یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

"محسن اسدبیگی " با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی، برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات تنیس روی میز استان لرستان انتخاب شد.
به گزارش روز سه شنبه یافته، مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان با حضور دکتر مهرداد علیقارداشی رییس فدراسیون، دیناروند معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر اعضا برگزار شد.
در این مجمع انتخاباتی محسن اسدبیگی با کسب ۲۶ رای از ۲۶ عضو حاضر برای ششمین بار متوالی به عنوان رییس جدید هیات انتخاب شد.
در انتخاب اعضای هیات رییسه، ماریا مراحمی به عنوان نایب رییس بانوان و فاطمه بستامی به عنوان خزانه دار، محسن ماسوری ، اردشیر فلاح کردی و بهمن صادقی به عنوان عضو هیات رئیسه و محمد محمدزاده به عنوان دبیر این هیات معرفی شدند.




دیدگاه‌ها  

#1 صنوبر قلایی 1402-04-13 16:10
اینم یکی دیگر از مشکلات جامعه ماست
مدیریت ورزش توسط مدیران سایر بخش های کشور
انتخاب رؤسای هیآت ورزشی از بین مدیران دستگاه‌های اجرایی هیچ نفع اثبات شده ای ندارد، مخصوصاً جایی که تخصص و سوابق ورزشی هم وجود نداشته باشه.
ای کاش بجای ورود مدیران به این عرصه شاهد تلاش قهرمانان ورزشی برای دست گرفتن مدیریت ورزش استان بودیم.
مدیران هم وقت و تلاششون رو صرف اداراتی کنن که برای تصاحب میزش جنگیدن و با شایستگی به اون سمت منصوب شدن.
نقل قول کردن
#2 رضا 1402-04-14 07:14
ضمن تبریک به انتخاب مجدد و مکرر دکتر اسدبیگی بزرگوار- باید عرض کنم که جدای از بحث مدیریت صحیح هیات در چندین دوره متوالی و شخصیت و مدیریت بینظیر ایشان در معاونت غذا و دارو و پست مدیریتی بیمه سلامت ، بحث بر روی یک شخص نیست، اما مدیرکل ورزش و جوانان و معاونت ورزشی ایشان قوانین و دستورالعمل های مربوط به آئین نامه های انتخاب روسای هیاتهای ورزشی و هیات رئیسه آنها را به سبک خود و به میل خود تغییر می دهند. پست بعدی جهت توضیح
نقل قول کردن
#3 رضا 1402-04-14 07:20
هیچ رئیس هیاتی حق ندارد بیشتر از دو دورذه متوالی رئیس هیات بماند و اجازه ثبت نام ندارد، اما در تمام این انتخابات این موضوع برای خودی ها ، به قوانین قدیم رجوع میکنن و برای افراد غیر خودی به آئین نامه جدید استناد میکنند.
در قوانین جدید کاندید انتخابات هیات برای شرکت در سومین دوره حضورش باید تعهد محضری ارائه دهد که هیچگونه کمک ماالی از فدراسیون مربوطه و اداره کل ورزش نگیرد، اما به محض رای آوردن و در ساعت 7 صبح روز بعد از رای گیری ابتدا لیست فاکتورهای مربوط به برگزاری مجمع و ... را نقد میکند وسپس درخواستها جهت اعزام و هزینه های جاری را ارائه می دهد و هیچکسی هم خم به ابرو نمی آورد.. ادامه دارد..
نقل قول کردن
#4 فریاد 1402-04-15 00:27
بچه های اصلی پینگ پونگ کناز گذاشته شدن محسن شاهرخی و خیلیای دیگه که در این رشته مهارت و مقام دارن و می تونستن استعدادهای خوبی رو کشف و هدایت کنن به انزوا کشیده شدن .معافیتهای مالیاتی و مزایای بالا سبب شده که افراد با این انگیزه بر مسند کار بیان .ایشون حتی اگر مدیر بالیاقتی هم باشه چند هنداونه رو با یک دست نمی تونه برداره .از بسیج پزشکان .تاانجمن دوروسازان تا هیت ورزش و بیمه سلامت و داروخانه داری .من که سنگرم سکوته .حرفی برای گفت نمونده .اما واقعا برآیند ایشون در این شش دوره متوالی چی بوده .فارغ از غیر بومی بودن ایشون که اتفاقا در این مبحث جدا از حس ناسونالسیمی که بنده ندارم ولی برای این امر ورزشی بنظر بنده خیلی مهمه که رعایت نشده و ..........
در این 6 دوره که حدود بیست سال پیاپی میشه چه برنامه ی کوتاه مدت و بلند مدت و میان مدتی ارائه شده .انتخابات بی رقیب و اصلا کیا به ایشون رای دادن معلومه دیگه.مدیون اون بجه هایی هستید که بدون اینکه بدونن استعدادشون چی بوده پیر می شن .حرف حقه نه تهمت نه افترا و نه توهین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا