یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان لرستان به ریاست غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار و طی آن علی سوری با کسب آرای مجمع به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.
به گزارش روز چهارشنبه یافته، در این مجمع که آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان و ناصر اشکانی مسئول کمیته امور استان‌های فدراسیون پزشکی ورزشی حضور داشتند، سوری ۱۸ رای اعضای مجمع را کسب کرد.
همچنین فرزانه بیرانوند به‌عنوان نائب رئیس، اکبر هدایتی خزانه داروعلی ناصری، الهام برنا و همچنین‌امیرحسین عزیزی به‌عنوان اعضای هیئت‌رئیسه پزشکی ورزشی لرستان انتخاب شدند.
پبس از این‌مانیا بیرانوند سرپرستی هیأت پزشکی ورزشی لرستان را بر عهده داشت.
سوری هم اکنون سمت مدیرکلی سازمان انتقال خون استان لرستان را بر عهده دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستان 1402-02-07 07:42
دکتر سوری انسانی وارسته و با اخلاق.
به امید سربلندی
نقل قول کردن
#2 رضا 1402-02-07 08:37
آقای سوری خیلی پسر محجوب- با اخلاق و خدا ترسی هستند- اما هیچگونه تخصصی در هیات داری ندارند


در حال حاضر تمام تمرکز بر روی انتخاب شخص غیر تخصصی در هیات تازه تاسیس آمادگی جسمانی هستند و میبایست اون یکنفر سفارش شده از گلدون مجمع رای بیاره
نقل قول کردن
#3 حسین 1402-02-07 09:40
باسلام، اینکه انتخابات نیست، این در واقع انتصابات است، وقتی که ورزش و جوانان اجازه ثبت نام هیچ کسی را نمی دهد و فقط یک نفر مورد علاقه خود را معرفی می نماید و همه افراد حق رای هم با چینش مورد دلخواه خود مجمع را معرفی می کند و تنها به این شخص خاص رای می هند این دیگر انتخابات نیست،
چرا نهادهای نظارتی برخورد لازم را در مورد انتخابات هیئت های ورزشی انجام نمی دهند تا افراد متخصص رشته های ورزشی کار را بدست گیرند و ورزش لرستان از این عقب ماندگی و پسرفت نجات یابد.
نقل قول کردن
#4 مهدی 1402-02-07 13:08
اگر به انتخابات هیبت ها توجه کرده باشیم متوجه می شویم که در اکثر انتخابات هیبت های ورزشی فقط یک نفر شرکت کرده و همان یک نفر با حداکثر رای معرفی میشود! چرا؟ چون فقط نفر مورد نظر اداره ورزش و جوانان ثبت نام می کند و دیگر کسی اجازه ثبت نام پیدا نمی کند و به انحنا مختلف از ثبت نام افرد دیگر جلوگیری می شود تا همان یک نفر انتصاب شود نه انتخاب. چرا این روند باید ادامه یابد؟ مگر دنبال پیشرفت ورزش استان نیستیم آیا اینگونه پیشرفت خواهیم کرد؟
نقل قول کردن
#5 شهریار 1402-02-08 22:20
تبریک خدمت آقای سوری و خدا قوت به سرپرست قبلی خانم دکتر بیرانوند و همچنین دبیر و نایب ریی هیت.
نقل قول کردن
#6 علیرضا 1402-02-11 14:38
سالن های ورزشی وزمین چمن یک ودو پرشده از پوست زباله وکسی نظافت نمیکنه....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا