یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با جذب سرمایه‌گذار به منظور مشارکت در تکمیل و بهره‌برداری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد موافقت شد.
به گزارش یافته، جلسه کارگروه واگذاری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان خرم‌آباد بر اساس ماده ۲۷ قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم برخی از مقررات مالی دولت(۲) به ریاست سمانه حسن‌پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان و با حضور سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان و اعضای این کارگروه تشکیل شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این جلسه یادآور شد: جذب منابع از طریق سازوکارهای قانونی برای تکمیل زیر ساخت‌ها و مدیریت بهره‌برداری آن‌ها از اولویت‌های دولت سیزدهم است.
در این جلسه بعد از بحث و بررسی در خصوص موضوع مطرح شده، در نهایت با انتشار فراخوان عمومی جذب سرمایه‌گذار به منظور مشارکت در تکمیل و بهره‌برداری این ورزشگاه موافقت شد.
 



روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1402-09-24 15:09
امیدواریم زودتر فاز دوم شروع بشه و سکوهای روبرو هم افتتاح بشه
نقل قول کردن
#2 خرم‌آبادی 1402-09-24 16:21
یا خدا حتی چمن هم ندارد :cry:
نقل قول کردن
#3 دانشجو 1402-09-24 17:55
سمنان و زاهدان و زنجان و بیرجند و بم ورزشگاه‌های بزرگ ۲۰ هزار نفری دارند بعد مسئولان اداره ورزش خرم‌آباد بعد از گذشت ۶ دولت هنوز نتوانستند یک ورزشگاه ۱۵هزارنفری را حداقل چمنش را درست کنند. اینکه حتی چمن هم نیست
نقل قول کردن
#4 شهروند لرستانی 1402-09-24 18:07
مگر قرار نبود بدون در نظر گرفتن هر ساله مسئولین استان که هر ساله خبر از افتتاح این ورزشگاه نصف ونیمه که دارای یکطرف سکو میباشد می دادند.مسئولین استان مدام از بهره برداری این پروژه نیمه وغیر استاندارد با حضور ریاست جمهور تا قبل از پایان سال جاری می دادند.وهر روز در سایتها ورسانه های ملی واستانی فخر فروشی وپوز آن را میدادند.پی همس سر کاری بود؟؟؟؟؟؟؟تازه میخواهند زیر یاخت مجموعه ورزشی که در تمام استانهای کشور بصورت کامل در سالهای گذشته افتتاح شدن .مسئولین بعد از این همه قول وقرار تازه دارند سراغ پیمانکار برای این ورزشگاه ناقص میگردند.پس این همه وعده ووعید کذایی چه بود که مردم می دادید.گرچه ما مردم هم به وعده‌های شما به هیچ وجه اطمینان نداریم.با این اوصاف پروژه برجهای دو قلو و هتل باستانی صخرهای و...ورزشگاه نیمه خرم آباد بزودی به آنها می پیوندد وبه مانند پروژه‌های قبلی به ثبت ملی و باستانی خرم آباد پیوند خواهد خورد.
نقل قول کردن
#5 فرزاد 1402-09-25 09:23
هیچی دیگه ، ورزشگاه هم مثل برج های دوقلوی کیو به تاریخ پیوست....
نقل قول کردن
#6 reza 1402-09-25 10:28
توی خبرهای همین پایگاه و بعد از بگیر و ببند زیاد ، استاندار بومی و مدیر کل ورزش استان قول اتمام و راه اندازی و افتتاح استادیوم فوتبال را در پایان شهریور سالجاری دادند و آنهم مجددا به هفته دولت موکول شد!!! پس چه شد؟ در بوق و کرنا کردید که بعد از 17 سال بلاتکلیفی بالاخره ما توتنستیم... واقعا خجالت آوره که عرضه و توان 5 درصد پیشرفت فیزیکی در یک پروژه را ندارید و اندازه ... ادعا دارید. لطفا با یک استعفای منطقی و فوری، بیشتر از این مضحکه خاص و عام نشوید که فردا دیر است و ...
نقل قول کردن
#7 reza 1402-09-25 11:14
به نقل از خرم‌آبادی:
یا خدا حتی چمن هم ندارد :cry:

این ورزشگاه هیچی نداره و امکان نداره با مسئولین فعلی اداره کل ورزش و جوانان و حتی استاندار بومی و معاونین توان تکمیل و بهره برداری اون رو داشته باشند
نقل قول کردن
#8 حمید علیپور 1402-09-26 00:31
این پروژه ابتدا توسط شرکت شعله سوز شروع شد اما آن شرکت بر شکست شد و کاری نکرد .در سال ۸۹ توسط شرکت مهندسین ۱۵۲ طی ۳ سال فاز اولش که اسکلت بتونی بود انجام و تحویل شد که اگر فاز دوم را هم به آن شرکت می دادند الان خیلی سال پیش تمام بود.
نقل قول کردن
#9 دانشجو 1402-09-26 00:32
نه چمن داره و نه راه دسترسی و حتی روبروش و یکطرفش کاملا بیابانه و اصلا سکو ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا