یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پنجمین جشنواره ورزشی مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری استان لرستان که از مورخه ۴ تیرماه آغاز و تا ۲۰ تیرماه در ۸ رشته ورزشی درحال برگزاری است با شناخت نفرات برتر دو و میدانی ادامه یافت.
به گزارش خبرنگار یافته، در راستای ترویج فعالیت‌های ورزشی سلامت محور، پنجمین رویداد بزرگ ورزشی بازنشستگان کشوری همزمان با مناسبت‌های ملی و مذهبی به صورت استانی و در دو بخش «انفرادی» و «همگانی» در حال برگزاری است.
امروز هیجدهم تیرماه در ادامه مسابقات پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان مسابقه دو میدانی چهار در صد متر امدادی در پیست ورزشگاه تختی خرم‌آباد  در رده آقایان زیر ۶۵سال و بالای ۶۵سال برگذار شد که در رده زیر ۶۵سال با حضور ۲۱ نفر از شرکت کنندگان در این رشته نتایج زیر بدست آمد:
 
۱-نفرات برتر تیم A با رکورد های ۱۴/۴۴ تا ۱۵/۶۲ به ترتیب کرم رضا جودکی ترابی، بهروز کاظمی و باقر بخشی زاده و مهرداد شفافی حائز مقام اول تیمی شدند.
 
۲-نفرات برتر تیم B با رکوردهای۱۵/۶۴ تا۱۶/۳۸ به ترتیب کریم محمودی، علی محمد دریکوند، امیر حمزه باقری و سید سیفی اله حیات الغیب مقام دوم را کسب نمودند
 
۳-نفرات برتر تیم C با رکورد ۱۶/۴۹ تا ۱۷/۰۵ بترتیب سیدرضا رجبی، مهرداد قاسمی فر، غلامرضا عبدی و مصطفی رادمهر مقام سوم را کسب کردند.
 
در رده بالای شصت وپنج سال فرامرز بهرامی نیا از الشتر و ذبیع الله نصیری از خرم آباد با رکورد زیر ۱۴ثانیه مسابقه را برگذار کردند ولی بدلیل تعداد کم شرکت کنندگان مسابقه آنان منظور نشد تا در فراخوان بعدی با تعداد بیشتر این مسابقه برگزار گردد و این دو نفر بعنوان پدیده مسابقات به عنوان کشف استعداد مورد توجه هیئت دو میدانی استان قرار گرفتند .
ضمنا مسابقات بانوان به علت تعداد اندک شرکت کننده برگزار نشد ولی مقرر شد تا شهریور فراخوان داده شده و مسابقات این رده هم برگزار شود.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-04-19 06:54
بجای این کارهای ابتدایی نمیشه این پولهارو به عنوان وام به بازنشستگان میدادن؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا