یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد نماینده شایسته استان لرستان در لیگ دسته یکم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در هفته ۱۲ این رقابت‌ها میزبان فجر سپاسی است.



به گزارش یافته، هفته‌ی دوازدهم لیگ فوتبال دسته یکم باشگاه‌های کشور جام آزادگان امروز و فردا ۲۳ و ۲۴ آبانماه با برگزاری ۸ دیدار برگزار می‌شود و طبق برنامه سازمان لیگ فوتبال کشور، تیم خیبر خرم‌آباد و فجر سپاسی در حساس‌ترین بازی این هفته در خرم‌آباد به مصاف هم ‌می‌روند.
خیبر که در هفته گذشته صدرنشین این مسابقات بود، با توقف برابر دریای بابل صدر جدول را از دست داد تا فجر سپاسی با برتری برابر استقلال ملاثانی تیم اول جدول شود.
از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه چهارشنبه ۲۴ آبان و در ورزشگاه تختی خرم‌آباد قرار است که این دو تیم یک بازی حساس و زیبا را در دیار شاپورخواست به نمایش بگذارند. هر چند تا پایان فصل فرصت زیادی باقی است، اما کسب هر سه امتیاز این بازی می‌تواند نقش مهمی در تعیین تیم صعودکننده این مسابقات داشته باشد.
در دیدار فردا مهرداد قنبری بازیکن تیم خیبر خرم آباد به دلیل اخراج در بازی قبل محروم است. علی نجفی بازیکن تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز در هفته قبل اخراج شد و این هفته در ترکیب تیم حضور نخواهد داشت.
عباس راکی داور خوزستانی قاضی این دیدار است و مهدی شفیعی، بهزاد پناهی و رسول اولیایی کمک‌های راکی در این دیدار هستند.
فرزاد بهرامی نیز ناظر بازی است.
فجر سپاسی با ۲۳ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های خیبر خرم آباد و چادر ملو اردکان با ۲۲ امتیاز و به دلیل تقاضل گل در رده‌های دوم و قرار قرار دارند.

خبر: قاسمی/ یافته


دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-08-23 15:29
مردم بیان ورزشگاه تختی تشویق کنند تا تیم بره بالا
نقل قول کردن
#2 شهروند 1402-08-24 15:48
لُرستان دیارمه ، خیبر افتخارمه
ایشالا بازی خونگی را ببره بیاد بالا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا