یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم فوتسال بانوان پلدختر حریفان خود در رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دوم کشور را شناخت.
به گزارش یافته، قرعه کشی هجدهمین دوره مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم کشور فصل ۱۴۰۲ در رده بزرگسالان در سازمان لیگ فوتسال ایران برگزار که بر این اساس تیم فوتسال پرسپولیس پلدختر نماینده لرستان در این رقابت‌ها در گروه چهارم قرار گرفت.
بانوان پلدختر در گروه چهارم با تیم‌های مه پویای تهران، شهرداری رفسنجان، اسطوره سنگر گیلان و اودای سمنان هم گروه شده است.
در این مرحله دو تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود خواهند کرد. بازی‌های گروه چهارم به میزبانی سنگر گیلان ۲۳ اردی‌بهشت برگزار خواهد شد.
تیم فوتسال بانوان پلدختر در رقابت‌های فصل گذشته پس از راهیابی به جمع شش تیم پایانی در جایگاه سوم قرار گرفته و از صعود به لیگ یک بازماند.





دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1402-02-10 13:35
ضمن تبریک- فقط جای سواله که این تیم ها چطور بدون مجوز اجازه حضور در لیگ و سایر مسابقات را دارند و به هیات استان و فدراسیون هیچ مدرکی ارائه نمی دهند و به راحتی در رقابتهای مختلف حاضر میشوند و اگر خدای ناکرده اتفاقی برای اعضای این تیم ها ( در هنگام مسابقه یا رفت و آمد و ...) رخ بدهد چه کسی پاسخگوست!
نقل قول کردن
#2 حمید 1402-02-11 15:35
و سوال بعد
چرا سرتیتر تمامی بنرهای موفقیت ورزشکاران لرستانی اسم مدیر کل ورزش و جوانان میاد؟
انجام وظیفه جای تقدیر داره؟!!
نقل قول کردن
#3 رضا 1402-02-13 09:17
به نقل از حمید:
و سوال بعد
چرا سرتیتر تمامی بنرهای موفقیت ورزشکاران لرستانی اسم مدیر کل ورزش و جوانان میاد؟
انجام وظیفه جای تقدیر داره؟!!

واقعا...- متاسفنه همنم سی خودشیرینی نصب میکن دم در اداره کل -مقصر رئیس هیاتهای چاپلوس و متملقه که زحمات شبانه روز و چندین ساله یه ورزشکاره و پای مدیر کل مینویسن که اصلا هیچ اطلاعی د او رشته و او ورزشکار ناره!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا