یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از بازدید بیش از 134 هزار نفر از قلعه فلک‌الافلاک در ایام نوروز خبر داد.
به‌گزارش یافته، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه 16 فروردین 1402 در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات در مجموع 134 هزار و 689 نفر از قلعه فلک الافلاک بازدید کردند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان اظهار داشت: در فروش استانی بلیط نیز قلعه فلک‌الافلاک در سطح کشور در مجموع از ابتدای سفرهای نوروزی تا پایان روز 12 فروردین‌ماه در جایگاه هشتم موزه‌های کشور قرار گرفت.
او تاکید کرد: مجموعه تاریخی، فرهنگی فلک‌الافلاک به عنوان بارزترین جاذبه تاریخی، فرهنگی لرستان با وجود موزه‌های مردم‌شناسی، باستان‌شناسی و بازارچه عرضه صنایع‌دستی استان هر ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب می‌کند.


دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1402-01-16 19:01
خوب با پولش بدهکاری پادگان رو بدید حریم قلعه رو آزاد کنید . بابا خسته شدیم اینقده قول امروز و فردا دادید.
نقل قول کردن
#2 حبیب 1402-01-16 21:30
آقای عزیز فکرمی کنی پول ۱۳۴۰۰۰ بلیط ده تومنی که نصفش هم رایگان بوده چقدر میشه فوقش یک میلیارد وسیصد تومن پول یک مسکن مهر هم نمیشه آزادسازی قلعه حداقل ۵۰۰میلیارد می خواد یه کم عقلانی نظربدید تازه بیشتر این پول هزینه اضافه کار وماموریت پرسنلی که ازتعطیلات وخانواده گذشتن اومدن کارکردن می شه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا