یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر در هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ میزبان مس شهربابک است. این بازی ١٩ شهریور در ورزشکاه تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
به گزارش یافته، خیبر که با هدایت رضا مهاجری همه مسابقات تدارکاتی پیش‌فصل را با برد‌های پرگل به پایان رسانده بود در هفته اول به‌رغم انجام یک بازی برتر غافلگیر شد و با یک گل به‌خودی برابر میزبانش پارس جنوبی جم شکست خورد.
حریف خیبر در هفته دوم مس شهربابک است. مسی‌ها هم مثل خیبر در هفته اول موفق نبودند. این تیم به رغم میزبانی در دیدار نخست با یک گل برابر آریو اسلامشهر شکست تلخی را در کارنامه رقم زدند.
حال به نظر می‌رسد هر دو تیم از شکست هفته اول درس گرفته و تنبیه شده‌اند و قصد دارند این هفته ضمن کسب پیروزی، خود را به عنوان یک مدعی مطرح کنند. پیروزی در این دیدار برای یاران مهاجری دور از ذهن نیست و توقع می‌رود این تیم از میزبانی‌اش حداکثر استفاده را ببرد و حریف را با یک شکست پر گل بدرقه کند.
دیدار دو تیم در فصل قبل، یک پیروزی برای خیبر و یک تساوی به همراه داشت. ضمن این که خیبر برابر مس شهربابک شکست نخورده و تنها شکست ثبت شده برای این تیم مربوط به مسابقات جام حذفی فصل قبل است که خیبری‌ها برابر حریف به میدان نرفته بودند.
شایان ذکر است دیدار خیبر و مس شهر بابک از هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول از ساعت ۱۸ روز یک‌شنبه ۱۹ شهریورماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
 
برنامه هفته دوم: یکشنبه ۱۹ شهریور
دریا کاسپین بابل-مس سونگون ورزقان
آریو اسلامشهر - آرمان گهر سیرجان
خوشه طلایی-سایپا تهران
شهرداری آستارا – نفت مسجد سلیمان
خیبر خرم‌آباد – مس شهر بابک
مس کرمان-مناطق نفت خیز جنوب
فجر شهید سپاسی شیراز-داماشیان گیلان
خلیج فارس ماهشهر-پارس جنوبی جم
 
 دوشنبه ۲۰ شهریور
آبی پوشان جنوب ملاثانی- چادرملو اردکان
 
 
 
عبدالرضا قاسمی/ یافته

 

دیدگاه‌ها  

#1 چگنی 1402-06-18 08:41
خیبر لرستان با گل بخودی باخت و امیدواریم در بازی دوم جبران کنه هرچند ورزشگاه تختی قدیمیه و برای خیبر گویا خیر نداره
نقل قول کردن
#2 خرم‌آبادی 1402-06-18 10:59
درحالی‌که تمام هزینه‌های تیم خیبر را بخش خصوصی پرداخت می‌کند اما باز متأسفانه ما شاهد تنگ نظری ها و کارشکنی ها در کار تیم هستیم و سال گذشته حتی اداره ورزش و جوانان هم حمایت آنچنانی از تیم نکرد و در فصل دوم ناچاراً به مشهد رفت. حداقل امسال کمک کنند و چمن ورزشگاه را درست کنند همچنین تماشاگران منظم و با حفظ ادب، فقط تیم را تشویق کنند انصافا کاری نکنید تیم بره تو حاشیه و امتیاز از دست بده تا انشاالله با کمک همگی استان لرستان هم یک نماینده در لیگ برتر فوتبال ایران داشته باشه
نقل قول کردن
#3 رسول 1402-06-18 11:00
اداره ورزش و تربیت بدنی کمک کنه و پیگیر باشه تا حداقل اون ورزشگاه کمالوند دارای چمن بشه هرچند کامل نیست و یکطرفش کاملا خالی و بیابانه و سکو ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا