یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برخورد قاطع نيروي انتطامي لرستان با موتورسواران كيف‌قاپ- يافتهاين روزها در خرم‌آباد، هر جا كه مي‌روي، با گشت‌هاي موتورسوار پليس 110 در كوچه پس‌كوچه‌هاي شهر مواجه مي‌شوي!

به گزارش يافته، گشت‌هايي كه حتي در مسيرهاي فرعي نيز، گاه تا 2 يا 3 مرتبه ظرف يك ساعت، عبور و مرور مي‌كنند و امان از سر سارقان و به خصوص موتورسواران كيف‌قاپ‌ را بريده‌اند.

مردم خرم‌آباد ضمن تمجيد از تلاش‌هاي اخير پليس در بهبود امنيت، مدام از خبرنگاران تقاضا مي‌كنند تا با انعكاس اين رضايت خاطر و احساس امنيت، مراتب از سوي مسوولان استان جهت تقدير مسوولان انتظامي استان به مراجع بالاتر منعكس شود.

سردار قنبري فرمانده جديد نيروي انتظامي استان كه در برخورد با مجرمان و قانون‌شكنان شدت عمل به خرج مي‌دهد و با ارائه طرح‌ها و برنامه‌هاي پيشنهادي، ظرف كم‌تر از 8 ماهي كه از حضورش در لرستان مي‌گذرد، با به راه انداختن و فعال كردن گشت‌هاي موتوري، كيف‌قاپ‌ها را نااميد و زمين‌گير كرده، تا حد زيادي امنيت را به مردم خرم‌آباد و استان لرستان هديه داده است.

شنيده مي‌شود، گشت‌هاي جديد موتوري پليس، علاوه بر اضافه‌كار دريافتي، به ازاي دستگيري هر كيف‌قاپ و سارق، مبلغي نيز به عنوان پاداش خواهند گرفت، لذا به پيشنهاددهنده‌ي اين طرح آفرين گفته و به نيروهاي جان‌ بر كف نيروي انتظامي خسته نباشيد مي‌گوييم چرا كه مردم با ديدن آن‌ها در خيابان‌هاي شهر احساس آرامش مي‌كنند.

برخورد قاطع پليس لرستان با موتورسواران كيف‌قاپ- يافتهمتاسفانه ظرف سال‌هاي اخير جسارت سارقان به حدي رسيده بود كه در كوچه‌هاي خلوت خرم‌آباد اقدام به ضرب و جرح شهروندان و به خصوص بانوان نموده و محيط را به ويژه در ساعات ظهر يا پس از غروب آفتاب بسيار نا‌امن كرده بودند. نمونه آن چند فقره زورگيري در كوچه‌ي مجاور خيابان شهيد مطهري به سمت خيابان معلم كه سارقان كنار نهر آب كمين نموده و به زنان و حتي مردان حمله و علاوه بر سرقت اموال، با چاقو آنان را زخمي مي‌كردند.

خوشبختانه علاوه بر برقراري منظم گشت‌هاي موتوري پليس 110، بعضاً نيروهاي پليس به صورت نامحسوس نيز اين مناطق را زير نظر گرفته و با اجراي اين طرح‌ها، آمار سرقت و ضرب و جرح شهروندان خرم‌آبادي توسط سارقان تقريباً به صفر رسيده است.

لذا به تقاضاي مردم، از فرمانده محترم نيروي انتظامي لرستان كه شايستگي‌ و توانمندي‌اش را با اجراي چنين برنامه‌هايي و جلب رضايت شهروندان به اثبات رسانيده و همچنين از نيروهاي شريف و زحمتكش پليس استان تقدير و تشكر مي‌كنيم.

باشد كه با تلاش مضاعف نيروهاي انتظامي، هر روز محيط براي سارقان و قانون‌شكنان، ناامن و ناامن‌تر شود.

رضا جايدري
پايگاه خبري يافته


دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1393-01-07 03:28
چند ماه پیش دو موتور سوار در یکی از کوچه های خیابان علوی با استفاده از تاریکی کوچه در اثر سوخته بودن لامپ تیر برق در فاصله 20 متری منزل و زیر دوربین مدار بسته ی یکی از همسایه ها به خواهرم حمله کردند وهم کیف و کلیه مدارکش را بردن هم با پنجه بوکس چشم و بینی و در واقع کل صورتش را مجروح کردن.هرچند پس از چند ماه و بعد از یک مجموعه کیف قاپی سارقان دستگیر شدند اما طبق آخرین خبری که داشتم الان نه در زندان که در خیابان های شهر جولان می دهند.جالب اینکه وی یکی از سارقان شناخته شده خرم آباد بود . ضمن سپاس ویژه از سردار قنبری بابت این جدیت خواهش میکنم قضات و در کل مجموعه دادگستری هم با شدت عمل بیشتری با این افراد برخورد کنند.مخصوصا اینکه قربانیان کیف قاپی معمولا از میان بانوان می باشند و در بسیاری از موارد حاضر به طرح یا پیگیری شکایت از سارقان نمی شوند یا گاها با تهدید سارقان از ادامه پیگیری منصرف می شوند .این در حالی است که مجموعه دادگستری و مشخصا دادستان محترم باید جنبه عمومی جرم را با شدت عمل بیشتری دنبال کنند تا هم مکمل زحمات نیروی انتظامی باشد و هم آرامش جامعه بازگردد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا