یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از ساعت 16 و 15 دقیقه روز چهارشنبه شانزدهم فروردین‌ماه و از هفته‌ی سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، خیبر در ورزشگاه خانگی به مصاف ملوان می‌رود.
در اکثر بازی‌های خیبر با ملوان شاهد یک بازی تهاجمی و تماشاگرپسند از جانب هر دو تیم بوده‌ایم؛ مصاف شمال و جنوب همیشه سرشار از صحنه‌های زیبای فوتبال بوده است.

قوی سپید انزلی برای پر کشیدن و عقب نماندن از کورس صعود به لیگ برتر نیاز مبرم به کسب امتیاز در مقابل خیبر دارد، خیبری‌ها نیز برای فرار از سقوط فقط در سودای کسب 3 امتیاز هستند، در شرایط فعلی نماینده‌ی فوتبال لرستان در لیگ یک با پیروزی در مقابل ملوان می‌تواند تا حدود زیادی به وضعیت نامطمئن خود در جدول رده‌بندی سروسامان ببخشد.
شرایط جدول به‌گونه‌ای ست که هر دو گروه برای بردن بازی می‌کنند، نتیجه‌ی تساوی هیچ سودی برای آن‌ها ندارد، شاگردان محمد مایلی کهن نبرد سختی در ورزشگاه تختی با خیبری‌ها خواهند داشت، شاگردان داوود حق‌دوست با دقت و حوصله باید روند بازی را در دست گرفته و برای گلزنی احساس را کنار بگذارند. حمله‌ی بی‌محابای خیبری‌ها، همان چیزی است که انزلیچی‌ها می‌خواهند، استفاده از ضد حملات و اضافه شدن وینگرهای چپ و راست به محوطه‌ی 18 قدم می‌تواند برای بازیکنان خیبر دردسرساز باشد.
نقش مهدی عبدی و یاسر درویشی با قدرت پا به توپ بالا در فاز هجومی برای خیبری‌ها کلیدی است، استفاده از هوش و شم گلزنی پویا عالیخانی در 30 دقیقه‌ی پایانی بازی می‌تواند گره از گل زنی خیبر بگشاید. در چند هفته‌ی باقی‌مانده‌ی لیگ حمایت قاطع و حضور پرشمار هواداران خیبر در ورزشگاه تختی می‌تواند ضامن بقای خیبر در لیگ دسته اول باشد.
خيبر خرم‌آباد در صورت پيروزي در این بازي و نتيجه نگرفتن راه‌آهن، ايران‌جوان، نفت مسجدسليمان، قادر است دو سه پله در جدول صعود نمايد. سبزپوشان خرم‌آبادي در صورت كسب 10 امتياز از 5 بازي آينده خود حتي قادر هستند رتبه 12 فصل قبل را كسب كنند كه البته فصل گذشته در بين 20 تيم دوازدهم شدند و اين فصل اگر در بين 18 تيم دوازدهم شوند، كار به مراتب ارزشمندتري انجام داده‌اند.
همچنين به نظر مي‌رسد كسب حداقل 7 امتياز در 5 بازي آينده، بقا اين تيم را در ليگ يك قطعي مي‌كند كه كار چندان دشواري بخصوص در هفته‌هاي پاياني به نظر نمي‌رسد زيرا خيبر مقابل تيم استقلال اهواز كه سقوطش محرز شده يا خونه به خونه كه صعود يا سقوط نمي‌كند، بازي مي‌كند.
در حال حاضر ملوان بندرانزلی با 50 امتیاز در رده‌ی چهارم و خیبر با 30 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. خيبر بازي رفت برابر ملوان را در انزلی با نتیجه دو بر یک واگذار کرده است.
قضاوت این بازی را "محمد ملکی" بر عهده دارد‌.
حمزه علی سلیمی و امیر فلاح کمک‌داوران این دیدار هستند و ابوالحسن دلباز داور چهارم است. ناظر این بازی نیز " محمد امیری " است.
 
رضا طولابی/ پایگاه خبری یافته
 
برنامه هفته سی‌ام؛ چهارشنبه 16 فروردین 96
خیبر خرم‌آباد - ملوان بندر انزلی ساعت 16:15 ورزشگاه تختی خرم‌آباد
مس رفسنجان - فجر سپاسی شیراز ساعت 16:15 ورزشگاه شهداء رفسنجان
خونه به خونه مازندران - گل‌گهر سیرجان ساعت 16:15 ورزشگاه هفتم تیر بابل
سپیدرود رشت - مس کرمان ساعت 16:15 ورزشگاه شهید عضدی رشت
راه‌آهن تهران - اکسین البرز ساعت 16:15 ورزشگاه شهید درخشان صبا شهر
آلومینیوم اراک - ایرانجوان بوشهر ساعت 16:15 ورزشگاه امام خمینی اراک
فولاد یزد - نفت مسجدسلیمان ساعت 16:15 ورزشگاه شهید نصیری یزد
پارس جنوبی جم بوشهر - نساجی مازندران ساعت 16:30 ورزشگاه تختی جم
استقلال اهواز - بادران تهران ساعت 16:45 ورزشگاه تختی اهواز خوزستان

دیدگاه‌ها  

#1 آرش 1396-01-15 09:34
خیبر متاسفانه وارد اما و اگر شده.
نقل قول کردن
#2 آرمین 1396-01-15 11:11
قرار هست ملوانی هابا سه تااتوبوس هوادار بیان خرم آباد :-* یعنی اگر استادیوم تختی رو پر نکنیم آبرو خیبر رفته! تبلیغات باشگاه هم که صفر :oops:
نقل قول کردن
#3 خیبر خایدالو 1396-01-15 11:36
هوادار های با غیرت خیبر بیان و نود دقیقه خیبر رو تشویق کنن در ضمن ساز و دهل فراموش نشه

الشتر نورآباد خیبر خرم آباد
نقل قول کردن
#4 دژ خیبر 1396-01-15 19:27
این بازی۶ .امتیازی است هواداران دژ خیبر را جهنم ملوان کنند
نقل قول کردن
#5 مهدی منصوری از حسن آبادشهرری 1396-01-16 04:48
به امید بقا خیبر در لیگ یک_ولی اگرم تو لیگ بمونیم برای فصل بعد تکلیف چیه؟؟؟این که نمیشه هرفصل با اما و اگر و حرص و جوش بخوایم تو لیگ بمونیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا