یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به مناسبت گرامي‌داشت ياد و خاطره‌ي شهيد محمود صارمي و روز خبرنگار، تيم‌هاي فوتسال "صدا و سيماي مركز لرستان" و "منتخب خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاري‌هاي استان" در زمين چمن مصنوعي صدا و سيماي مركز لرستان به مصاف هم رفتند.

به گزارش يافته، طي اين ديدار نزديك و فشرده، تيم منتخب مطبوعات و خبرگزاري‌هاي لرستان در پايان موفق شد با نتيجه 4 بر 3 برابر تيم ميزبان صاحب برتري شود.

نيمه اول اين بازي كه در غياب شماري از بازيكنان اصلي دو تيم برگزار شد، با نتيجه 3 بر يك به نفع تيم منتخب مطبوعات و خبرگزاري‌هاي استان خاتمه يافت.

تيم صدا و سيما با وجود قبول شكست در اين ديدار، با درخشش علي رحيمي، جلال قرباني و سعيد حسيني، بارها تا آستانه فروپاشي دروازه‌ي حريف پيش رفت كه درخشش موسوي دروازه‌بان منتخب مطبوعات و خبرگزاي‌هاي لرستان مانع از فروپاشي دروازه‌ي اين تيم شد.

متقابلاً تيم منتخب مطبوعات و خبرگزاري‌ها نيز با وجود برتري كامل و از دست دادن موقعيت‌هاي مسلم گل‌زني در نيمه اول، به دليل نداشتن تمرين و عدم هماهنگي بازيكنانش، در نيمه دوم سعي در حفظ نتيجه داشت كه موفق عمل نمود و به عنوان تيم پيروز، زمين بازي را ترك كرد.

در تركيب اين تيم، سيدنجم‌الدين موسوي، سعيد مالگوچي، رامين جاني‌پور، مسعود و مهران مريدي، ابراهيم شريفي، يعقوب دالوند و رضا جايدري به ميدان رفتند.

در تيم صدا و سيماي مركز لرستان نيز علي رحيمي‌پور، اصغر تاجي‌پور، سعيد حسيني(2 بازيكن با اين نام)، رضا دالوند، شريف سميني و جلال قرباني حضور داشتند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا