یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلفات تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول و دوم فوتبال باشگاه‌های کشور صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، برابر آراء قطعی که روز گذشته از طرف کمیته انضباطی فدراسیون اعلام شد، مربیان خیبر با توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شدند.
بر اساس این گزارش دیدار تیم‌های اکسین البرز و خیبر خرم‌آباد برگزار و از سوی داود حق‌دوست- مربی تیم خیبر خرم‌آباد تخلفاتی مبنی بر اعتراض شدید به داور و نقض مقررات که منجر به اخراجش شد، رخ داد.
همچنین محمد جبارپور- مربی تیم خیبر خرم‌آباد نیز تخلفاتی مبنی بر اعتراض شدید به داور و نقض مقررات که منجر به اخراجش شد، انجام داد.
هر کدام از مربیان فوق منفردا با توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شدند.
خیبر خرم‌آباد هم اکنون با 20 امتیاز در رده‌ی پانزدهم جدول قرار دارد، این تیم در هفته بیست‌و‌چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول روز دو‌شنبه 25 بهمن‌‌ماه 95 میزبان نساجی مازندران خواهد بود؛ خيبر بازي رفت را در قائم‌شهر 3 بر یک به نساجی واگذار كرده است.
 
سایر آراء لیگ دسته اول:
*مسابقه تیم‌های سپید رود رشت و ملوان بندر انزلی برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپیدرود رشت تخلفاتی مبنی بر فحاشی و پرتاب اشیا رخ داد. این تیم طبق ماده 79 آیین‌نامه انضباطی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم ملوان بندر انزلی نیز به دلیل فحاشی هوادارانش نسبت به تیم مقابل و پرتاب اشیا طبق ماده 79 باید مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
*دیدار تیم‌های استقلال اهواز و خونه به خونه بابل برگزار و از سوی تماشاگران تیم استقلال اهواز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکنان تیم مقابل رخ داد. این تیم طبق ماده 79 آیین‌نامه انضباطی به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
*تیم ملوان بندر انزلی به دلیل فحاشی مکرر هوادارانش به تیم داوری و سایر مسئولان در دیدار برابر آلومینیوم هرمزگان، باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.(این رای قابل تجدید نظر است)
ضمنا اگر در مسابقات آتی تخلفات فوق از سوی تماشاگران تیم ملوان بندر انزلی رخ دهد، بازی‌های خانگی این تیم مسلما برابر مقررات بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
کلیه آرای فوق قطعی است.

دیدگاه‌ها  

#1 مهران رشیدی 1395-11-21 14:08
مگه ورزش 3 نگفت حقدوست استعفا کرده پس این چرا اینجاست ... :oops: :oops: :-x
نقل قول کردن
#2 رضا 1395-11-21 15:07
فردا در برنامه لیگ یک در نظرسنجی انتخاب پر طرفدار ترین تیم لیگ یک به خیبر خرم آباد رای دهید لطفا اطلا رسانی کنید
نقل قول کردن
#3 شهاب 1395-11-21 16:07
نتایج مربی فصل پیش خیبر از مربی کنونی خیبر بمراتب بهتر بود
نقل قول کردن
#4 خیبری 1395-11-21 18:30
فردا تو برنامه لیگ ۱ به خیبر رای بدیم
نقل قول کردن
#5 ارتش سبز لرستان 1395-11-24 06:41
با استعفای حقدوست موافقت کنید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا