یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

علی‌رضا بیرانوند صبح فردا دوشنبه باید در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یابد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، بیرانوند که پیش از این مصاحبه‌هایی را علیه مالک جدید باشگاه نفت انجام داده بود به علت شکایت مالک باشگاه به دادسرا احضار شد.
بیرانوند بابت فصل قبل از تیم نفت طلبکار است و مصاحبه‌های وی نیز در همین راستا بوده است.
قابل ذکر است علی‌رضا بیرانوند دروازه‌بان فعلی پرسپولیس و تیم ملی متولد سال 1371 در شهر خرم‌آباد می‌باشد و سابقه پوشیدن پیراهن تیم نفت تهران را در کارنامه خود دارد.


دیدگاه‌ها  

#1 حسنوند 1395-07-25 23:44
خود علی دایی برای طلبش از فدراسیون چه کار ها که نکرد و وقتی مربی پرسپولیس بود با لیدرها کتک کاری کرده بود و با افتخار توی برنامه نود از کتک زدن لیدر حرف میزد حالا برادرش به بیرانوند که از یک قوم کاملا اصیل ایرانی است بر چسب بی فرهنگی میزنه و مشخصه که خودشون هم شریک دزدند.
نقل قول کردن
#2 حسنوند 1395-07-25 23:47
یافته عزیز خواهشا از هر طریقی که ممکن هست از بیرانوند که نماینده استانمونه حمایت کنید و نگذارید که حاشیه روند رو به رشد بیرانوند آسیب ببینه
نقل قول کردن
#3 حسنوند 1395-07-25 23:48
من پیشنهاد میدم که یک اتاق فکر براش درست کنید و از بیرانوند که فعلا نقش ویترین فرهنگ لرستان را دارد حمایت کنید
نقل قول کردن
#4 سعید 1395-07-26 13:51
از آقای بیرانوند عزیز که افتخار لرستان هستند خواهش میکنیم وارد این حاشیه ها نشوند چون قطعا به نفعشان تمام نمی شود بخدا به عنوان یک لرستانی مقیم خارج استان میدانم که ما لرها در مقایسه با دیگر هموطنان چقدر صادق و ساده دلیم و هرچه در دل داریم رو میکنیم. نکند عده ای از ایشان سوء استفاده کنند یا در این فوتبال کثیف بخاطر مطرح کردن یا جایگزینی فرد دیگری بخواهند ایشان را با این بهانه ها خراب کنند. وقتی راه قانونی هست چرا داد و فریاد و دعوا؟ تازه ممکنه بدهکار هم بشه.
نقل قول کردن
#5 دریکوند 1395-07-26 13:58
دوست ندارند رکورد شکنی علیرضا بیرانوند ادامه پیدا کند او در هشت بازی فقط یک گل خورده.حالا دارند برای این جوان سر به زیر و سختی کشیده که فقط با تکیه با توانایی شخصی به این جایگاه رسیده حاشیه سازی میکنند.گناهی کرده که طلبش را میخواهد؟با نظر آقای حسنوند موافقم باید با آرامش از بیرانوند و امیری که تنها هستند حمایت شود.
نقل قول کردن
#6 حسنوند از اصفهان 1395-07-26 15:20
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت سایت یافته. به نظر من تمام این کارها سیاسی بازی و بردن بیرانوند عزیز به حاشیه است. انشااله که همه چی به خیر و خوبی تموم شه
نقل قول کردن
#7 لراصیل 1395-07-26 17:36
آقای حسنوند اب را گل آلود نکنید بخاطر یک مسئله معمولی زود چنگ اقوام راه نیندازید آقای بیاموزند باید بداند خیلی ها با او حسادت می کنند و هوایش باشد خارج از قانون دست به کاری نزند خیلی ها منتظر اشتباه ایشان هستند و آقای حسنوند اینقدر مسئله بزرگ نکنید و آقای بیرانوند را احساساتی نکنید ایشان جوان هستند و تجربه ندارند ما قلبا با آقای بیرانوند هستیم انشاالله که این مشکل زودتر حل شود
نقل قول کردن
#8 بهاروند 1395-07-27 14:53
خواهش میکنم با نام قومیت کامنت نگذارید.باعث سؤتفاهم میشود و دیدگاه یکنفر به کل یک قوم تسریع و تداعی میشود.
تماشاگران استقلال به علیرضا بیرانوند در ورزشگاه آزادی فحش قومیتی دادند و به زادگاه ایشان همه توهینی کردند چرا؟چون دارد خوب بازی میکند؟چون نمیگذارد دروازه اش باز شود؟
شمایی که در مهد تمدن ایران زندگی میکنید و داعیه فرهنگ دارید چرا باید یک فرد برای خوب بازی کردنش فحش بشنود؟
چرا باید این همه هجمه و حاشیه سازی برای او ایجاد گردد؟
نقل قول کردن
#9 شاکرمی 1395-07-27 20:16
تازه یک فایل صوتی جعلی هم درست کردند و نسبت دادند به بیرانوند برای اینکه حاشیه سازی بکنند و مانع عملکرد رو به رشدش شوند.آخر بیرانوند مظلوم ازدواج کرده و پسری هم دارد.این همه هجمه و توهین به یک فردی که با غرور برای تیم باشگاهی و ملی مایه میگذارد؟
خدا خیرتان دهد.
راست میگویند اجتماع ما نخبه کش هست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا