یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماينده ولي فقيه از خانه ژيمناستيك خرم‌آباد ديدن كرد- يافتهحجت‌الاسلام "سيد‌احمد میرعمادی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و همراهانش از خانه ژیمناستیک خرم‌آباد ديدن كردند.

به گزارش يافته، در اين برنامه، "شكوه جان‌نثاری" نايب‌رئیس هیأت ژیمناستیک استان مطالبی را در‌باره عملکرد 5 ساله هیأت ژیمناستیک و کسب رتبه عالی در بین هیأت‌های کشور و همچنین کسب عناوین مهم قهرمانی کشور توسط نوجوانان ژیمناست دختر و پسر استان و سایر فعالیت‌های فرهنگی هیأت مطالبی را عنوان کرد.

حجت‌الاسلام میرعمادی نيز پس از تماشاي حرکات تیم قهرمانی نونهالان استان براي آنان به سخن‌رانی پرداخت و درباره مزایای ورزش مطالبی را بیان نمود.

وي ضمن ابراز خرسندی از عملکرد و پیشرفت هیأت ژیمناستیک لرستان، این موفقیت‌ها را مدیون لطف خداوند و مدیریت شایسته این مجموعه دانست و در پایان قول مساعد داد از طرف اداره ورزش و جوانان کمک مالی به هیأت صورت گيرد.

قابل ذكر است با توجه به ارزیابی‌های فدراسیون ژیمناستیک، هیأت ژیمناستیک استان لرستان با کسب 310 امتیاز و رتبه عالی جزء استان‌هاي برتر كشور در اين رشته ورزشي قرار گرفته است.

 

 

منبع: روابط عمومي هیأت ژیمناستیک استان لرستان

 

دیدگاه‌ها  

#1 منتقد ورزش 1393-02-25 11:31
واقعا بعضي از روساي هياتها براي ابقائ خود دست به چه كارهايي كه نميزنند!!!!! جالب اينجاست كه همگي در دوران رياست مدام شكوه وناله سر ميدهند و ميفرمايند كه خسته شده ايم / دم خروس رو باور كنيم يا قسم ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا