یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم اولین سالگرد درگذشت زنده‌یاد عزیزاله سلیمانی در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، عصر امروز جمعه 23 مهرماه، مراسم اولین سالگرد درگذشت زنده‌یاد عزیزاله سلیمانی با حضور گسترده‌ی جامعه ورزش استان، در قطعه نام‌آوران صالحین خرم‌آباد برگزار شد.
در این مراسم فوتبالیست‌هایی از ادوار مختلف ورزش استان، بر مزار مربی اخلاق‌گرای فوتبال لرستان حاضر شده و به‌پاس سال‌ها خدمات صادقانه و ارزنده به نونهالان و نوجوانان لرستانی یاد و خاطره‌ی وی را ارج نهادند.
در اولین ساعات برگزاری مراسم جمعی از نونهالان مدرسه فوتبال سایپا دست در دست والدین خود بر مزار مؤسس مدرسه فوتبال سایپا حاضرشده و با قرائت فاتحه یاد و خاطره‌ی زنده‌یاد عزیزاله سلیمانی را گرامی داشتند
اعضای کادر فنی تیم خیبر خرم‌آباد هم به همراه با تمامی بازیکنان بر مزار عزیز فوتبال لرستان حاضر و با قرائت فاتحه یاد و خاطره‌ی عزیز فوتبال لرستان را ارج نهادند.
عبدالمحمد حجتی دبیر هیات فوتبال بروجرد و جمعی از هیات عزاداری هفتاد و دو تن محله اسدآبادی در مراسم حضور یافتند.
از جمله چهره‌های مطرح ورزش و فوتبال لرستان می‌توان به حضور همایون بهاروند رییس هیات فوتبال لرستان، شهریار رحمانی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آباد، ولی اله خسروی رییس هیات فوتبال خرم‌آباد، اردشیر نعمت الهی، فضل اله حیدری، شمس‌الدین سپهوند، محسن سجادی، یدالله فرج زاده، اکبر حسنوند، حسن حسین بیگی، مهرداد اسماعیلی، رضا و فرزاد ترابی، بهزاد بهوند، فرزاد کرمی فرد، بهزاد پشت دار، ابراهیم یاراحمدی، علی حسین بیگی، سعید رستمی، سهراب مالمی، مجید یاراحمدی, سعید رستمی، وحید هادی زاده، بهمن محمدی پور، اردلان کاویانی، فریبرز حیدری، سعید دولتشاه، مهدی نیک‌پی،پیمان تابعی، صادق کرمی، محمود خدادادی، گودرز حضوری، سعید سپهوند و ... در این مراسم اشاره کرد.
قابل ذکر است که عزیز سلیمانی که در میان جامعه ورزش و فوتبال خرم‌آباد به صداقت، پاکی و اخلاق‌گرا بودن‌، شهرت داشت روز شنبه 25 مهرماه به علت بیماری جان به جان‌آفرين تسليم كرد.
 وی تجربه‌ی بازی در تیم‌های نوجوانان و جوانان لرستان در دهه 60، استقلال شرق، فجر 57، پارسیلون و ... را در دهه 70 در کارنامه داشت‌.
سلیمانی همچنین هدايت تیم‌های پارس‌خودرو، هلال‌احمر، ولوو و سايپا خرم‌آباد را بر عهده داشته و مدیریت مدرسه فوتبال سایپا و چندین سال انتخاب این مدرسه‌ی فوتبال به عنوان يكي از مدارس فوتبال برتر كشور از دیگر اقدامات ارزشمند این مربی محجوب به شمار می‌رفت.
پیکر مرحوم عزیز سلیمانی‌نژاد ساعت 8 صبح روز یک‌شنبه 26 مهرماه 94 در ورزشگاه تختی خرم‌آباد تشیع و بعد از آن در قطعه نام‌آوران آرامستان صالحين خرم‌آباد به خاک سپرده شد.


خبر: رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 بختیاری نژاد 1395-07-23 18:56
سلام به یافته
خدایش در جوار رحمت واسعه خویش قرار دهد
نقل قول کردن
#2 علی 1395-07-24 08:28
یادش گرامی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا