یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 مسابقات محلی قیقاچ (تیراندازی با اسب) با هدف احیا سنت‌ها و زنده نگاه‌داشتن آن‌ها در لرستان برگزار می‌گردد.
به گزارش روابط‌عمومی هیات سوارکاری لرستان روز یکشنبه ۹ مهرماه به همت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات سوارکاری استان لرستان مسابقات محلی قیقاچ (تیراندازی با اسب) با هدف احیا سنت‌ها و زنده نگاه‌داشتن آن‌ها به میزبانی شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌گردد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان در حاشیه نشست هیات سوارکاری استان جهت برنامه‌ریزی برگزاری این مسابقات به خبرنگاران گفت:  مسابقات قیقاچ (تیراندازی با اسب) گرامیداشت ۶۵۴۴ شهید استان در روز نهم مهرماه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان برگزار خواهد شد و امیدواریم این برنامه مانند سایر برنامه‌هایی که هیات سوارکاری استان پیش‌تر برگزار نموده بود به شکل شایسته‌ای برگزار گردد.
فرهاد دیناروند تاکید کرد: جلسه‌ی امروز نیز به منظور هم‌افزایی و استفاده از پتانسیل بالای هیات سوارکاری استان لرستان شامل ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان این حوزه برگزار شد.
وی افزود: در این نشست بر همکاری بیشتر اعضای هیات و تمامی فعالان این حوزه تاکید شد ویژه که هیات سوارکاری استان فعالیت‌های قابل قبولی تاکنون داشته است.


دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1402-07-06 11:36
قیقاج یک کلمه ترکی است مثل قشلاق و ییلاق و خان و ایل
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا