یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هیأت کشتی لرستان با اشاره به موفقیت‌های کشتی لرستان در مسابقات آسیایی و جهانی اظهار‌امیدواری کرد که بزودی در چند وزن برای حضور در دیگر مسابقات بین‌المللی و حتی المپیک شاهد حضور کشتی‌گیران لرستانی در تیم‌های ملی کشتی باشیم
به گزارش یافته، فرید بهرامی در آیین تجلیل از خبرنگاران که شامگاه شنبه ۲۸ مرداد توسط هیأت کشتی استان در تالار افلاک برگزار شد، گفت: وجود مربیان کاربلد در استان که موجب کسب نشان‌های رنگارنگ قهرمانی کشوری و بین‌المللی شده یک فرصت مناسب برای رشد کشتی لرستان است.
وی به موفقیت‌های اخیر کشتی‌گیران لرستان در مسابقات بین‌المللی و جهانی اشاره کرد گفت: کشتی لرستان از دیرباز دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای بود که انتظار داریم برای ادامه روند صعودی این ورزش در استان، اصحاب رسانه و مسوولین استانی کشتی‌گیران استان را حمایت کنند.
بهرامی با اشاره به وضعیت کشتی بانوان در استان گفت: در کشتی بانوان هم با حضور ملی‌پوشان هم استانی موفق به کسب عناوین و مقام‌های جهانی شده‌ایم و در سطح کشور جزء پنج تا شش استان اول هستیم.
رئیس هیئت کشتی، این استان را سرزمین ظرفیت‌ها و سرمایه‌های ورزشی دانست و گفت: در صورت حمایت و پشتیبانی ورزشکاران لرستانی به راحتی می‌توانند مدال جهانی کسب کنند و افتخار آفرین باشند.
بهرامی یکی از مشکلات اصلی استان را نبود اسپانسر دانست و گفت: کمک‌ها مقطعی است، اما همه تلاش معرفی کشتی‌گیران لرستانی در سطح ملی و جهانی است.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از خبرنگاران و ورزشی‌نویسان استان با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.


دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-05-29 12:32
یکی از مشکلات اصلی ورزش استان نبود اسپانسر و نبود زیرساخت ورزشی است و کمک‌ها مقطعی است اما همه تلاش ورزشکاران لرستانی در سطح ملی و جهانی است
نقل قول کردن
#2 سیدحمید 1402-05-29 20:25
باید فکری به وضع بد کشتی خرم ابادمرکز استان بکنند که قهرمان درکسوت مربیگری نیستند...
نقل قول کردن
#3 رضا 1402-05-30 11:07
تغییرات و پیشرفت کشتی استان ( بجز خرم آباد ) کاملا ملموس-مشهود و چشمگیر است. در هیچ دوره ایی اینچنین قهرمانانی در تمام ردذه ها نداشته ایم که با کسب عناوین و مدالهای رنگارنگ در میادین مهم بین المللی - قاره ایی و جهانی در تمام رده ها باشیم . حتی در تیم کشتی آزاد در المپیک توکیو 2020 المپین لرستانی هم عضویت داشت که با کمی خودباوری به مدال می رسید. گرچه در سیدنی 2000 آقا غلام محمدی عضو تیم ملی بودند و پنجم شدند، اما کیفیت و پیشرفت کشتی لرستان بسیار عالی بوده و ایم موفقیت ها مدیون مدیریت جوان ( آقای بهرامی )و همکارانش میباشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا