي به استخدام در دواير دولتي استان داشته باشند!
ر - ج / یافته

مرحوم ايمان باباعباسي

مرحوم ايمان باباعباسي

مرحوم اسماعيل (امين) ميرزاوند

مرحوم اسماعيل (امين) ميرزاوند

 

دیدگاه‌ها  

#1 سولماز 1393-05-07 12:33
باسلام و عرض ادب خدمت همه شما و تسلیت به خانواده محترم میرزاوند و باباعباسی- واقعا ما هر روزه داریم این اتفاقات را در استان محرممان می بینیم واقعا جوانان لرستان جوانان با لیاقتی دارد که در عرصه های مختلف درخشیدن ولی حیف که کسی قدرشونو نمی دونه براشون شرایط رو سر و سامان نمی دهد. افسوس من خود معلم غیر رسمی آموزش و پرورش بودم که بعد از سالها زحمت در آموزش و پرورش من و خیلی از همکاران خانه نشین شده ایم. به امید استخدام 3 سال گذشت اما خبری نشد واقعا سوال این است که چرا کسی از جوانان اين استان دفاع نمی کند
نقل قول کردن
#2 امیررضا 1393-05-07 16:23
سلام، با عرض تسلیت خدمت خانواده این جوان عزیز، از سایت وزین یافته بابت پیگیری این معضلی که گریبانگیر پذیرفته شدگان این آزمون شده سپاسگذاریم، بی تفاوتی برخی از مسولین استان ما درحالیه که باقی استانها یک به یک دارن تامین اعتبار و بکارگیری میکنن، برای نمونه لینک خراسان شمالی رو ملاحظه بفرمایید:
http://bojnourd.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=18356

یکی از دوستان سر همین آزمون و ازدواجش الان دادگاهی شده! کافیه یک روز آدم بره استانداری تا ببینه که جوونهایی که هر روز دارن مراجعه میکنن چه مشکلات تاسف باری براشون بوجود اومده، از طلاق و زندان بگیرید تا اقدام به خودکشی و یا تصادفای اینجوری! خدایا خودت رحم کن!
نقل قول کردن
#3 سياوش حيدري چگني 1393-05-07 19:29
باعرض تسليت به خانواده محترم ميرزاوند و باباعباسي كه از اقوام نزديك بنده نيز ميباشند. متاسفانه به دليل اهمال كاري مسولين راه وترابري در منطقه محل تصادف اين عزيزان كه در دست انجام عمليات راه داري است و از علايم تعميرات راه به درستي براي مسفافرين استفاده نشده است از طرفي سرعت بالا كه خود هميشه ابستن صدمات جبران ناپذيري به خانواده است دليل ديگري براي اين واقعه تلخ شده است از دست دادن دو جوان تحصيل كرده و با شخصيت انساني منحصر به فرد ، طايفه چگني را در غم بي حد و اندازه اي فرو برده است اميدوارن ديگر شاهد تكرار اين گونه حوادث نباشيم. ياد اسماعيل عزيز و ايمان دوست داشتني را گرامي مي داريم( روحشان شاد)
_______________________________
يافته: سپاس. جالب است كه راننده زنده مانده!
نقل قول کردن
#4 سعید 1393-05-08 16:40
سلام
آقایان مسولان و نمایندگان استان بدونن که اون دنیا بابت خون این جوان و مشکلاتی که برای باقی پذیرفته شدگان بوجود اومده باید پاسخگو باشن، چه بسا اگه این جوان در جایی که پذیرفته شده بود مشغول بکار شده بود لازم نبود راهی استانهای دیگه بشه که جونش رو از دست بده و خانواده و آشنایانش رو هم داغدار کنه. خداوند بیامرزتشون انشاالله.
نقل قول کردن
#5 سلاح ورزی 1393-05-08 21:58
با سلام واحترام خدمت شماوتشکر از جهت پرداختن به این موضوع مهم که درج نمودین وتسلیت به خانواده های محترم وداغدار باباعباسی ومیرزاوند ما را در غم خود شریک بدانید وصد افسوس برای از دست دادن اینچنین جوانان پر استعدادی واقعا حیف ... خداوند به خانواده هایشان صبر عنایت فرماید وبا حضرت علی (ع )محشور شوند انشالله...
نقل قول کردن
#6 یکی از نزدیکان ایمان 1393-05-08 22:43
این غم جانکاه این مصیبت بزرگ رو به همه تسلیت میگمف مخصوصا خانواده باباعباسی و طایفه بزرگ طولابی. و همچینی خانواده میرزاوند.
چه تلخ است که تا وان سرعت بالای راننده ال 90 و بی احتیاطی راننده تراکتور را ایمان و اسماعیل با از دست دادن جانشان پرداخت کردند!!!!
ایمان و اسماعیل عزیز لباس دامادی ندیدید و در سن 27 سالی پرواز کردید ... اما چه کشیدند خواهرا و برادرانتان ... ایمان عزیز دیدن ماشین عروست آنهم با تور سیاه، دیدن حجله زیبایت انهم در قبرستان، دل پدرت را سوزانده. دل مادرت را به خون کشیده، خواهران و برادرانت دیگر هیچ ...
با رفتنت قلب ما رو به آتش کشوندی و این دل پاره پاره مرهمی نداره جز یاد حسین ....
شادی روحشان صلوات ...
نقل قول کردن
#7 طولابی 1393-05-08 23:51
با سلام وعرض تسلیت به خانواده های داغدار باباعباسی و میرزاوند .
روی سخن من با مسئولین است . اگر آزمون استخدامی به شکل درست و هدفمند برگزار میشد مرحوم ایمان باباعباسی نتیجه چندسال تلاش و کوشش خودرا حتی برای یک روز هم که شده به عینه می دید .شاید اگر در موعد مقرر پذیرفته شدگان جذب اداره مربوطه می شدند اتفاقاتی از این دست رخ نمی داد و هزاران شاید دیگر .......
حال به جای رویای شیرین گرفتن مزد زحمات و مشغول به کار شدن، جاده ،تصادف و مرگ کابوس هرشب خانواده ی وی باشد. افسوس....
ایمان جان یادت را تا ابد گرامی میداریم.....
نقل قول کردن
#8 کیانوش 1393-05-09 00:32
آقایون مسول یه نگاه به تصویر این دو تا جوان بندازید، روتون میشه تو چشمشون نگاه کنید؟ الان که دارم این پیام رو مینویسم بغض گلومو گرفته، آدم وقتی به حال خانواده این جوونها فکر میکنه داغون میشه، البته گویا شماها بیشتر به فکر سیاست بازی خودتون هستید و براتون مهم نیست چه بر سر جوونهای نازنین اینچنینی میاد.
نقل قول کردن
#9 سجاد 1393-05-11 00:40
خدا رحمت کنه اسماعیل و ایمان رو. هر کسی که با این دو نفر ارتباط داشته میدونه چه آدمای پاک و درستی بودن. اما افسوس که تاوان ندانم کاری بقیه رو باید اسماعیل و ایمان پس بدن.
رفیق همیشه در یاد من هستی. روحتان شاد.
نقل قول کردن
#10 نیما 1393-05-14 01:37
با سلام
ممنون که مشکلات جوانان رو انعکاس میدید،اما دیر...
من از دوستان راننده و آن دو مرحوم بوده ام.
جالب اینجاست که 5روز پس ازتصادف آنها دوباره این جاده قربانی گرفت
یک خانواده که تنها پدرشان درکمابه سر میبرد بقیه اعضاءخانواده در دم جان باختند وبه رحمت رحمت ایزدی پیوستند
یکی از اقوام من که در نیروی انتظامی فعالیت دارد بیان کرد که متاسفانه تراکتور بدون چراغ بوده که دلیل اصلی این تصادف بوده
بهتراست بدانیم که این تراکتورهاروزانه بدون چراغ و گواهینامه درجاده های بین شهری استان تردد میکنند و بازهم قربانی خواهند گرفت...
ولی برخي از مدیران استان به دنبال روابط سیاسی خود هستند...
قطعا خون این جوانان و آه خانواده های آنها دامن آنها را خواهد گرفت...
باشکر...
نقل قول کردن
#11 شیوا 1393-06-13 01:34
خداوند به خانوادشان صبر عطا فرماید
شادی روحشان صلوات ...
نقل قول کردن
#12 ورمزیار 1393-06-17 12:56
سلام-خدمت خانواده های محترم دو عزیز از دست رفته بخصوص خانواده میرزاوند تسلیت عرض میکنم. خدا رحمتشون کنه- انشالله با امام حسین (ع) محشور بشن.
نقل قول کردن
#13 ورمزیار 1393-06-17 12:58
شادی روح این دو عزیز صلوات...
نقل قول کردن
#14 ورمزیار 1393-06-17 13:01
اسماعیل عزیز دارای مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی بود.او دانشجوی ممتاز دانشگاه بود. اسماعیل جان خدا رحمتت کنه.
نقل قول کردن
#15 maleki 1393-08-16 22:52
با سلام ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم باباعباسی اینجانب از دوستان نزدیک ایمان باباعباسی مرحوم ایمان باباعباسی از شاگردن ممتاز و انسان مومن و شایسته بودند باور کنید انسان احساس پو چی بهش دست میده وقتی میبینه این همه تلاش و درس خوندن این همه انگیزه وارزو یه دفه دستت از دنیا کوتاه بشه خدا وند روحش را شاد کند و صبر به پدر مادر مهندس ایمان باباعباسی
نقل قول کردن
#16 maleki 1393-08-16 23:05
خدا وند روحشان را شاد کند مرحوم ایمان بابا عباسی از دوستان نزدیک اینجانب بودند ایشان انسا بسیار خوب و شایسته ایی بودند باور کنید انسان احساس پو چی بهش دست میده وقتی بیبینی کسی با همه ارزو ..وانگیزه یه دفه دستت از دنیا کوتاه بشه خداوند صبر به خانواده بابا عباسی بده واقعا حیف حیف چون کاری از دست کسی بر نمیاد
نقل قول کردن
#17 عادل 1393-09-08 23:28
قلبم از این مصیبت به درد اومده چون خودم عزیز از دست دادم خداوند به خانواده هاشون صبر بده
نقل قول کردن
#18 میرزاوند 1393-09-29 13:54
برای پسر عموی جوانم امین(اسماعیل)
سلام ای غروب غریبانه دل
سلام ای غم لحظه های جدایی
سلام ای طلوع سحرگاه رفتن خداحافظ ای شعر شب های روشن
خداحافظ ای شعر شب های روشن خداحافظ ای قصه عاشقانه
خداحافظ ای آبی روشن عشق خداحافظ ای عطر شعر شبانه
خداحافظ ای همنشین همیشه خداحافظ ای داغ بر دل نشسته
تو تنها نمی مانی ای مانده بی من.
تو را می سپارم به دلهای خسته
تو را می سپارم به مینای مهتاب
تو را می سپارم به دامان دریا
اگر شب نشینم اگر شب شكسته
تو را می سپارم به رویای فردا
به شب می سپارم تو را تا نسوزد
به دل می سپارم تو را تا نمیرد
اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم خداحافظ ای نوبهار همیشه
نقل قول کردن
#19 میرزاوند 1393-09-29 14:08
به نام خدا
پنج ماه از رفتن این دوجوان ناکام می گذرد وفقط خدا می داند که چه بر خانواده های شان گذشته این را بگویم که مادر اسماعیل و ایمان آن گونه که دیده ام وشنیده ام هنوز که هنوزه مثل روز های اول شاید هم بدتر در سوز وگدازند,این که مسیولین چه باید می کردند ونکردند دینی است به گردن خودشان وتا ابدالدهر باید پاسخگو باشند اما مهم تر اینه راننده محترم ال90 که باعث این اتفاق بود باید درس عبرت بگیره چون جاده های استان به خاطر بی مسیولیتی بعضیا وضعیتش مشخصه آیا سرعت شما نباید مطابق استاندارد جاده می بود امیدوارم خودتون یا یکی از دوستان تون این مطلب رو بخونید وآن این که هروقت به پدر ومادرتون باباومامان گفتین وهروقت فرزندتون بهتون بابا گفت یادتون بیفته پدر ومادرای این دو جوان رو از شنیدن این واژه ها محروم کردی وسبب ناکام رفتن آن ها شدید من قصدم سرزنش نیست بلکه یه خواسته دارم که کاش دیگه با اون سرعتی که می گن عادت شما وباعث افتخارتون بوده رانندگی نکنید
نقل قول کردن
#20 احسان میر 1394-02-20 17:52
باسلام و ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده این دوعزیز بنده تازه متوجه شدم ب خدا هنوز باورم نمیشه ک ایمان مرحوم شده من و ایمان هم خدمتی بودیم و در یک هنرستان سرباز معلم بودیم مرحوم باباعباسی خیلی باسواد و خوش اخلاق بودن خیلی آرزو داشت اما چه فایده هر چی زحمت کشید آخرشم ناکام از دنیا رفت خدا رحمتش کنه
نقل قول کردن
#21 داریوش 1394-03-14 18:08
اسماعیل و ایمان عزیز ،یادتان جاوید،غمتان مانند یادتان بر کتیبه سوخته دلهایمان چنان حجاری شده که هرگز گذر زمان از آن نخواهد کاست
هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود
هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود
آنچنان مهر توام در دل و جان جای گرفت
که اگر سر برود از دل و از جان نرود
اسماعیل جان ..
آخرین یادمانت که تصویر آغشته به لبخند مهربانت بود را به چشم ودل عاریه دادم ،باشد که مرحمی بر دل بی قرارمان باشد.
هر گل که به چمن میدهد صفا
گلچین روزگار امانش نمیدهد.
یادتان گرامی.
خرداد ۱۳۹۴
نقل قول کردن
#22 طولابیان 1394-04-01 02:14
:cry: :sad:
نقل قول کردن
#23 زبردست 1394-07-09 19:19
ایمان جان 1.5 سال از رفتنت میگذره :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: ولی هنوزم که عکستو میبینم اصلا نمی تونم باور کنم
شنیدم که تازه دعوت به کار شدی ولی حالا.........
نقل قول کردن
#24 طولابیان 1394-12-23 14:50
پسر دایی عزیزم هیج وقت تااخر عمرم داغت فراموش نمی کنم عزیزم
نقل قول کردن
#25 ایمان مهدی طولابی 1395-03-13 04:59
با عرض تسلیت به طایفه طولابی و خانواده های باباعباسی و میرزاوند.شادی روح این دو عزیز سفر کرده صلوات انشالاه روحشون با سیدالشهدا محشور باشه.
نقل قول کردن
#26 ارمان 1395-07-07 00:19
اسماعیل جان غم فراقت در ذهنم نمی گنجد اما می دانم خوبان جاودانه اند
نقل قول کردن
#27 کیومرث امیری ازاصفهان 1395-08-30 14:27
همیشه درقلب منی اسماعیل عزیز
نقل قول کردن
#28 کیومرث امیری ازاصفهان 1395-08-30 14:29
فدای پسردایی عزیزم
نقل قول کردن
#29 سبحان طولابی 1401-12-02 22:23
ایمان عزیز هم برادر هم پسر عمویی عزیزم ولله دارم روانی میشم اخ خدا روحتون شاد
نقل قول کردن
#30 باباعباسی 1402-07-30 18:03
عمو ایمان جان روحت شاد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا