یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شنبه 18 آذرماه حکم انتصاب حسین خاتمی به عنوان سرپرست جدید هیات فوتبال شهرستان پل‌دختر، توسط اداره ورزش و جوانان این شهرستان صادر که این حکم با واکنش هیات فوتبال استان مواجه شد.
به گزارش یافته، هیات فوتبال استان این حکم را غیرقانونی اعلام و همچنان علی جودکی را رئیس این هیات می‌داند.
اما رئیس اداره ورزش و جوانان پل‌دختر در خصوص این انتصاب، اظهار داشت: حکم سرپرست جدید هیات فوتبال این شهرستان با هماهنگی‌های لازم با مسئولان ورزش استان صادر شده است.
علی‌محمد نورعلی وند افزود: دوره چهارساله هیات فوتبال استان لرستان تمام شده و در سال ششم است و هیات فوتبال استان نخستین متخلف است.
نورعلی‌وند افزود: تاکنون از طریق اداره ورزش و جوانان شهرستان پل‌دختر 10 نامه مبنی بر تغییر هیات فوتبال این شهرستان به هیات فوتبال استان ارسال شده است که متاسفانه تاکنون پاسخی دریافت نشده است.
وی گفت: در چنین شرایط و موقعیتی که اختلاف بین اداره ورزش شهرستان و هیات فوتبال استان به وجود می‌آید اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در این زمینه حکم است.
رئیس اداره ورزش و جوانان پل‌دختر گفت: با هماهنگی مدیرکل، حراست و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان حکم سرپرست هیات فوتبال این شهرستان صادر شده است.
نورعلی وند افزود: امکانات لازم در اختیار سرپرست جدید هیات فوتبال شهرستان پل‌دختر قرار داده شده و جلوی حساب هیات قدیم فوتبال شهرستان مسدود گردیده است.
شایان ذکر است که شنبه 18 آذرماه حکم انتصاب حسین خاتمی به عنوان سرپرست جدید هیات فوتبال شهرستان پل‌دختر، توسط اداره ورزش و جوانان این شهرستان صادر که این حکم با واکنش هیات فوتبال استان مواجه شد. هیات فوتبال استان این حکم را غیرقانونی اعلام و همچنان علی جودکی را رئیس این هیات می‌داند.

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری بروجردی 1396-09-20 08:41
سلام احسنت به این رئیس اداره ورزش وجوانان پلدختر جناب آقای نورعلی وند که اینقد نترس وشجاع هست انشالله این جسارت را رئیس اداره ورزش وجوانان ....هم پیدا کند
نقل قول کردن
#2 علیرضا 1396-09-20 09:15
عملکرد هیات فوتبال استان ضعیف است
نقل قول کردن
#3 همشهری بروجردی 1396-09-20 10:59
چرا آقای مدیر محترم سایت نظرات را منعکس نمی کنید اسم از شخص که نیاوردم.
نقل قول کردن
#4 همشهری بروجردی 1396-09-20 11:00
چرا هییت فوتبال بروجرد عوض نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#5 نصراله 1396-09-20 11:42
رییس هیات فوتبال لرستان نیاز به تغییر جدی دارد چرا که عملکرد قابل قبولی ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا