یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس‌کل دادگستری لرستان از آخرین جزئیات تخلفات اعضای شوراهای شهر در برخی از شهرهای لرستان خبر داد. به گزارش تسنیم ، جعفر بدری ظهر امروز در گردهمایی ائمه‌جمعه لرستان اظهار داشت: سال گذشته 180 هزار پرونده وارد سیستم قضایی شده که از این تعداد پرونده اگر نصف آن را کیفری حساب کنیم باید 40 هزار زندانی داشته باشیم، اما ما 4هزار و 500 زندانی داریم و این نشان می‌دهد که این افراد زندانی خطرناک بوده و بیرون‌ماندن آن‌ها باعث ایجاد اخلال در جامعه می‌شود.
وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در خیلی از مسائل با وجود اینکه وظیفه دستگاه‌هایی اجرایی بوده وارد شده‌است، افزود: کارهای این دستگاه‌ها با سیاسی‌کاری زمین مانده و یا در زمینه فساد گاهی اوقات اصلاً گزارشی ارسال نمی‌شود، حراست هست، سیستم شفافیت هست و باید گزارش کنند اما نمی‌کنند، ما به‌صورت میدانی مسائل مانند عدم تکمیل پروژه‌ها را کشف می‌کنیم.
رئیس‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه تخلفات برخی مسائل شهرداری‌ها و شورای شهر از طریق سپاه و اداره اطلاعات بررسی شده، عنوان کرد: در الشتر شهردار و 3 تا 4 عضو شورا متهم هستند، شورای شهر در بروجرد کلی مشکلات دارد، یک عضو شورای شهر در تبانی با پیمانکاران ثروتی به‌هم زده و هم‌اکنون در بازداشت بوده مراحل پرونده در تحقیق است.
وی با بیان اینکه نظارت‌ها مؤثر نیست و بعد دستگاه‌ها از شفافیت استقبال نمی‌کنند، بیان کرد: رویکرد ما این است که این مسائل را رفع کنیم؛ ما قضات خوبی در استان لرستان داریم و بیش از 90درصد قضات ما بومی لرستان هستند.
بدری گفت: همه زیرمجموعه دستگاه قضا را وادار کرده‌ایم که در رابطه با پرونده‌های قضایی ورود پیدا کنند، وقت ما بیش‌تر متوجه احقاق حقوق مردم و حوزه‌های دیگر قضایی است

دیدگاه‌ها  

#1 حامد 1398-04-12 22:01
برای رضای خداوند اگر کسی فساد کرده انرا تنبیه کنید مبادا با حرف اینو اون گناه دیگرانرا با عدم برخورد با مفسد به گردن بگیرید.اعتمادها را جلب کنید اگر خوب و بحق باهشون برخورد بشه عبرت اوره.خدا برکار همه ما ناظره یا انسانها بدانید.
نقل قول کردن
#2 حمید قربانپور 1398-04-13 00:00
از ســــــازمان بازرســــــی نامی نبردن؟؟
نقل قول کردن
#3 احسان 1398-04-13 01:53
با سلام وتشکر از زحمات شما وقاضی محترم شعبه یک حل اختلاف شهید قدوسی به خاطر قضاوتهای عادلانه وبحق ورای های خدا پسند دانه خداوند اجر خیر عنایت فر ماید
نقل قول کردن
#4 سعید 1398-04-13 07:58
باسلام
برای مبارزه جدی با فساد باید دستگاه های نظارتی (حراست،سازمان بازرسی و دیوان محاسبات ) منفعل نباشند و مسولین حراست مستقل از مدیران کل انتخاب و حقوق ومزایا را مدیران عامل تعیین نکنند و نگاه صرف حاکمیتی در برخورد باتخلفات مالی واخلاقی کنار گذاشته شود ...
نقل قول کردن
#5 خلیل 1398-04-13 11:34
خدمت جناب آقای بدری
با سلام از دلسوزی ها ارزشمند جناب عالی که برای همگان مشهود می باشد.
لرستان با وجود این همه پتانسیل های خدادی و منابع غنی چوب عدم کارایی مدیران ناکارآمد را می خورد بعد از چند دهه چرا با وجود این همه نعمت های خدادادی باید شاهد بیکاری این همه جوان تحصیل کرده باشیم .خروجی مدیران فعلی و قبلی جهت رونق تولید و اشتغال این همه جوان بیکار چه بوده و هست.چرا ما باید دلخوش ورود سرمایگذار خارجی باشیم آیا مغز مدیران کشورهایی همانند ژاپن و چین با اون جمعیت 2 طبفه هست.نمونه بی کفایت برخی مدیران ناکارا لرستان که در امر برنامه ریزی و بعنوان متولی سیاستهای توسعه و ایجاد اشتغال می باشد همانند دلخوش بودن به ورود سرمایه گذار عرب برای کشت و صنعت هست؟کشت و صنعت که زمینش موجود بود،منابع مالی هم فراوان ؟؟پس مدیران مرتبط با اشتغال و برنامه ریزی باید همانند کالای بی کیفیت که از سایر کشورها وارد می کنند ؟در فکر ورود سرمایگذار خارجی برای برون رفت از بیکاری و اشتغال جوانان بیکار باشند.
نقل قول کردن
#6 خلیل 1398-04-13 11:41
آقای بدری عزیز اگه مقامات ارشد تهرانی همانند وزرا و معاونین رییس جمهور از افراد ارزشی تر و دلسوزتر که دنبال رابطه بازی نیستند در استانها استفاده کنند شاهد اینگونه موارد نخواهیم بود آیا سزاوار هست جناب عالی و سایر قضات محترم در گیر این همه پروندهاباشیم مدیر پاک دست معاون و نیروهای مخلص و خدمتگذاررا انتخاب خواهد کرد.
نقل قول کردن
#7 نادر 1398-04-14 00:23
نمیدونم چی بگم هر چی انتخاب میکنیم اخرش کال و نارس از اب درمی اید.اخه این بستر خدماتی شواری شهر نباید طوری باشه که هنرمند هنر خود را کنار بگذارد و شورای شهر را انتخاب کند هنرمندان محترمند قصدی ندارم اخه منتخب کسیکه مردم بهش اعتماد کرده اند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا