یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محمدرضا شاکری عضو لرستانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران به مدال طلا جهان دست یافت.
به گزارش یافته، در رقابت‌های رده‌بندی و فینال پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان که امروز درشهر امان اردن برگزار شد، محمدرضا شاکری عضو لرستانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با برتری برابر حریف آمریکایی به مدال طلا جهان دست یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 65 کیلوگرم محمدرضا شاکری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر فیلیپ فروسولا میلا از اسپانیا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر صفر کایجی اوگینو از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. شاکری در این مرحله با نتیجه 11 بر 8 دالگات عبدالکادیروف از روسیه را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه 5 بر 2 از سد جسی مندز از آمریکا گذشت و به مدال طلا دست یافت.
محمدرضا شاکری از شهرستان بروجرد، در تیرماه گذشته نیز موفق به کسب مدال ارزشمند طلا در مسابقات جام یاشاردغو ترکیه شده بود.





دیدگاه‌ها  

#1 خادمی 1402-05-24 22:15
تبریک ویژه به مردم شریف لرستان
نقل قول کردن
#2 رضا 1402-05-25 06:49
تبریک و خسته نباشید به این قهرمان جوان، خانواده محترمشان، مربی سازنده ایشان، هیات شهرستان و استان و تشکر از از زحمات کادر فنی فدراسیون کشتی ، امیدواریم ک که این استعداد بالقوه بعد از این بیشتر دیده و حمایت بشه تا بتونه به سکو و مدالهای جهانی و المپیک دست پیدا کنه..، -
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا