یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گزارش حواشی دیدار تيم‌هاي پارس جنوبی جم و خیبر خرم‌آباد از هفته دوم رقابت‌های فوتبال قهرمانی ليگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور از سوی سازمان لیگ برتر تنظیم و در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت.
به گزارش پايگاه خبري يافته به نقل از سازمان ليگ، در پایان این بازی که به ميزباني خيبر برگزار شد و یک بر صفر به سود پارس جم جنوبي پایان يافت، برخی از بازیکنان تیم خیبر با مربی تیم پارس جنوبی درگیری فیزیکی پیدا کردند.
سرپرست سازمان ليگ در این باره گفت: «‌خوشبختانه مسئول برگزاری مسابقه در صحنه حضور داشته و گزارش دقیق و شفافی از اتفاقات رخ داده به سازمان لیگ ارایه کرده است.
"غلامرضا بهروان" افزود: گزارش ناظر بازی و سایر مستنداتی که در اختیار داشتیم را به کمیته انضباطی ارایه کرده‌ایم تا کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات رخ داده در این مسابقه تصمیم‌گیری کند.
وي تأكيد كرد: قطعاً کمیته انضباطی برخوردی قانونی و جدی با متخلفات خوهد داشت.
قابل ذكر است در پايان بازي بازيكنان دو تيم در راهروي منتهي به رختكن با هم درگير شدند و "مجتبي خورشيدي" كمك مربي پارس جنوبي كه قصد وساطت داشت، در وسط درگيري مورد اصابت مشت قرار گرفت و روانه بيمارستان شد كه خوشبختانه مشكل خاصي براي او حادث نشد و ترخيص گرديد.
گزارش ناظر بازي جنجالي خیبر خرم‌آباد و پارس جنوبي به كميته انضباطي

دیدگاه‌ها  

#1 ناصر 1395-05-26 13:39
اي خدا -باز شروع شد-بسه ديگه دلمون به اين تيم خوش بود اينم ك همش دعوا-بابا بيخيال جمع كنيد اين مسخره بازي رو
نقل قول کردن
#2 حسین 1395-05-26 17:58
فرزادبهاری، اسدی و زارعی محروم شدند
نقل قول کردن
#3 افراسیاب 1395-05-26 18:38
افسوس وذیگر هیچ پس از باخت بازی اخلاق را هم باختیم باز مدیران در خوابند ازپارسال عبرت نگرفتند که سه امتیاز مفت به بندر عباس دادند
نقل قول کردن
#4 مجید 1395-05-26 21:47
فوتبال که نمیکنید حداقل بیش از این با ابروی یک استان بازی نکنید
نقل قول کردن
#5 سروش 1395-05-27 00:58
به اندازه کافی با تبم خیبر لج هستند ..ما هم خودمان اب در اسیاب انها می ندازیم
نقل قول کردن
#6 علی 1395-05-27 08:49
متاسفانه این حرکات از بازیکنان با تجربه تیم صورت میگیره.بازیکنان ی که در موقع لزوم و بحرانهای پیش امده برای تیم باید کمک کار تیم باشند . نه باری به مشکلات اضافه کنند .
نقل قول کردن
#7 شانس ماست 1395-05-27 14:10
چه شانسی داریم ما…الان همه شهرها تیم دارن…همین بوشهر خدا وکیلی اون سالهایی که ما تیم داشتیم اینا حتی ورزشگاه هم نداشتن ولی با افتتاح طرحهای پتروشیمی و پالایشگاهی در بوشهر باعث شد اینا بعنوان اسپانسر وارد کار بشن و ورزش رو حمایت کنند.بهرحال شایسته استان کهن ما نیست که پس از سالها در لیگ یک بمانیم.مسؤلان,م ردم و کادرتیم قدر بدونند میشه از رسانه ها مثل رادیو,تلویزیون, نشریات و…کمک گرفت و فرهنگسازی کرد.وظیفه تماشاچی روحیه دادن دسته جمعی به تیمه.بخدا جار و جنجال و فحاشی کار رو خرابتر میکنه.باید مواظب نشریات زرد و شانتاژ اونها بود.غفلت نکنید
نقل قول کردن
#8 بیندیشید 1395-05-27 22:41
دوستان میدونید که سر گوزن زرد باغوحش کاسیت خرم آباد که با سنگپرانی مسافرغیربومی(خو زستانی)در ۲۶ فروردین چه که نثار مردم استان نکردند پس خواهشأ مواظب باشید.الان تمام قومیتها تیم در لیگ برتر دارن بجز ما…همین باشگاه مردمی خیبر رو هم از ما نگیرید.بابا اگه کاری برا شهر و استانتون نمیکنید حداقل بالاغیرتن بی جنبه بازی هم درنیارید…مرسی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا