یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدافع اسبق تيم فوتبال كوثر لرستان با عقد قراردادی 2 ساله به پرسپولیس تهران پیوست.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "محمدامین آرام‌طبع" پنج‌شنبه 3 تيرماه به باشگاه پرسپولیس رفت و پس از جلسه با محمدعلی ترکاشوند و مدیران باشگاه پرسپولیس برای امضا قرارداد به توافق دست یافت.
 بازيكن اسبق كوثر لرستان به پرسپوليس تهران پيوست + سوابق
آرام‌طبع متولد 18 بهمن 1363 در شهر بهبهان استان خوزستان است (اصالتا از لرهای بختیاری). وي که 174 سانتي‌متر قد دارد و در پست دفاع چپ بازی می‌کند در تمام 30 مسابقه فصل اخیر برای صباي قم به مدت 2509 دقيقه به میدان رفت و نمایش خوبی در ترکیب تیم علی دایی داشت.
آرام‌طبع فصل قبل 2 كارت زرد هم در بازي مقابل استقلال اهواز (هفته اول) و فولاد خوزستان (هفته بيست و پنجم) دريافت كرد كه اين موضوع نشان مي‌دهد مدافع چندان خشني نيست. البته همان طور كه هوادارن فوتبال كوثر و لرستان به خاطر دارند، اين مدافع چپ‌پا و تكنيكي، با نفوذها و سانترهاي خود، تيمش را در موقعيت‌هاي مناسب گلزني بسياري قرار مي‌داد.
وی فعالیت حرفه‌ای خود با باشگاه کوثر لرستان در سال 1386 شروع کرد سپس از سال 1388 برای تربیت یزد بازی کرد. سپس در 1389 نساجی مازندران و 1390 آلومینیوم هرمزگان حضور داشت و در سال 1391 با دعوت عبدالصمد مرفاوی مربی وقت صبا‌باطری به این تیم پیوست و تا فصل قبل در این تیم حضور داشت و 68 بازي براي صبا انجام داد.
بهترين بازي كوثر لرستان با حضور آرام‌طبع مربوط به روز يك‌شنبه 16 فروردين 1388 مقابل نساجي قائمشهر در خرم‌آباد است كه كوثر اين بازي را 3 بر 2 پيروز شد و آرام‌طبع در نقش يك مدافع طي اين بازي 2 گل از 3 گل کوثر را در دقايق 31 و 50 وارد دروازه نماينده مازندارن كرد و گل ديگر را هم ابوالفضل ابراهيمي براي كوثر به ثمر رسايند.
آن سال براي كوثر لرستان علاوه بر آرام‌طبع بازيكناني همچون پيمان شاملو، اميد خليلى، فرشيد علامه‌يادگارى، ميلاد كامل، رضا نصيرى، بهنام طاهرزاده (‌زننده يك گل پرسپوليس در دربي مقابل استقلال 1374) ابوالفضل ابراهيمى، روح‌الله احمديان، اسماعيل باباجانى، محسن نوروزى، مهرداد خادمى، امين سليميان، ميلاد كريمي (برادر كوچك‌تر علي كريمي بازيكن ملي‌پوش كشورمان و پرسپوليس)، هادى دغاغله، امید خلیلى‌ارجمندى، على آقابزرگ‌نژاد، رضا نصیرى، حمید آیت‌الله‌زاده (فرزند غلام‌رضا آيت‌الله‌زاده مالك باشگاه كوثر)، امیر شیخ‌جونى و مهرداد خادمى (كاپيتان و تنها بازيكن بومي اين تيم طي آن فصل) به ميدان رفتند.
كار هدايت كوثر در ابتدا بر عهده مصطفي قنبرپور (مربي كنوني پرسپوليس و دستيار برانكو) و سپس بر عهده عبدالممجيد باقرى‌نيا طي سال‌هاي 1387 و 1388 بود و در سال 1389 و آخرين سال حضور كوثر در ليگ يك كه با سقوط اين تيم به دسته يك همراه شد، ابتدا مصطفي قنبرپور و سپس ابراهيم طالبي و براي مدت كوتاهي نيز مرحوم رضا احدي سرمربي اين تيم شدند.
البته در سومين و آخرين سال حضور كوثر در خرم‌آباد چند بازيكن بومي از جمله "وحيد اميري" ملي‌پوش كنوني كشورمان و تيم پرسپوليس به جمع اين تيم اضافه شدند. به نظر مي‌رسد شناخت قبلي مصطفي قنبرپور مربي سابق كوثر و كنوني پرسپوليس در انتقال آرام‌طبع به پرطرفردارترين تيم ايران بي‌تاثير نبوده است.
رضا جايدري
 آرام‌طبع نفر سوم نشسته از راست در جمع بازيكنان كوثر لرستان
آرام‌طبع (نفر سوم نشسته از راست) در جمع بازيكنان كوثر لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 مهران رشیدی 1395-04-04 11:46
از همون موقع میشد فهمید این پسر آینده درخشانی داره و بنظر من خیلی دیر به حقش رسید
مطمئنا الانم یه سری از بازیکنای خیبر اگه قدر خودشونو بدونن میتونن روزی آینده ای حتی بهتر از آرام طبع داشته باشن
نقل قول کردن
#2 سامان 1395-04-04 14:56
همه ی بازیکنان تیم خیبر لیاقت بازی در لیگ برتر را دارند، امسال تمام بازیکنان بومی تیم خیبر واقعا عالی بازی کردن، و ایشلا به حقشون در لیگ برتر و تیم ملی خواهند رسید، فقط مسوولین استان حمایت از تیم خیبر را فراموش نکنند، و ایشلا هر چه زودتر حمایت کنند، که تمرینات تیم زودتر آغاز بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا