یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون دوومیدانی فعالیت باشگاه پلیمر خلیج فارس را قانونی دانست‌.
به گزارش "ورزش سه"، تیم دوومیدانی زنان و مردان باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم ‌آباد در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز به مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور رسیدند. این در حالی است که تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس با جذب بازیکنان خارجی و تراز اول به دنبال کسب سومین قهرمانی در لیگ دومیدانی ایران در بخش زنان و مردان بود که با ممانعت عجیب سرپرست فدراسیون دوومیدانی اجازه حضور به این تیم در مرحله نخست لیگ دوومیدانی در سال ۱۴۰۲ داده نشد.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ارسال نامه‌ای عنوان کرده که باشگاه پلیمر خلیج فارس بر اساس موضوع ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها فعالیتش غیر قانونی و مجوز حرفه‌ای را ندارد که همین امر باعث شد سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان با ارسال نامه‌ای به افشین داوری حمایت خود را از نماینده لرستان انجام دهد و فعالیت باشگاه پلیمر را قانونی و بلامانع دانست.
البته که ایرج سپهوند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد می‌گوید: "داستان لج بازی و تلافی کردن آقای داوری به چهار سال قبل بر می‌گردد زمانی که ایشان کاندیدای  ریاست فدراسیون دومیدانی بودند باشگاه پلیمر به آقای صیامی رای داد و حالا آقای سرپرست به دنبال تلافی کردن شکست انتخابات دور گذشته فدراسیون می‌باشد و با این کار در تلاش است تا یکی از تیم‌های قدرتمند و حامی فدراسیون را که میزبانی‌های مختلفی را برعهده داشته و با قراردادهای مالی خوب از ورزشکاران حمایت کرده کنار بگذارد."
همچنین حمید حبیب نژاد معاون حقوقی باشگاه در گفتگو کوتاه با خبرنگار "ورزش سه" عنوان کرد: "علی‌رغم تلاش‌های مدیریت باشگاه به منظور حضور قدرتمند در مسابقات متاسفانه از حضور این باشگاه ممانعت صورت گرفت و مسابقات سال جاری در بخش بانوان و آقایان بدون حضور باشگاه صاحب عنوان پلیمر خلیج فارس آغاز شد. با توجه به اعتقاد مدیریت باشگاه و همچنین معتبر بودن مجوز موضوع ماده پنج و اعلام رسمی و مکتوب اداره ورزش و جوانان استان لرستان به عنوان مرجع قانونی مجوزها مبنی بر بلا مانع بودن فعالیت در این مسابقات باید شرکت می‌کردیم. اکنون نیز با توجه به همین اتفاق این حق برای مدیریت باشگاه ما محفوظ است تا از مراجع ذی صلاح قانونی پیگیر مشکلاتمان باشیم."



دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1402-05-22 08:29
پروانه بهره برداری این باشگاه از کمیسیون ماده 5 اداره کل صادر گردیده است و فعالیت تیم هیچگونه منع قانونی ندارد!!!!
این تیم علاوه بر قهرمانی در لیگ و جذب تعداد زیادی از ملی پوشان ایران و تعدادی ورزشکار خارجی که باعث رونق لیگ گردیده اند ، به چندین رقابت بین المللی و قاره ای هم اعزام شده است!!!
مدیرعامل (ایرج سپهوند ) و موسس ( حسین رحمتی ) از دلسوزان واقعی ورزش خصوصا رشته مادر دو و میدانی هستند.
آقای داوری با این حرکاتت خیلی از ورزشکاران بومی این دیار بدون تیم خواهند ماند و هیچ درآمدی نخواهند داشت و خانه نشین خواهند شد.
نقل قول کردن
#2 رضا 1402-05-22 08:42
سرپرست فدراسیون دو و میدانی به نامه انحلال شرکت در سال گذشته اشاره نموده اند ، که باید عرض کنم آن شرکت هیچ ربطی به پروانه بهره برداری باشگاه پلیمر خرم آباد ندارد و این باشگاه خصوصی و حقیقی اداره می گردد.
لطفا دنبال بهانه دیگری برای حذف تنها دلخوشی و منبع درآمد ورزشکاران این رشته در استان و کشور باشید.
قطعا با این حرکت شما فدراسیون های بوکس و هندبال هم از شما پیروی خواهند کرد .
با این حرکات و لجبازی ها فقط ورزشکاران متضرر میود و تنها سرمایه گذار دلسوز فراری داده خواهد شد.
بجای زاویه داشتن و خصومت خدا را در نظر بگیریم و در این شرایط بد اقتصادی و سخت (خصوصا در ورزش حرفه ای) دستگیر هم باشیم..
نقل قول کردن
#3 خرم‌آبادی 1402-05-22 17:56
لج و لجبازی و مدیریت عشیره‌ای متأسفانه فقط مارو عقب انداخته و بیان با وسعت نظر و همدلی کار و فعالیت کنند برای ورزش استان
نقل قول کردن
#4 بابک 1402-05-22 21:02
آقای افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی در برنامه امروز جهان ورزش رادیو ورزش دوباره صحبت از انحلال باشگاه پلیمر خلیج‌فارس خرم آباد زد و حتی برنامه رادیویی و مجری برنامه از داوری نپرسید چرا شما از متولی ورزش استان لرستان چرا استعلام نگرفتید و به خاطر عدم حضور نماینده باشگاه پلیمر خلیج‌فارس خرم آباد در مجمع فوق العاده دوومیدانی این دشمنی هست ما خوب میدونیم و از نزدیک میدونیم نیت شما فقط مهندسی انتخابات هست و شکست شما حتمی هست و مطمئن باشید رنگ انتخابات را نخواهید دید شما جز تخریب و خرابی برای ورزش لرستان چیزی نمی‌خواهید و پلیمر خلیج‌فارس خرم آباد هم تیمی نیست که توسط شما حذف شود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا