یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم قرعه کشی مرحله دوم جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برگزار شد.
به گزارش یافته، مراسم قرعه کشی مرحله دوم جام حذفی با حضور‌امیرحسین روشنک مسئول جام حذفی، ‌امیرحسین فراهانی مسئول لیگ یک، یعقوب پیری مسئول لیگ دسته دوم، بهنام محمودزاده از مسئولین فوتبال پایه به صورت وبینار برگزار شد.
در این مرحله ۱۲ تیم صعود کرده به همراه ۱۴ تیم لیگ دسته دوم حضور دارند که با توجه به لزوم صعود ۱۷ تیم از این مرحله، ۸ تیم با قرعه استراحت روبه رو شدند.
تیم‌های نیکا پارس چالوس، ابوذر کنگان، تارا فولاد چرمیهن، اورین خوی، سپنتا تربت حیدریه، چوکا تالش، کیا شاهرود و نود ارومیه در مرحله دوم جام حذفی استراحت دارند.
۹ مسابقه مرحله دوم به قید قرعه به شرح زیر است:
ساوالان یوردوم مشکین شهر- تام کهگیلویه
اسپاد تهران – یاران سلامت ایرانیان
آینده سازان اردبیل – دریا بابلسر
شهدای بابلسر- کویر مقوای تهران
طلائیه شیراز – شناور‌سازی قشم
اتحاد جوان همدان – کیا تهران
کشاورز دزفول – ستارگان بهمن جوان تهران
کیان سام بابل – سنگ آهن بافق
شهید قندی یزد- نیروی زمینی تهران
نام تیم‌های میزبان اول آمده است.
 
امیرحسین روشنک مسئول جام حذفی اعلام کرد: مسابقات مرحله دوم ۱۴ و ۱۵ آذر ماه برگزار خواهد شد و مسابقات مرحله سوم جام حذفی با حضور ۱۵ تیم لیگ دسته اول و ۱۷ تیم صعود کرده از این مرحله و دراوایل دی ماه برگزار می‌شود.
ضمن اینکه تیم‌های خیبر خرم آباد، داماشیان گیلان و شهرداری آستارا از حضور در این فصل مسابقات جام حذفی باشگا ه‌های کشور محروم هستند. ضمنا تیم‌های لیگ برتری در مرحله چهارم وارد مسابقات جام حذفی خواهند شد.
 
محرومیت خیبر:
خیبر خرم آباد از حضور در این فصل مسابقات جام حذفی باشگا ه‌های کشور محروم است. این تیم در فصل قبل قرار بود در مرحله سوم مهمان مس شهر بابک باشد، اما با نظر هیئت مدیره از این مرحله انصراف داده است.
با اعلام قبلی کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، هر تیمی که در این مرحله از جام حذفی انصراف بدهد با جریمه سنگین نقدی و یک فصل محرومیت از حضور در این جام مواجه خواهد شد.
شایان ذکر است در مسابقات جام حذفی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ( دو فصل قبل) تیم خیبر تا مرحله یک‌چهارم نهایی پیش رفت اما موفق نشد به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه یابد.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-09-02 13:13
خیبر لرستان تمام تمرکز و انرژی اش را بگذارد روی مسابقات لیگ یک و امتیاز از دست ندهد و تماشاگران در بازی های خانگی فقط تیم را تشویق کنند و خدایی ناکرده ناسزایی نگن یا چیزی به زمین پرتاب نکنند چون عده‌ای حاشیه سازی و جنگ روانی راه می‌اندازند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا