یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در بازی آخر دور دوم  لیگ مناطق فوتسال کشور كه در مشهد برگزار مي‌شود، تیم شاهین‌جوان كوهدشت نماينده استان لرستان، علي‌رغم شكست برابر حريفش، موفق شد از دور دوم نيز صعود كند.

به گزارش يافته‌، شاهين‌جوان در آخرين بازي با نتيجه يك بر صفر برابر کشاورز گتوند مغلوب شد اما با كسب ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کرد.

در این بازی که با توجه به مسجل شدن صعود نماينده لرستان از قبل، براي آن‌ها جنبه تشريفاتي داشت، سرمربي اين تيم ترجيح داد از چند بازیکن اصلی خود استفاده نکند. در بازی دیگر این گروه تیم شهرداری مشهد موفق شد با نتیجه ۳ بر يك تیم ایزوگام دلیجان را شکست دهد تا با گل زده بیشتر نسبت به تیم شاهین به عنوان تیم اول صعود کند. از نکات جالب بازیهای این گروه ۶ امتیازی شدن ۳ تیم گروه بود که با حذف تیم کشاورز گتوند همراه شد.

تيم شاهين‌جوان كوهدشت در دو بازي اول به ترتيب با نتايج 3 بر 2 برابر شهرداري مشهد و 2 بر صفر مقابل ايزوگام دليجان به پيروزي رسيده بود.

در تيم شاهین‌جوان کوهدشت ایوب خورشیدی، فرشاد عبدی، میثم گراوند، امین کوشکی، محمد آدینوند، حسین لطفی، سعادت نورخدایی، سعید نبی‌پور، میلاد رضایی، مجتبی نوری،  امید شریفی، حمزه برماسی، امین نورمحمدی و مسلم اولادقباد به مربيگري رضا درويش‌پور و سرپرستي محمدرضا اولادقباد حضور داشتند.

تيم فوتسال شاهين جوان كوهدشت

دیدگاه‌ها  

#1 روابط عمومی سایپا 1392-01-31 13:08
با سلام ...یکی از بازیکنان جوان به نام مهدی نظری که سابقه بازی در تیم جوانان سایپا خرم آباد را دارد در سانحه رانندگی دچار آسیب شدید شده و در بیمارستان در وضعیت کمــــــا قرار دارد.
لطفا برای سلامتی اش هفت مرتبه این ذکر را بخوانیدو به دوستانانتان هم بگویید دعا کنند.خبر را منتشر کنید تا همه دعا کنند.(روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپالرستان)
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا