یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر خرم‌آباد فردا در یک رقابت حساس مهمان تیم صدرنشین شمس آذر است.
 

به گزارش یافته، در جریان هفته ۲۷ مسابقات لیگ دسته اول کشور، از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه ۹ فروردین۱۴۰۲، خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مهمان تیم صدرنشین شمس آذر خواهد بود.
 
خیبر در هفته گذشته با کسب هر سه امتیاز بازی خانگی برابر خلیج فارس ماهشهر ، نتیجه خوبی را برای ماندن در جمع مدعیان رقم زد. در مقابل و در حساس‌ترین بازی هفته قبل شمس آذر صدرنشین در خانه سایپا در شرایطی که در نیمه اول به برتری رسیده بود در نیمه دوم ۲ گل دریافت کرد تا با شکست خوردن در این مسابقه همچنان ۵۲ امتیازی بماند و قطعی شدن صعودش به لیگ برتر به تعویق بیفتد.
 
هم اکنون شمس آذر قزوین با ۵۲ امتیاز صدرنشین و شانس اول صعود به لیگ برتر است. استقلال خوزستان ۴۱ امتیازی و در رده دوم جدول قرار دارد. خیبر خرم آباد نیز با ۴۱ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر تیم سوم جدول است. تیم ساپیا هم با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است. در انتهای جدول نیز تیم‌های شهرداری آستارا، خلیج فارس ماهشهر و چوکای تالش، پانزدهم تا هفدهم هستند.
 
در این هفته خیبر در قزوین مقابل شمس آذر حاضر خواهد شد. استقلال خوزستان باید در خانه برابر ون پارس اصفهان قرار گیرد سایپا نیز در یک بازی حساس در اردکان مقابل چادرملو قرار خواهد گرفت و باید دید در نهم فروردین جدول با چه تغییراتی همراه خواهد شد.
 
نکته جالب این که خیبر برابر شمس آذر هرگز شکست نخورده است.  در بازی دور رفت خیبر با نتیجه ۳ بر یک برابر حریف پیروز شده بود. در فصل گذشته نیز خیبر یک پیروزی(۱-۰) و یک تساوی (۳-۳) برابر حریف کسب کرده بود.
 
 باشگاه فوتبال شمس آذر قزوین با نام سابق کاسپین در شهریور ماه ۱۳۹۱ با خرید امتیاز تیم کاوه تهران توسط اداره ورزش و جوانان استان قزوین تأسیس شد. این باشگاه در سال ۱۳۹۹ از کاسپین به شمس آذر تغییر نام پیدا کرد؛ این باشگاه در شهریور ۱۴۰۰ امتیاز باشگاه فوتبال بادران تهران را خریداری کرد و به عنوان نماینده قزوین در لیگ آزادگان حضور پیدا کرد.

 

هفته۲۷/ چهارشنبه ۹ فروردین۱۴۰۲
آرمان گهر سیرجان - دریاکاسپین (رایکا)بابل- ساعت ۱۹- ورزشگاه امام علی (ع)سیرجان
چادرملو اردکان - سایپا تهران- ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه نصیری یزد
خوشه طلایی ساوه - پارس جنوبی جم- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه یادگارامام قم
خلیج فارس ماهشهر - فجرسپاسی شیراز- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدا ماهشهر
چوکا تالش - مس شهربابک- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه پوریا ولی تالش
شمس آذر قزوین - خیبر خرم آباد- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه سردارآزادگان قزوین
استقلال خوزستان - ون پارس اصفهان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز
پنج شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱
استقلال ملاثانی - شهرداری همدان - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز
 

خبر: عبدالرضا قاسمی/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 حسینی 1402-01-09 10:32
انشاالله با بازی خوب و با تعصب عیدی خوبی به هواداران بدهندبا برد در این بازی همچنان امیدوار به صعود هستیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا