یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی خیبر گفت: فقط ضربات منجر به گل را بد زدیم!
به گزارش پایگاه خبری یافته، "داوود حق‌دوست" در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: ای‌ کاش فدراسیون تصمیم بگیرد برای هر برد 4 امتیاز و برای تساوی يك امتیاز در نظر بگیرند، اگر این کار صورت بگیرد، شاهدبازی‌های تماشاگرپسندی خواهیم بود.
وی ادامه داد: متأسفانه فولادی‌ها بسیار بسته و با چندلایه‌ی دفاعی فقط به فکر 1 امتیاز بودند، به‌رغم اینکه ما همه‌ی روش‌ها را، چه ارسال‌های مستقیم پشت مدافعین، شوت‌زنی، پاس در عمق و سانتر از جناحین را امتحان کردیم، ولی ضربه‌ی آخری که منجر به گل می‌شود، بدزدیم، ولی درمجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، آن‌ها تمام تلاش خود را کردند.
حق‌دوست با انتقاد شدید از اقدام دروازبان فولاد بیان کرد: جای قرآن در طاقچه‌ی منزل و یا مساجد و اماکن مقدس است، نه اینکه آن را داخل حوله و در درون دروازه قرار بدهند. برخی‌ها باید قداست‌ها را حفظ کنند، ورزش جای جادوگری و طلسم نیست.
وی در خصوص مشکل گل زنی خیبر گفت: با اضافه کردن: ناصر درودیان، پویا عالیخانی و رضا شرفی در صدد هستیم این مشکل را حل کنیم.
حق‌دوست نظر خود را درباره‌ی قضاوت داور این مسابقه این‌چنین بیان کرد: به‌جز یک صحنه که در درون محوطه‌ی جریمه‌ی فولاد دست بازیکن ما را گرفته و به زمین زدند و پنالتی محرزی بود، دیگر اشتباه تأثیرگذاری نداشت.

داود حق‌دوست سرمربي تيم فوتبال خيبر خرم‌آباد

یک امتیاز این بازی خیلی ارزش داشت
سرمربی تیم فولاد یزد هم گفت: گرفتن يك امتیاز در قلعه‌ی عقاب‌ها کار آسانی نبود.
محمود امیری افزود: با توجه به تعطیلات نیم‌فصل و تجدیدقوای تیم‌ها، همیشه در مسابقات ابتدایی نیم‌فصل دوم شاهدبازی‌های خوب و جان داری از جانب تیم‌ها هستیم، این در حالی است که تیم ما با مشکلات فراوانی دست‌به‌گریبان بود.
وی ادامه داد: به دلیل تغییرات مدیریتی در باشگاه و دیر شروع شدن تمرینات‌مان ما فقط با 14 بازیکن به خرم‌آباد آمدیم، بازیکنان تازه جذب‌شده‌ی تیم مان کارت بازی‌شان صادر نشد و از روی سکو شاهد این دیدار بودند.
امیری در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر سیستم دفاعی چندلایه‌ی تیمش اظهار داشت: با توجه به شرایطی که داشتیم و می‌دانستیم بازی در قلعه عقاب‌ها (خرم‌آباد) کار سختی است، ما با تجمع در زمین خودمان فضاها را بستیم و درحالی‌که بیشتر مالکیت توپ و میدان در اختیار خیبری‌ها بود، اما فرصت آن‌چنانی گل زنی نداشتند.
وی از خیبر به‌عنوان تیمی جنگنده نام برد و گفت: داوود حق‌دوست تیم خوبی ساخته است، بازیکنان بسیار جنگنده‌ای خیبر در اختیار دارد، در مقابل آن‌ها بازیکنان ما باهوش عمل کردند و حتی در دقیقه 93 با یک ضد حمله می‌توانستیم به گل برسیم که این بخت مسلم تبدیل به گل نشد.




خبر: رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 مهران رشیدی 1395-10-17 18:39
این دیگه شاهکار بود
ترکیب بدون مهاجم رفته بود تو زمین :o
مصطفی علیخانی چرا بازی نمیکنه؟؟؟
چرا با وجود آمار بسیار بسیار بسیار ضعیف خط حمله یه تمام کننده خوب به تیم اضافه نشد لا اقل حسین جودکی رو برگردونید :sad:
نقل قول کردن
#2 آرمین 1395-10-17 18:54
مساوی تو این بازی یعنی باخت!
مگر خیبر روزی دو جلسه تمرین نمی کنه؟
پس چرا اینقدر ناهماهنگ و بد بازی کرد :-|
فولاد یزد نمیتونه ببره چطور میخواد هفته های بعد مقابل اکسین و پارس جنوبی جم و آلومینیوم اراک بازی کنه؟!
نقل قول کردن
#3 لربختیاری 1395-10-17 22:44
متاسفم برای تیم فولاد یزد ک دروازبانش آقای قویدل کتاب مقدس قران رو کنار تور دروازه میذازه..مطمئن باشید ک یکی از تیمهای سقوط کرده همین فولاد یزده..پارسالم آل هرمزگان با تهمت دروغ سه امنیاز خیبر رو پایمال کردن خدا جوتبشون رو داد و تیمشون سقوط کرد..شمام اگه بخوایین تو هر بازی قران رو کنار تیر دروازه بذارین سقوط خواهین کرد
نقل قول کردن
#4 فرشید گله داری 1395-10-17 23:06
بنده خدا مربی فولاد همچنین میگه قلعه عقابها مثل این که درورزشگاه گلزن کرشن امتیازگرفته داداش اینجا دیگرقلعه کلاغها هم نیست تیمی بدون مهاجم دربازی خانگی فاجعه اس
نقل قول کردن
#5 سپهر 1395-10-17 23:51
متأسفانه بوی سقوط خیبر به مشام میرسه.وقتی تیم پایین تر از خودشو توی خرم آباد نمیبره چطور میخواد برابر تیم های قوی تر نتیجه بگیره؟!
نقل قول کردن
#6 دالوند 1395-10-18 00:15
قرار بود اسپانسر خیبر تا سه شنبه دو هفته قبل مشخص بشه
مشخص شده!؟کسی میدونه کیه؟!؟
نقل قول کردن
#7 احسان 1395-10-18 07:04
حق دوست گل خالی.
نقل قول کردن
#8 مازرات 1395-10-18 07:11
یه مربی مشهور بیارید.
نقل قول کردن
#9 مازرات 1395-10-18 07:13
قلعه عقاب ها.
نقل قول کردن
#10 آرمین 1395-10-18 11:37
به نقل از مازرات:
یه مربی مشهور بیارید.

پیلش تو مىی??
نقل قول کردن
#11 مازرات 1395-10-18 15:19
باید برای صعود به لیگ برتر خرج کرد.پس همیشه در رده آخر باشی خوبه.خیبر اومده لیگ یک که جز 5 تا آخر باشه؟یا سقوط کنه.ما به اندازه کافی سرمایه گذاشته ایم و هدر رفته.تا الان با امسال دو فصل شدیعنی دو سال. پول 2،3 تا مربی و بازیکن حرفه ای هدر نرفته؟قسطیش کنیدولی چیز خوب برداریدتو همه چیز.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا