یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از افزایش ۷ برابری اعتبارات عمرانی ورزش استان خبر داد.
به گزارش یافته، «هوشنگ بازوند» در حاشیه افتتاح سالن چند منظوره شهدای کمالوند در روستای حسن‌آباد خرم‌آباد به خبرنگاران گفت: یکی از اهدافی که دولت تدبیر و امید پیگیری می‌کرد و به دنبال آن بود، بحث محرومیت‌زدایی است.
وی ادامه داد: یکی از مشخصه‌های محرمیت‌زدایی در روستاها، بخش فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی است.
بازوند یادآور شد: سرانه فضای ورزشی لرستان نسبت به میانگین کشور، پایین‌تر است که علت آن کمبود اعتبارات و عدم حضور بخش خصوصی است.
استاندار لرستان با بیان اینکه در دولت یازدهم اعتبارات ورزشی استان رشد خوبی داشته، تصریح کرد: سال ۹۲ فقط ۹ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی ورزش استان بوده که الآن به بیش از ۶۵ میلیارد تومان رسیده و رشد هفت برابری داشته است.
وی تأکید کرد: سرمایه‌های خوبی در ورزش‌های انفرادی و گروهی داریم که اگر بخش خصوصی قوی در بخش تیم‌داری ورود کند، بدون شک موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.
بازوند گفت: ظرفیت‌های بالقوه ورزشی در استان به‌وفور دیده می‌شود که با فراهم کردن زیرساخت‌ها باید به بالفعل کردن آنان کمک کنیم.
 
 
افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره «شهدای کمالوند» خرم‌آباد
 سالن ورزشی چندمنظوره «شهدای کمالوند» در روستای «حسن‌آباد» خرم‌آباد افتتاح شد.
عصر شنبه چهارم شهریورماه، سالن ورزشی چندمنظوره «شهدای کمالوند» در روستای «حسن‌آباد» خرم‌آباد، با حضور استاندار لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، فرماندار خرم‌آباد، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی، افتتاح شد.
سجاد فلاح نژاد مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث سالن چندمنظوره «شهدای کمالوند» در سال ۹۱ آغاز شده است، اظهار داشت: با واگذاری این پروژه به پیمانکار دیگری در سال ۹۵، در مدت ۶ ماه پروژه تکمیل شد.
وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده است، تصریح کرد: این پروژه در زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع احداث شده است.


دیدگاه‌ها  

#1 سپهر از خرم آباد 1396-06-05 16:53
آقای استاندار تیم محبوب و مردمی خیبر خرم آباد را حمایت کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا