یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امیر‌امیری بعنوان سرپرست هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان لرستان منصوب و مشغول به کار شد.
به گزارش یافته؛ طی حکمی از سوی خسروی سرپرست فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور‌امیر‌امیری بعنوان سرپرست هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان لرستان منصوب و مشغول به کار شد.
امیری که خود از زمره پیشکسوتان ورزش‌های ناشنوایان استان محسوب می‌شود سال‌های سال در کسوت مربیگری، رئیس و دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان خدمات شایانی را به ورزشکاران ناشنوا و کم شنوا استان انجام داده است و تمامی ملی پوشان لرستانی کشتی ناشنوایان کشور در طول حداقل سه دهه گذشته شاگردان وی بوده‌اند.

فرمانده جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان معرفی شد
روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور سرهنگ سعید بارانی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی لرستان، سرهنگ قدمی به عنوان فرمانده یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی استان کار خود را آغاز کرد.

در این جلسه، ضمن معرفی سرهنگ قدمی از زحمات چهار ساله سرهنگ علیرضا مرادیان الوار تقدیر شد.

سرهنگ قدمی پیش از این فعالیت در مشاغل اجرایی نظارتی و ستادی در نیروی انتظامی، فراجا، مناطق عملیاتی و... فرمانده یگان‌حفاظت امور اراضی استان را در کارنامه خود دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 reza 1402-10-14 07:35
تبریک به آقا امیر امیری مرد دلسوز و زحمت کش ورزش ناشنوایان، تنها سرپرستی که در طول این چندسال به درستی و به حق انتصاب شده ایشان هستند. گرچه ایشان هم بواسطه شرایط خاصی که برای کاندیداتوری هیات گذاشته اند ، بعنوان رئیس هیات در مجمع انتخاباتی حق شرکت نخواهند داشت. اما برای قدردانی از زحمات ایشان حرکت پسندیده ای بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا