یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با صدور حکمی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدختر را منصوب کرد.
سه انتصاب در اداره کل راه و شهرسازی استان لرستانبه گزارش یافته، سید آرش قیاسیان با صدور حکمی مهرداد محمودی را به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان پل‌دختر منصوب کرد.
محمودی اهل پل‌دختر، دارای مدرک کارشناسی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی است.
وی با 23 سال سابقه خدمت، ریاست اداره ورزش و جوانان چهار شهرستان دلیجان، کمیجان، فراهان و تفرش استان مرکزی را در کارنامه دارد.
پیش از این رسول بخشی سرپرستی اداره ورزش و جوانان پلدختر را بر عهده داشت.

دیدگاه‌ها  

#1 فرهاد شجاعی 1401-03-21 17:11
تبریک به آقای محمودی و خداقوت به آقای بخشی.. از آقای محمودی تقاضا می شود همچون آقای طولابی که چند سال قبل رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر بوده و در راه توسعه ورزش این شهر و تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم گام برداشته و همیشه اسمش ، یادش در خاطمردم پلدختر هست باشد. امروز که آقای طولابی را در هرپلدختر و مراسم معارفه رئیس جدید اداره ورزش دیدیم خلیی خیلی خوشححال شدیم . هر جا هست خدا نگهداش باشد.این مردخوش نام
نقل قول کردن
#2 مرادی-پلدختر 1401-03-22 08:16
انشالله حضور آقای محمودی باعث خیرو برکت باشه ..اما خدایش خدمات ارزنده و تلاش های خستگی ناپذیر آقای طولابی در اواخر دهه80و اوایل دهه90 به ورزش پلدختر تا سالها در الها خواهد مانده .کسی که با مردم صادق و با ادب و متانت صحبت می کردکسی که بزرگ و کوچیک ورزش پلدختر قلباً دوستش داشتن و دارن و همیشه به نیکی ازش یاد می کنن. همکارانش در اداره ورزش لدختر همیشه از خوبیش و متانتش می گن . انشالله آقای محمودی طولابی دوم برورزش پلدختر باشه .
نقل قول کردن
#3 کوشکی - معمولان 1401-03-23 09:08
سلام ودوستان : در سالهای که آقای طولابی رئیس اداره شهرستان پلدختر بودن ایشان در هفته یک یا دوروز را معمولان مستقر می شد وبه مسائل و مشکلات ورزش این شهر رسدگی می کرد و هم اعتبار مالی تخصیص داد و هم هیئت های بسیاری را فعال کرد. ایشان هم کار بلد بود و هم با مرام و معرفت و در کمال تواضع به ارباب رجوع تکریم می کرد . چون ولایت مدار و مطیع امر رهبری بود . در واقع سرباز خالص ملایت بود ..هر جا هست خدا نگهدار خودش و خانواده معززش باشد انشالله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا