یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر خرم‌آباد در دیداری خانگی که در مشهد به انجام رسید مقابل دریای‌کاسپین بابل موفق به ثبت کامبک شد و به پیروزی ۲ بر یک دست پیدا کرد تا همچنان خیبری‌ها کورسوی‌امیدی برای صعود به لیگ برتر داشته باشد.
به گزارش یافته، در جریان هفته ۳۲ مسابقات لیگ آزادگان، دیدار بین تیم‌های خیبر خرم‌آباد و دریاکاسپین (رایکا)بابل از ساعت ۱۷و ۴۵ روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد و به میزبانی خیبر برگزار که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود خیبر پایان یافت.
 



⚽️هفته سی و دوم/ چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
خیبر خرم‌آباد ۲ - دریاکاسپین(رایکا)بابل یک
محمد رضی‌پور در دقیقه ۱۹ برای دریای بابل گلزنی کرد. اما در ادامه خیبر بازی را در دست گرفت و موفق شد توسط حمید طاهرخانی و مهرداد قنبری در دقایق ۴۹ و ۸۶ دروازه حریف را باز کردند.
 


نتایج مسابقات هفته 32 به شرح زیر است:
خیبر خرم آباد ۲ - دریای کاسپین بابل یک
سایپا تهران یک - خوشه طلایی ساوه صفر
شهرداری آستارا صفر- فجرشهید سپاسی صفر
چادرملوی اردکان ۳ - چوکای تالش ۳
پارس جنوبی جم یک - شهرداری همدان صفر
شمس آذر قزوین ۲ - خلیج فارس ماهشهر یک
ون پارس اصفهان یک - آرمان گهرسیرجان یک
مس شهربابک ۳ - استقلال ملاثانی صفر( استقلال در این مسابقه حاضر نشد)
 
تا هفته ۳۲ قهرمانی تیم شمس‌آذر قزوین قطعی شده و این تیم ۶۴ امتیازی که مدت‌هاست صعود خود به لیگ برتر را مسجل کرده است. با این وجود همچنان تیم‌های استقلال خوزستان با ۵۱ امتیاز، فجرسپاسی شیراز با ۵۰ امتیاز، سایپا با ۴۹ امتیاز، خیبر خرم‌آباد با ۴۸ امتیاز به دنبال دومین سهمیه صعود به لیگ برتر در رقابتی پایاپای و سخت تلاش می‌کنند.
 
 هفته سی‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال ایران روز چهارشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد که با توجه به استراحت شمس‌آذر در هفته پایانی لیگ یک، شاگردان دقیقی در آخرین مسابقه خود در فصل جاری رقابت‌ها باید در سیرجان به مصاف آرمان‌گهر بروند. در سایر دیدارهای حساس هفته، فجرسپاسی شیراز در خانه میزبان پارس‌جنوبی جم خواهد بود و استقلال خوزستان هم در دیداری بیرون از خانه باید مقابل خوشه‌طلایی ساوه قرار گیرد. خیبر هم مهمان شهرداری آستارا است.
 
خبر: قاسمی/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 حبیب 1402-02-20 20:42
حیف شد شاید اگه شرایط میزبانی برای تیم در خرم آباد مهیا میشد صعود میکرد
نقل قول کردن
#2 چگنی 1402-02-20 23:16
احسنت کارشون عالی بود همت کنند و این دو بازی آخر را ببرند و بیان بالا
نقل قول کردن
#3 رشنو 1402-02-20 23:17
دمشون گرم تو غربت و ۲ هزار کیلومتر دورتر از خرم‌آباد دارند بازی می‌کنند و با وجود نداشتن ورزشگاه دارند خوب بازی می‌کنند دو بازی آخر را هم ببرند و ناامید نشوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا