یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی از بازگشت آرش میراسماعیلی به فدراسیون جودو طی دو ـ سه روز آینده خبر داد.
آرش ميراسماعيليبه گزارش فارس، بازی های آسیایی هانگژو در حالی قرار است کمتر از ۸۰ روز دیگر به میزبانی کشور چین برگزار شود که جودو ایران نیز پس از چهار سال تعلیق می خواهد در بخش مردان و بانوان به صورت رسمی در این پیکارها حضور پیدا کند.
این اخبار در حالی به گوش جامعه جودو می رسد که خردادماه سال جاری  آرش میراسماعیلی رئیس وقت فدراسیون جودو به دلیل شاکی خصوصی، از ریاست فدراسیون موقتا کنار گذاشته شد و طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان نصرالله پریچهره به عنوان سرپرست فدراسیون جودو معرفی و میراسماعیلی برای پیگیری مراحل قانونی برای مدتی از مسوولیت خود تعلیق شد، اما سرانجام امروز دوشنبه پس از یک ماه تعلیق میراسماعیلی، فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی از بازگشت آرش میراسماعیلی به فدراسیون جودو خبر داد و گفت: نامه‌ای درخصوص وی به دست ما رسید، اما ابهامی که دوستان در وزارت ورزش مطرح کردند درخصوص قطعیت رای صادره است. مدیرکل حقوقی وزارت ورزش ابراز می‌کند با همین رای هم میراسماعیلی برائت گرفته و می‌توان به وی مجوز فعالیت داد. فکر می‌کنم این مسئله نهایتا تا دو الی سه روز آینده حل خواهد شد. اگر بر اساس نظر مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و رای صادر شده مسئله خاصی وجود نداشته باشد، او می‌تواند فعالیتش را به‌عنوان رئیس فدراسیون جودو از سر بگیرد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-05-01 17:07
خدارو شکر میراسماعیلی بنده خدا کاری هم نکرده بود اگر زیرمجموعه کاری یا تخلفی کرده ربطی به رئیس فدراسیون ندارد
نقل قول کردن
#2 ارش 1402-05-01 21:30
چطوری بر با کلاس
نقل قول کردن
#3 خرم‌آبادی 1402-05-01 22:07
به نقل از ارش:
چطوری بر با کلاس

ما متأسفانه رفتار بدی که داریم اینه که اگر حرفی کسی بزنه ما بد برداشت میکنیم آقای آرش میر اسماعیلی حتی فیلم مصاحبه اش هم هست ایشان هیچوقت پشت مردم زادگاهش را خالی نکرده و همه جا گفته من اهل لرستان و لرستانی ام و حتی مسابقات جهانی جودو را هم آورد تو استان خودش، لذا الکی تخریب نکنید برای آقای کمالوند و ابراهیم میرزاپور و دیگران هم این حرفها را ساختن ولی خداروشکر مردم گول این حرفهای تخریبی را نمیخورند و ما تمام ورزشکاران را دوست داریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا