یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تيم فوتبال منتخب ورزشي‌نويسان و خبرنگاران ورزشي خرم‌آباد موفق شد برابر ميزبانش صدا و سيماي مركز لرستان به پيروزي دست يابد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، به مناسبت گرامي‌داشت روز خبرنگار و ياد و خاطره شهيد محمود صارمي، تيم‌هاي منتخب ورزشي‌نويسان خرم‌آباد و كاركنان صدا و سيماي مركز لرستان در زمين چمن مصنوعي صدا و سيما به مصاف هم رفتند كه اين بازي در پايان با نتيجه 3 بر يك به نفع تيم منتخب ورزشي‌نويسان و خبرنگاران ورزشي به پايان رسيد.
نيمه اول اين بازي 2 بر صفر به نفع ورزشي‌نويسان خاتمه يافت و دو تيم در نيمه دوم به تساوي يك بر يك رسيدند. گل‌هاي تيم ورزشي‌نويسان را مهران مريدي، صادق كرمي‌پور و وحيد مصطفوي و گل تيم صدا و سيما را سعيد حسيني به ثمر رساندند.
اسامي نفرات تيم ورزشي‌نويسان و خبرنگاران ورزشي لرستان: یعقوب دالوند، رضا جایدری، صادق کرمی‌پور، سیامک کوهگرزاده، میلاد فاضلی، وحید مصطفوی، میثم، مسعود و مهران مریدی
تيم صدا و سيماي مركز لرستان: اعظمی وحیدی، شریف سمینی، سعید حسینی، علی سپهوند، جواد بهروج، مجتبی امیری، رامین وحیدی
در حاشيه:
* اين بازي در حضور "محمد بازوند" مدير كل صدا و سيماي مركز و "رامين منصوري" معاونت واحد خبر و "علي‌ياور عزيزپورفرد" مدير كل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد.
* شماري از پيشكسوتان فوتبال لرستان نظير شمس‌الدين سپهوند، سعيد سپهوند و بهزاد پشت‌دار از نزديك نظاره‌گر اين بازي بودند.
* بازيكنان دو تيم قبل از آغاز بازي با نثار شاخه‌هاي گل به مقام شامخ شهيد صارمي اداي احترام كردند.
* به دليل همزماني اين بازي با مراسم تجليل از خبرنگاران كه در هتل شهرداري برگزار شد، برخي از خبرنگاران ترجيح دادند به جاي حضور در اين رقابت ورزشي كه قرار است از اين پس هر سال برگزار شود، در مراسم تقدير هتل شهرداري شركت كردند! به همين دليل تيم ورزشي‌نويسان و خبرنگاران ورزشي مجبور به استفاده از چند بازيكن كمكي در اين بازي شد.
* دوربين و عوامل برنامه جام افلاك نيز در محل برگزاري بازي حضور يافتند و گفت‌گوهايي با پيشكسوتان و خبرنگاران انجام شد كه جمعه‌شب 22 مردادماه در اين برنامه پخش مي‌شود.
خبر: سيد احمد موسوي؛ عكس‌ها: كريم فولادوند و ايمان بيرانوند
پيروزي ورزشي‌نويسان لرستان مقابل صدا و سيماي مركز لرستان

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا