یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر خرم‌آباد در روزی که در ورزشگاه تختی میزبان تیم راه‌آهن تهران بود با دو گل شکست خورد.
به گزارش پایگاه خبری یافته. این بازی که در جریان هفته ششم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور برگزار شد، خیبر در حضور بیش از دو هزار تماشاگر با گل‌های دقیقه 8 حمید طاهری‌فر و دقیقه 78 محسن بیاتی‌نیا (پنالتی) چهارمین شکست خود را تجربه کرد.
خیبر خرم‌آباد با این شکست و مجموع دو امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت و راه‌آهن با این برد امتیازات خود را به هشت افزایش داد تا صعود چشم‌گیری در جدول رده‌بندی داشته و تا رده دهم خود را بالا بکشد.
خیبر در بازی بعد که 27 شهریورماه برگزار خواهد شد، میهمان نساجی مازندران تیم رده‌ی یازدهمی جدول است.

حواشی مسابقه:
* داور و کمک‌داور در برخی اوقات بسیار ناهماهنگ بودند، به خصوص در یک مورد که داور اعتقادی به کرنر برای خییر نداشت و این در حالی بود که کمک‌داور پرچم خود را به علامت کرنر بالا برده برد!
*در طول بازی موقعیت‌های بسیار خوبی توسط مهدی عبدی، یاسر درویشی و شهاب دارایی روی دروازه راه‌آهن به دست آمد که همگی از دست رفت.
* دقیقه 78 برخورد مشکوک مدافع خیبر را "علی صفایی" داور بازی خطا اعلام کرد که این تصمیم با واکنش شدید کادر فنی و بازیکنان خیبر مواجه شد و مربی خیبر برای دقایقی بازیکنان را از زمین بیرون کشید. اين در حالي بود كه يك دقيقه قبل از آن توپ درون محوطه جريمه راه‌آهن به صورت محرز به دست بازيكنان اين تيم خورد و تغيير جهت داد اما داور آن صحنه را پنالتي اعلام نكرد.
* اعتراض کادر فنی خیبر به قضاوت داور تا دقایقی بعد از پایان بازی نیز ادامه داشت.
*سوت پایان بازی در حالی در دقیقه 6+90 به صدا درآمد که بازی با دو گل به نفع راه‌آهن تمام شد و باز هم مثل بازي با اكسين البرز، اعتراض خيبري‌ها به جايي نرسيد. گويي اين تيم در شرايط ميزباني نيز توسط داوران مهمان انگاشته مي‌شود!
* پخش زنده بازي‌هاي خانگي خيبر تا حد زيادي از شمار تماشاگران اين تيم كاسته است.


خبر و عکس:مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1395-06-18 23:21
اوضاع این تیم خیلی خرابه،تا دیر نشده مسئولین پا پیش بزازن و جلوی سقوط این تیم رو بگیرن.
نقل قول کردن
#2 چگنی 1395-06-18 23:21
تیم خیبر شک نکنید میاد دست سوم
نقل قول کردن
#3 سجاد 1395-06-19 00:14
چرابرخی مسعولین شعور این همه تماشاگر رو به تمسخر میگیرن یعنی احساسات این همه جوون که از وقتشون میزنن و به عشق هویت شهرشون میان استادیوم انقد واسشون بی ارزشه؟؟؟فقط بلدین شعار بدین مسعولین؟؟؟؟ما حرفمونو به کی بگیم آخه؟؟؟واقعا خجالت داره دیگه انقد خودتونو به خواب نزنین.با تشکر از سایت خوب یافته
نقل قول کردن
#4 سروش 1395-06-19 00:31
به نقل از چگنی:
تیم خیبر شک نکنید میاد دست سوم

برادر عزبز تیمی که برعلیه او هستند چی خیال دارید ..خیلر داره از بعضی از همشهریهاش ضربه میخوره که تماشاگران را تحریک میکنند چون خیال دارند پسرشون تو این تیم باشه ..مگه میشه به زور کسیو فوتبالیست کرد !!!
نقل قول کردن
#5 سروش 1395-06-19 01:19
ننگ باد کسانی رو که با دوتا چشم خودم دیدم از اینکه داور خیبر را له کرد مسرور بودند ...کسانی که موش می دوانند در روی سکوهها خائن هستند نسبت به احساسات جوانان این استان
نقل قول کردن
#6 طرف دار 1395-06-19 10:43
به نقل از چگنی:
تیم خیبر شک نکنید میاد دست سوم

انشالله که نمیاد لطفان این جوری صحبت نکنید به جای روحیه دادن به بچهای تیم دارین ناامیدشون میکنید
نقل قول کردن
#7 مهراد 1395-06-19 13:23
جای تاسف داره که ّبرخی مسئولین ارزشو اهمیتی واسه جوونای با ارزش این شهرو دیار قائل نیستن و اگه این تیم با این بازیکنان با تعصب و بی ادعایی که داره ی حمایت کننده ی دلسوز داشته باشه اینجوری ضربه نمیخوره،مسئولین خواهش میکنم بیدار بشید،از تماشاگران و طرفداران که واقعا طرفدار این رشته هستن خواهش میکنم به جای این که دل این بچه های باغیرتو بسوزونن دلسوزی بیشتری بکنن اینا بدون هیچ حقوقی با جون و دل به میدون میرن پس انگیزه ی خوب بازی کردنو با فحش دادنو حرکات غیر اخلاقی ازشون نگیرید به امید پیروزی و موفقیت تک تک بازیکنان تیم شهرمون خیبر
نقل قول کردن
#8 علی م 1395-06-19 15:12
برخی از این مسئولین نه به فکر بیکاری جوانان این استان هستند نه به فکر فوتبال و... . من موندم چیکار میکنن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا