یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم فولاد خوزستان نخستین دیدار تدارکاتی خود را در بروجرد با پیروزی پر گل پشت سر گذاشتند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، تیم گهرنوین دورود که نخستین حریف تدارکاتي فولادی‌ها در اردوی آماده‎سازی بروجرد بود، با 5 گل نتیجه را به نماینده خوزستان در لیگ برتر واگذار کرد.
علاوه بر گلزنی اکبر ایمانی از روی نقطه پنالتی، در طول این دیدار پاي حمید بوحمدان، میلاد بدرقه و محمد معاوی (2 بار) به گلزنی باز شد.
 مهرداد طهماسبی، عبدالله ناصری، ایوب والی، محمد اهل‌‎‎شاخه، مهرداد جماعتی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، اسماعیل شریفات، میلاد پاک‎پرور و احمد جبوری 11 بازیکن ترکیب اولیه تیم فولاد بودند که در بین دو نیمه چند تعویض انجام شد تا کادر فنی فولاد اکثر نفرات حاضر در اردو را در این مسابقه دوستانه محک بزند.
فولاد که این فصل نعیم سعداوی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد، روز پنج‌شنبه 3 تیرماه دومین دیدار تدارکاتی خود را برابر تیم فوتبال منتخب درود که شامل بازیکنانی از لیگ دسته دو، دسته یک و لیگ برتر می‌باشد، انجام خواهند داد.
بر طبق برنامه قبلی کاروان فولاد که از هفته قبل در بروجرد اردو زده‌اند، ساعت 22 روز پنج‌شنبه شهر بروجرد را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد.
فولاد فصل 95-94 لیگ برتر در رده‌ی دوازدهم جای گرفت.
نكته قابل توجه اين كه كادر فني تيم فولاد خوزستان روز گذشته به عيادت "غلام‌حسين فهيمي" پيشكسوت ورزش بروجرد كه در بستر بيماري است رفتند.
فهيمي مدت‌ها در دانشگاه شهيد چمران اهواز به تدريس تربيت بدني و علوم ورزشي مشغول بود. وي از چندي قبل به دليل بيماري خانه‌نشين شده است.
خبر: فرهاد داودوندي
پیروزی پر گل فولاد خوزستان برابر گهر نوین دورود در دیداری تدارکاتی

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1395-04-01 16:22
سلام
نقل قول کردن
#2 محمد 1395-04-01 16:24
سلام گهر دورود در چه لیگی بازی می کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا