یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از هفته‌ی دوم لیگ برتر هندبال مردان کشور، تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در دیدار خانگی مقابل گیتی پسند اصفهان با نتیجه‌ی ۳۴ بر ۳۵ بازی را واگذار کرد.
به گزارش یافته، در دیدار مهیج و دیدنی پلیمر خلیج فارس و گیتی پسند که عصر شنبه ۱۸ شهریورماه در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد و در مقابل چشمان تماشاگران پرشور این شهر برگزار شد، تیم گیتی پسند با درخشش‌امیدرضا سرپوشی دروازه‌بان خود و علی صادقانی و علی حیدریان با استفاده از سرعت و جوانی در مقابل تجربه‌ی تیم پلیمر خلیج فارس موفق عمل کرد و اولین پیروزی این فصل را در کارنامه خود ثبت کرد .
بازیکنان باتجربه‌ی پلیمر خلیج فارس در نیمه‌ی دوم، اختلاف گل‌های ابتدای مسابقه را به خوبی جبران و بازی را در دقایقی از نیمه‌ی دوم به تساوی کشاندند، ولی سد محکم و مطمئنی چون:‌امیدرضا سرپوشی در درون دروازه‌ی گیتی پسند، مانع از به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر برای نماینده هندبال لرستان شد.
 
 
حریف کم اشتباه ظاهر شد
فرشید دهقان کمک مربی پلیمر خلیج فارس خرم آباد در پایان این مسابقه در گفت و گو با خبرنگار یافته گفت: تیم ما تازه شکل گرفته است، و هنوز به هماهنگی مدنظر کادر فنی نرسیده‌ایم، با توجه به تعطیلی لیگ و اضافه شدن دو بازیکن خارجی، تیم ما روند بهتری خواهد گرفت.
دهقان افزود: در این دیدار بازیکنان ملی پوش و جوان گیتی پسند بسیار کم اشتباه و خوب ظاهر شدند، بازیکنان ما نیز تلاش خود را کردند ولی در ضربات آخر نتوانستیم به گل برسیم و موقعیت‌های فراوانی را به هدر دادیم.
 
رضا طولابی، پایگاه خبری یافته


دیدگاه‌ها  

#1 Armin Shiran 1402-06-18 20:55
بازی فوق‌العاده جذابی بود با اینکه باختیم اما خوب بازی کردن، هیچ وقت فکر نمی کردم هندبال اینقدر جذاب باشه! جو سالن و تشویق هواداران و خصوصا بانوان عالی بود، بازی فردا خیبر هم یادتون نره بیاد تختی پر کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا