یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر خرم‌آباد فردا یک‌شنبه میزبان دریا بابل است.
به گزارش یافته، هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ دسته اول کشور از ساعت ۱۷ فردا یک‌شنبه دوم اردیبهشت با برگزاری دیدار خانگی خیبر برابر دریا بابل پیگیری خواهد شد.
این دیدار با حضور پرشور علاقه‌مندان این تیم در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.




خیبر صدرنشین مسابقات، هفته قبل و در حالی که شش امتیاز از چادرملو- تیم دوم جدول جلو بود، در یک بازی پربرخورد و جنجالی برابر سایپا تن به شکست داد و با یک گل مغلوب حریف شد. اما خیبر خوش‌شناس بود و چادرملو و فجر سپاسی که مهمترین رقیبان خیبر در این فصل هستند نتوانستند پیروز میدان باشند. تیم چادرملو اردکان مقابل داماش گیلان قعرنشین بدون گل متوقف شد و فجر سپاسی با نتیجه یک بر یک برابر آریو اسلامشهر به تساوی رسید.
حریف خیبر در دیدار فردا تیم فانوس به دست دریای بابل است. این تیم با کسب ۲۲ امتیاز در این فصل، تیم پانزدهم جدول است و خطر سقوط همچنان این تیم را تهدید می‌کند. جایگاه یاران داود سیدعباسی در جدول حکایت از ان دارد که این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد و به قصد کسب امتیاز و بقا در مسابقات، راهی خرم‌آباد خواهد شد.
با این شرایط و در بازی فردا کادر فنی و بازیکنان خیبر هوشیارتر از همیشه به فکر یک پیروزی شیرین و کسب هر سه امتیاز این رقابت خواهند بود تا همچنان فاصله مطمئن با رقبا را حفظ کنند.

تا پایان هفته ۲۷، خیبر با ۶۱ امتیاز در صدر جدول و چادرملو نیز با ۵۶ امتیاز، در رتبه دوم است. فجر سپاسی با ۵۵ امتیاز و نفت مسجدسلیمان با ۵۳ امتیاز در جایگاه سوم و چهارم جدول مسابقات قرار دارند.


دیدار رفت با نتیجه یک بر یک مساوی شده بود.



عبدالرضا قاسمی/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 فرزاد 1403-02-01 11:41
خیبر جای اشتباه ندارد، هر بازی برایش حکم یک فینال را دارد.
نقل قول کردن
#2 رسول 1403-02-01 16:08
عده‌ای از رقبای تیم خیبر لرستان دارند علیه خیبر جوسازی و حاشیه سازی الکی می‌کنند تا تمرکز تیم را بهم بریزند و در این اواخر فصل، تیم دستپاچه شود و نتیجه نگیرد. خواهش میکنم کادر فنی و هواداران تیم، در حفظ آرامش باشند هیچ‌گونه توهینی به تیم حریف نکنند و در دام جنگ روانی نیفتند. با تشکر از همه دلسوزان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا