یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور، "نبی‌الله فرشی" از لرستان قهرمان کشور شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، عصر امروز سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگ‌سالان مردان با عنوان «جام سفیر کره جنوبی»، با قهرمانی تهران در مشهد به پایان رسید و تیم لرستان در جایگاه هشتم ایستاد.
در رقابت‌های انفرادی وزن 58 کیلوگرم، نبی‌الله فرشی از لرستان و علی‌رضا محمدی از قزوین به ترتیب اول و دوم شدند و حمیدرضا افشاری از زنجان و امیرحسین خزایی از کیش در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.
فراشی تنها مدال‌آور تیم لرستان در این رقابت‌ها بود
در این رقابت‌ها تیم‌های قزوین و البرز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
قابل ذکر است سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگ‌سالان در گروه مردان با عنوان «جام سفير کره جنوبی» که از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور 229 تكواندوكار و در قالب 33 تيم از 31 استان آذربايجان‌شرقي، آذربايجان‌غربي، اردبيل، اصفهان، البرز، ايلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختياري، خراسان جنوبي، خراسان رضوي، خراسان شمالي، خوزستان، زنجان، سمنان، سيستان و بلوچستان، فارس، قزوين، قم، كردستان، كرمان، كرمانشاه، كهكيلويه و بوير احمد، كيش، گلستان، گيلان، لرستان، مازندران، مركزي، همدان و يزد به ميزباني هيات تكواندوي استان خراسان رضوي و در مجموعه ورزشي «شهيد بهشتي» مشهد آغاز شده بود، عصر امروز به کار خود پایان بخشید.


دیدگاه‌ها  

#1 محمد پارسا امرایی 1395-08-07 09:35
باسلام و عرض تبریک صمیمانه به تکواندو کار ارزنده تیم لرستان آقای فرشی و مربی زحمتکش ایشان آقای آهو قلندری.موفق و پیروز باشید. محمد پارسا امرایی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا