یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از قول مساعد معاون وزیر ورزش و جوانان برای کمک به تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد خبر داد.
"هوشنگ بازوند" در حاشیه دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحال شدیم که امروز معاون وزیر ورزش و جوانان که در وزارت ورزش نقش بسزایی دارد با کوله باری از تجربه به لرستان سفر کرد.
وی با بیان اینکه دیدگاه‌های هاشمی وزیر ورزش و جوانان با دیدگاه‌های ما همخوانی داشت، عنوان کرد: توقع نداریم تمام مشکلات را با پول دولتی حل کنیم ولی راهکارهایی مبنی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای کمک به اتمام پروژه‌های ورزشی وجود دارد.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه معاون وزیر ورزش و جوانان در این دیدار قرار شد برخی تعهدات سفر وزیر به لرستان را پیگیری کند، افزود: در این دیدار بحث افزایش دو میلیون مترمربع به فضاهای روباز مطرح شد که تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص تنظیم شد.
بازوند یکی دیگر از مباحث مطرح شده در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان را ورود جدی وزارتخانه در خصوص ماده ۲۷ دانست و گفت: علاوه بر اینکه بنا شد وزارت ورزش بحث ورود جدی به ماده ۲۷ را در دستور کار قرار دهد همچنین بنا شد در ساخت سالن وزرشی فلک‌الدین خرم‌آباد مشارکت داشته و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در این زمینه به استان کمک کنند.
وی اضافه کرد: از دیگر مباحث مطرح شده در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان بحث تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد بود و قرار شد ما به این تیم کمک‌هایی کرده و معاون وزیر ورزش نیز قول داد مساعدت‌های لازم در این زمینه را انجام دهد.
استاندار لرستان دهکده المپیک را یکی از پروژه‌های قدیمی و تأثیرگذار در توسعه ورزش استان دانست و بیان کرد: در دیدار با معاون وزیر مذاکراتی در رابطه با راهکار چگونگی به اتمام رساندن ۲۳ پروژه این دهکده صورت گرفت که برای این منظور به یکسری مصوبات از سوی دولت نیاز است که معاون وزیر ورزش قول داد این مصوبه را پیگیری و حل‌وفصل کند. ( منبع: مهر)

آنالیز بازیکنان خیبر خرم‌آباد در مقابل آلومینیوم اراک خیبری‌ها با دست‌خالی به مصاف رقیب رفتند

عملکرد در حوزه ورزش لرستان رضایت‌بخش است

ﻣﻌﺎﻭﻥ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﻭ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﻭﺭﺯﺵ ﻭ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ: لرستان از جمله استانهای فعال و در حال رشد در حوزه ورزش است.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع ورزش و جوانان طی سفر به لرستان گفت: با ارزیابی‌ها و آمار ارائه شده لرستان، یکی از استان‌های فعال و در حال رشد در زمینه ورزش می‌باشد.
هاشمی افزود: حضور ۱۰ تن ﺍﺯ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻟﺮﺳﺘﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﭘﺎﺭﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﻭ تعدادی ﺩﺭ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ نشان از ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻭ ﺗﻮﺍﻧﻤﻨﺪﯼ جوانان ﻟﺮﺳﺘﺎﻧﯽ در امر ورزش است که شکوفایی این ظرفیت‌ها و استعدادها، تلاش همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.
هاشمی با اشاره به حضور بخش خصوصی جهت تکمیل زیرساخت‌ها و همچنین اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام، تصریح کرد: بخش ﺧﺼﻮﺻﯽ می‌تواند ﭘﺲ ﺍﺯ ﺗﮑﻤﯿل یک پروژه ﺍﺯ ﭘﻨﺞ ﺗﺎ ۱۵ ﺳﺎﻝ ﺑﺎ ﺣﻔﻆ ﻣﺎﻟﮑﯿﺖ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﻭﺭﺯﺵ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ مکان‌ها بهره‌برداری ﮐﻨﺪ.
وی افزود: جهت توسعه زیرساخت‌های عمرانی ورزش لرستان نیاز به استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است که با تلاش‌های استاندار و مدیران ارشد لرستان، امیدواریم این امر سریع‌تر محقق شود.
هاشمی براى پیگیری بیشتر پروژه‌های لرستان و مصوبات سفر دکتر گودرزی و وزیر ورزش و جوانان به استان، قول مساعد داد.
در ادامه استاندار پویایی را از شروط لازم برای موفقیت یک مدیر دانست و گفت: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و همکاران وی در مجموعه ورزش استان از جمله مدیران تلاشگر و پویا هستند که برای رسیدن به هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
بازوند اظهار داشت: استارت اصلی برخی از برنامه‌ها، وزارتخانه است که متاسفانه در بعضی موارد سنگ‌اندازی‌ها سرعت پیشبرد اهداف مدنظر را کاهش می‌دهد لذا از وزارتخانه ورزش و جوانان خواستار همکاری بیشتر در جهت پیشرفت و توسعه ورزش لرستان را داریم.
وی در خاتمه جهت پیشرفت بهتر حوزه ورزش استان، از وزارتخانه ورزش و جوانان، همکاری بیشتر را خواستار شد.
عکس: امین آزادبخت

دیدگاه‌ها  

#1 هوادار 1395-06-21 20:58
همش وعده سرخرمن میده :-|
نقل قول کردن
#2 هوادار خیبر 1395-06-22 00:14
سلام خدمت یافته
من خودم کسیم که استاندارمون اقای هوشنگ بازوند رو خیلی دوسدارم اما اما باید اعتراف کنم که شاید گاهی نسبت به تیم خیبر کم لطفی میکنه من میخوام بگم اقای بازوند 50ملیون کمک از بزرگی شماست ولی ولی 50ملیون پول هزینه رفت وبرگشت وهتل خرم اباد تا تهرانه اقای بازوند از شما خواهش میکنم بنده به عنوان نماینده فرزندان شهرت به مشکلات شیر مردهای خیبر رسیدگی کنید
باسپاس فراوان
نقل قول کردن
#3 .. 1395-06-22 01:37
چه عجب به لاخره حتی اگه دروغه ی خبری دادن
نقل قول کردن
#4 مهدی منصوری از حسن آبادشهرری 1395-06-22 02:52
سلام_به تیم گهردورود هم قراربود کمک بشه،پترسالم به تیم خیبر قول کمک دادند،ما نوش دارو پس از مرگ سهراب نمیخوایم/تیم خیبر الان و فوری به حمایت مالی نیاز داره،معاون وزیر تا بخواد کمک رو برسونه تیم خیبر تو لیگ دو حضور داره متاسفانه.
نقل قول کردن
#5 مهدی منصوری از حسن آبادشهرری 1395-06-22 02:56
یه سئوال دارم لطفا پاسخ بدید:یعنی تو استان لرستان یه کارخونه و شرکت ویا ارگان دولتی وجود نداره که تیم خیبر را تحت پوشش وحمتیت بگیره؟؟چطور استان تهران و اصفهان وتبریز و خوزستان و....توانایی حمایت بیش از۵تیم درلیگ یک و برتر را دارند ولی لرستان زیر این یه تیم مونده!واقعا برام سئواله
نقل قول کردن
#6 کرگدن 1395-06-22 11:28
اینهمه زحمت کشیدیم بره لیگ یک ولی الان ولش کردیم؟چرا ترکها و اصفهانیا اینهمه میرن ورزشگاه و تیم رو تشویق میکنند چرا ما حمایت نمیکنیم؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا