یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

موافقت شوراي شهر خرم‌آباد با تيم‌داري شهرداري در ليگ دسته اول فوتبال كشوراعضاي شوراي اسلامي شهر با ورود شهرداري خرم‌آباد به عرصه تيم‌داري در رشته فوتبال موافق هستند، اما معتقدند بايد به صورت كارشناسي شده و به دور از آزمون و خطا اين اتفاق روي دهد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد، در هفتاد و ششمین جلسه غیرعلنی شورای اسلامي شهر خرم‌آباد كه عصر یک‌شنبه در صحن شورا با حضور 11 نفر از اعضا به مدت 3 ساعت برگزار شد، درخواست شهرداري براي تيم‌داري در ليگ دسته اول فوتبال كشور مورد بررسي قرار گرفت.

یکی از مهم‌ترین موضوعات اين جلسه، بررسی شرایط تیم‌داری شهرداری خرم‌آباد در مسابقات لیگ دسته اول كشور بود.

با توجه به استعدادهای فراوانی که در اين شهر  وجود دارد و همچنین جلوگیری از معضلات و انحرافات اجتماعی تمامی اعضای شورا با داشتن یک تیم فوتبال لیگ یکی موافق هستند و ابراز اميدواري كردند با پی‌گيری‌های شهردار و به نتیجه رساندن این امر در روزهای آینده، انتظار ورزش‌دوستان برآورده شود.

پس از بحث و تحلیل شرایط توسط اعضا به خصوص افراد ورزشی شورا هم‌چون عبدالله عزیزپور‌(رئيس هيأت كشتي لرستان)، محسن اقبالی(رئيس هيأت بدمينتون لرستان)، جافر وفایی(رئيس هيأت تكواندو لرستان) و رستم كوشكي در خصوص درخواست شهردار و تمایل شهرداری به تیم‌داری‌، تمامی اعضا متفق‌القول با خرید امتياز تیم لیگ یکی موافقت كرده و بیان داشتند‌ شهرداری می‌بایست به صورت مکتوب نام تیم مورد نظر و نحوه انتقال اين تیم (و بازيكنانش) به خرم‌آباد را به اعضای شورا اعلام نماید.

آن‌ها همچنين متذكر شدند با توجه به آغاز مسابقات لیگ دسته اول در شهریورماه امسال آیا در فهرست بازيكنان تیم مورد نظر‌، جای خالی برای جذب بازیکنان بومی وجود دارد يا خير؟

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 بختیاری نژاد 1393-05-27 09:06
سلام
به نظرم فقط اتلاف منابع محدود شهرداری است .
که اگر نظر شورا کاهش جرایم اجتماعی و پاسخ به وجود استعدادهای فراوان در استان است خوب بهتر است به جای تیم داری با یاری گرفتن از چهره های مطرح و مربیان ورزیده و اهل دانش روز فوتبال به تاسیس مدارس فوتبال مبادرت نمایند
ودلال بازی را در استانی که هنوز آماده برای کارهای جمعی نشده شایع نکنند
نقل قول کردن
#2 شهروتد 1393-05-27 12:33
سلام آقايان شورا هر چند اهميت به ورزش بسيار مهم و ضروري است ، اما فردا مشخص است 100 درصد انرژي شوراها به مسايل حاشيه اي قوتبال پرداخته مي شود آيا آقايان شوراها به خيابان ها كوچه هاي شهر سري زدند اين همه معضل شهري داريم چطور آقايان با اينهمه بدبختي شهري ياد تيم داري افتاده اند والله بنده با اين وضعيت شهر خجالت مي كشم شما چطور
نقل قول کردن
#3 شهروتد 1393-05-27 12:44
يافته جان ، به نظرم اين پيشنهاد شهرداري و تصويب شوراي شهر كه جنبه خدمت گذاري ندارد را به نظر سنجي بگذاريد
بهتر نيست هزينه تيم فوتبال را به ورزش هايي كه بعلت نداشتن بودجه در لرستان ابتر مانده پرداخته شود مانند هندبال ، كشتي ، واليبال ، بسكتبال و.....
نقل قول کردن
#4 علی حسین پور 1393-05-27 16:07
سلام
متاسفانه هم شهرداری و هم شورای شهر فقط جنبه تبلیغاتی این مساله رو برای خودشون در نظر گرفته اند و اصلا به فکر کشف استعداد و جلوگیری از معضلات اجتماعی مورد اشاره نیستن چرا که این مساله اصلا کارشناسی شده نیست و میبایست شورای شهر و شهرداری این مساله و چند و چون کار را با کارشناسان مجرب به رای بگذارند مگر نه اینکه تمام پتانسیل فوتبال استان لرستان و شهر خرم آباد سال گذشته در تیم خیبر خرم آباد جمع شده و در مسابقات لیگ دسته سوم کشور نه تنها صعود نکرده بلکه به لیگ مناطق سقوط کردند.
با یک هزینه چند میلیاردی که قرار است خرج تیمداری در دنیای فوتبال دلالبازی ما بشه میشود چنتا تیم در رشته های مستعد این استان در حد بین المللی مورد پوشش قرار داد.
نقل قول کردن
#5 حسن مریدی 1393-05-27 21:41
ما شهرمان حداقل یک تیم در دسته اول فوتبال داشته باشد مناسب است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا