یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سومین سمینار هیأت کشتی استان لرستان با حضور رئیس این هیأت، مشاورین، معاونین و مسئولین کمیته‌های استانی و همچنین روسای هیأت های شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در این سمینار که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، رئیس هیأت کشتی لرستان سیاست‌ها و برنامه‌های این هیأت در سال پیش رو را عنوان کرد.
وحید والی‌زاده مرادی گفت: خدا را شاکرم که در سال جدید این توفیق نصیب ما شد که بتوانیم با اولین گردهمایی مجموعه‌ی کشتی استان در خدمت فعالان این ورزش محبوب باشیم.
وی ادامه داد: امروز برنامه‌های هیأت کشتی استان در سال جدید عنوان خواهد شد و از نقطه نظرات مسئولین محترم کمیته‌ها و روسای هیأت های شهرستان‌های مختلف استان بهره خواهیم برد.
رئیس هیأت کشتی استان با اشاره به دستاوردهای این رشته در سال گذشته ابراز داشت: به عقیده‌ی من سال 1395 سال پرباری برای کشتی لرستان بود.
مرادی افزود: هرچند ما نتوانستیم صد درصد به اهداف مدنظرمان برسیم اما درمجموع جهش نسبتاً خوبی داشتیم.
وی گفت: حضور تیم بیمه رازی به عنوان قهرمان کشور و جهان در لرستان یکی از دستاوردهای خوب ما در سال گذشته بود.
مرادی عنوان کرد: میزبانی مسابقات قهرمانی لیگ برتر کشور موفقیتی دیگر بود که ما به آن رسیدیم.
والی‌زاده مرادی همچنین در خصوص شرایط میزبانی لرستان خاطرنشان کرد: البته کاستی‌هایی داشتیم ولی درمجموع میزبانی خوبی داشتیم و نهایتاً به سود کشتی لرستان تمام شد.
رئیس هیأت کشتی لرستان در ادامه با اشاره به کسب 67 مدال رنگارنگ ورزشکاران این رشته در سال گذشته اظهار داشت: کسب 7 مدال آسیایی، 17 مدال بین‌المللی و 43 مدال کشوری یکی دیگر از دستاوردهای رشته کشتی در سال گذشته بود.
والیزاده مرادی افزود: در نوع خود و در قیاس با چند سال اخیر می‌توان کسب این تعداد مدال را یک رکورد به‌حساب آورد.
وی همچنین گفت: افزایش تعداد ورزشکاران رشته‌ی کشتی از 4 هزار نفر به 5 هزار و پانصد نفر موفقیتی دیگر بود چرا که معتقدم هر چقدر تعداد ورزشکاران ما بیشتر باشد می توانیم شاهد ظهور استعدادهای بیشتری در عرصه‌ی قهرمانی باشیم.
وحید والی‌زاده مرادی عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم استعدادهای کشتی لرستان را که کم هم نیستند به عرصه‌ی ظهور برسانیم.
وی ادامه داد: البته این کار محقق نخواهد شد مگر با برنامه‌ریزی صحیح و جدیت در کار که می‌طلبد تمامی مربیان، صاحب‌نظران و دلسوزان کشتی لرستان در این راه نهایت همکاری و همدلی را با هیأت داشته باشند.
مرادی گفت: برنامه‌ای که جدیت نداشته باشد ساده و بی‌محتوا خواهد بود و با جدیت است که ما می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.
رئیس هیأت کشتی استان لرستان در پایان با تشکر از مسئولین رسانه‌های مختلف استان و خبرنگاران عنوان کرد: از اصحاب رسانه که همواره یار و یاور ورزش کشتی در استان بوده‌اند انتظار داریم مانند همیشه در انعکاس اخبار این رشته و ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران به ما کمک کنند.
در ادامه‌ی سمینار برنامه عملیاتی هیأت کشتی لرستان در سال 1396 عنوان و با ارائه‌ی نظرات حاضرین در جلسه موارد جدیدی نیز به تصویب رسید.
همچنین در حاشیه‌ی این سمینار احکام انتصاب اعضای جدید کمیته‌ها و هیأت های مختلف استان و شهرستان‌ها قرائت و اهدا شدند، ضمن این‌که از تعدادی از فعالان این رشته در سال گذشته نیز تجلیل شد.
از مهم‌ترین انتصابات هیأت کشتی در سال 1396 می‌توان به انتصاب مرتضی پاپی نیا قهرمان اسبق کشتی فرنگی آسیا و مربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشور به عنوان مسئول کمیته آموزش، روح اله دل انگیز به عنوان مدیر تیم های فرنگی استان و همچنین ناصر خلیلی پیشکسوت کشتی لرستان به عنوان رئیس کمیته مربیان استان اشاره کرد.

در سمینار هیأت کشتی استان مطرح شد کشتی گیران لرستانی در سال گذشته 67 مدال رنگارنگ کسب کردند
در سمینار هیأت کشتی استان مطرح شد کشتی گیران لرستانی در سال گذشته 67 مدال رنگارنگ کسب کردند
خبر: وحید کاظمی ذهابی

دیدگاه‌ها  

#1 ورزشکار 1396-01-25 22:36
سلام:
برای افت شدید درکشتی مرکز استان
چه برنامه ای دارید.
باوجودکثرت باشگاه، تجهیزات ومربی
چراخبری ازجذب وثبت نام درباشگاه
هانیست.
چراخانواده هاعلاقه ای به ثبت نام
فرزندشان درکانون وباشگاههاندارند.
تخریب،منیت ،عدم تعهد وتخصص
واستفاده ازاهرم های غیرموجه
قاتل خاموش کشتی شهرمان است.
بیائید بداد کشتی شهرمان برسیم.
نقل قول کردن
#2 ورزشکار 1396-01-25 22:39
کشتی شهرخرم آباد در سراشیبی سقوط
ونابودی قرار گرفته است.
لطفا بداد کشتی برسید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا