یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست هیأت دو و میدانی لرستان گفت: همه پیشکسوتان و قهرمانان رئیس و مدیر هیأت هستند و بنده نیز بعنوان خادم ورزشکاران در هیأت فعالیت می‌کنم.
به گزارش یافته، علی حیدری در دیدار مربیان، پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران دو و میدانی استان با مدیرکل ورزش وجوانان لرستان افزود: حواشی اخیر باعث شده دو و میدانی لرستان درگیر حواشی شود و جایگاه خود را از دست بدهد که برای بازگشت آرامش به این ورزش دست یاری به سمت همه عزیزان دراز می‌کنیم و‌امیدواریم با کمک هم بتوانیم جایگاه از دست رفته دو و میدانی لرستان را برگردانیم.
وی تأکید کرد: هیچ کینه و دشمنی در هیأت وجود ندارد و هر کس فکر می‌کند می‌تواند در راستای تعالی و پیشرفت جامعه دو و میدانی لرستان کمکی کند، دستش را به گرمی می‌فشاریم.
حیدری با بیان این مطلب که برنامه‌های خوبی برای شروع کار هیأت داریم اظهار داشت: در بحث استعدادیابی برنامه داریم و بدنبال انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش هستیم تا بتوانیم از پایه این کار را انجام دهید.
وی تصریح کرد: ارتقا سطح علمی و عملی مربیان، برگزاری مسابقات تخصصی، برگزاری اردو‌ها و... از دیگر برنامه‌های هیأت در دوره جدید است.
سرپرست هیأت دو و میدانی لرستان با بیان اینکه مربیان لرستان جایگاه ویژه‌ای در این ورزش دارند گفت: مربیان لرستان در سطوح کشوری، آسیایی و جهانی نمونه هستند.
حیدری در پایان عنوان کرد: بعنوان خادم جامعه دو و میدانی انتقادپذیر هستم و پیشنهادات و مشاوره پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و ورزشکاران را روی چشم می‌گذارم.
وی به قطع همکاری باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در دو و میدانی اشاره کرد و افزود: از هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه بخاطر سرمایه‌گذاری در این رشته تشکر می‌کنیم و‌امیدواریم که همچون گذشته به میدان بیایند و یاور دو و میدانی استان باشند، قطعاً در مدیریت جدید از حامیان مالی و اسپانسر‌ها استقبال می‌کنیم و در راستای پیشرفت دو و میدانی استان از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.
 
منبع: پایگاه خبری کلام پارسا



دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-04-07 12:30
اداره ورزش بیاید و با کمک اداره راهداری و راه دسترسی به مجموعه ورزشی کمالوند را درست کند
نقل قول کردن
#2 مجتبی 1402-04-27 21:03
به نظر من تنها کسی که میتونه دو میدانی لرستان رو از این وضیعت نجات بده ورزشکار و دومیدانی کار المپیکی آقای احسان مهاجر شجاعی از بروجرد هست
نقل قول کردن
#3 مخاطب 1402-04-28 00:11
به نقل از مجتبی:
به نظر من تنها کسی که میتونه دو میدانی لرستان رو از این وضیعت نجات بده ورزشکار و دومیدانی کار المپیکی آقای احسان مهاجر شجاعی از بروجرد هست

خب ییاد کاندید بشه. مگه کسی جلویش را گرفته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا