یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی ابلاغ صادره از طرف رئیس فدراسیون سوارکاری کشور‌، "شهریار رحمانی‌اصل" به سمت سرپرست هیأت سوارکاری استان لرستان منصوب شهريار رحماني اصلشد.
به گزارش روابط عمومی ورزش وجوانان لرستان، در بخشي از نامه "مسعود خلیلی" رئیس فدراسیون سوارکاری کشور خطاب به شهریار رحمانی‌اصل آمده است‌: «بنا به پیشنهاد مدیر کل ورزش وجوانان لرستان‌، به موجب این حکم به سرپرستی هیأت سوارکاری استان لرستان منصوب می‌شوید‌. امید است با اتکال به خداوند منان و استفاده از خرد جمعی موجبات توسعه سوارکاری استان را فراهم نماييد.
همچنين انتظار می‌رود با جلب همکاری اداره کل ورزش و جوانان و جامعه سوارکاری استان در موعد قانونی نسبت به برگزاری مجمع عمومی اقدام فرمائید‌.»
شهریار رحمانی‌اصل دارای مدرک کارشناسی حقوق و از قهرمانان و ملی‌پوشان اسبق بوکس کشورمان بوده و در حدود 14 سال سابقه كار در اداره كل ورزش و جوانان لرستان (تربيت بدني سابق) را دارد.
قابل ذكر است پيش از اين "فردین مرادی" از سواركارن لرستاني سرپرست اين هيأت بود كه به دليل نامزد شدن براي رياست اين هيأت، از سمت سرپرستي كنار رفت. وي در تاريخ پنجم اسفند 1392 با حكم محمود صيدانلو رئيس وقت فدراسيون، سرپرست هيات شد و  جايگزين "سيدكاظم موسوي" رئيس سابق هيأت سواركاري لرستان گرديد كه بهمن 1392 از سمت خود استعفا داده بود.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 فهندژ 1394-01-25 01:17
به برادر رحمانی اصل تبریک میگم ، یافته چرا جدیدا صفحه اصلی پایگاه اینقدر پرش داره؟ فکری به حالش بکنین
..................
یافته: سلام. مشکل از مرورگر اینترنت شماست. احتمالا از نسخه‌های ورژن پایین "اینترنت اکسپلوره" استفاده می‌کنید که دیگر ساپورت نمی‌شوند
شما باید ورژن جدید نرم‌افزار موزیلا یا نرم‌افزار گوگل‌کروم را استفاده کنید تا هم صفحات را بهتر و سریع‌تر ببینید و هم احتمال ورود ویروس به سیستم شما کم شود
نقل قول کردن
#2 حسنوند 1394-01-25 16:33
قهرمان سابق بوکس شده سرپرست سوارکاری ....
چه شود.... :roll:
______________________
يافته: مطابق قوانين اداره كل ورزش و جوانان سرپرست حق شركت در انتخابات را ندارد و نهايتاً 3 ماه مي تواند سكان‌دار هيات باشد. آقاي رحماي نيز موقتا سرپرستي را بر عهده گرفته زيرا اكثر پيشكسوتان و سواركاران براي رئيس هياتي ثبت نام كرده‌اند و اگر سرپرست مي‌شدند حق شركت در انتخابات رئيس هيأت را نداشتند. آقاي ممرادي سرپرست قبلي هم به همين دليل سرپرستي را زمين گذاشت تا كانديداي رياست هيأت شود
نقل قول کردن
#3 حسنوند 1394-01-26 17:57
تشکر از راهنمایی بجا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا