یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد گفت: برای توسعه ورزش‌های همگانی در 40 پارک و بوستان خرم‌آباد ست‌های ورزشی نصب شده و تاکنون 6 مراسم ورزش همگانی برگزار کرده‌ایم.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "‌يحیی عیدی‌بیرانوند" در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که از صبح جمعه در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: از تمام مردم ایران دعوت می‌کنم به لرستان و خرم‌آباد بیایند.
وی افزود: لرستان پایتخت پل‌های تاریخی، مفرغ و ژئوتوریسم و خرم‌آباد به قول سفیر سوئیس زیباترین شهر ایران است.
عیدی‌بیرانوند افزود: با تدابیر شهرداری خرم‌آباد و همکاری دیگر ارگان‌ها در خدمات‌دهی به گردشگران سال گذشته خرم‌آباد به عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری ایران برگزیده شد.
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به شکل زنده از شبکه سه سراسری و شبکه افلاک خرم‌آباد پخش رنده شد. نماینده ولی‌فقیه در استان، مديرانن ارشد استانی، برخی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خرم‌آباد و اقشار مختلف مردم نيز در اين همايش حضور يافتند.
 در پایان این همایش از بین شرکت‌کنندگان در راهپیمایی قرعه‌کشی به عمل آمد که "کیمیا پیری‌سرکشی" دختر نوجوان 13 ساله برنده یک دستگاه خودروی پراید شد.

یک کار خوب دیگر در خرم‌آباد

به همت گروهی از شهروندان، مسیر پیاده‌روی همگانی در خرم‌آباد نظافت شد.
به همت اعضاء انجمن « توسعه زاگرس جوان»، صبح امروز همزمان با همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در خرم‌آباد، مسیر پیاده‌روی از مصلی الغدیر تا پارک کیو نظافت شد.
این گروه با حضوری فعالانه، در راه پاکیزگی شهر و حفظ محیط زیست قدم برداشتند.
عظیم رشیدی دبیر «انجمن زاگرس جوان» در گفتگو با یافته، هدف از این کار را فرهنگ‌سازی در نریختن زباله بر روی زمین، فرهنگ‌سازی زیست‌محیطی و اقدامات فرهنگی برای کاهش تولید زباله بیان کرد.
شهردار خرم‌آباد در جمع راهپیمایان خانوادگی: ورزش همگانی را در خرم‌آباد توسعه می‌دهیمشهردار خرم‌آباد در جمع راهپیمایان خانوادگی: ورزش همگانی را در خرم‌آباد توسعه می‌دهیم

دیدگاه‌ها  

#1 مارو ببینید 1395-05-20 00:24
کوی بسیج خرم آباد فاقد بوستان و پارک است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا