یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فعاليت رشته اسکی روی آب استان لرستان به صورت رسمی در دریاچه کیو خرم‌آباد آغاز شد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، پس از انتصاب "هومن صارمیان" به عنوان مسئول اسکی روی آب لرستان كه زير نظر هیات انجمن‌های ورزشی استان اداره مي‌شود، این رشته به صورت رسمی در دریاچه کیو خرم‌آباد آغاز به کار کرد .
طی هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و همکاری انجمن اسکی روی آب و با حمایت هیات انجمن‌های ورزشی استان، قایق و تجهیزات مورد نیاز توسط مسئول اسکی روی آب استان تهیه شد.
این رشته مفرح از این هفته در دریاچه کیو خرم‌آباد قابل انجام است و هر روز صبح از ساعت ۹ الی ۱۱ بانوان و ظهرها از ساعت ۱۲ الی 14 آقایان به تمرین می‌پردازند. علاقه‌مندان می‌توانند در این ساعات به مسئولین مربوطه جهت فعالیت در این رشته مراجعه نمایند.
قابل ذكر است سال 1355 پس از ايجاد درياچه كيو، مرحوم علي‌محمد ساكي شهردار فقيد خرم‌آباد يكي از اهداف خود را راه‌اندازي رشته مفرح اسكي روي آب در اين درياچه عنوان كرد و حتي بليط‌هايي نيز به اين منظور چاپ شد كه به زودي در خرم‌آباد شاهد ايجاد اين رشته خواهيم بود، اما با كنار رفتن وي از منصب شهرداري، اين رشته با 4 دهه تاخير در لرستان شروع به فعالي كرد.
 پس از 4 دهه محقق شد: اسكي روي آب در لرستان
مصاحبه مرحوم علي‌محمد ساكي شهردار خرم‌آباد با نشريه آيندگان در خردادماه 1356
مصاحبه مرحوم "علي‌محمد ساكي" شهردار خرم‌آباد با نشريه آيندگان در خردادماه 1356

دیدگاه‌ها  

#1 سامان 1395-03-30 11:45
سلام، لطفا یه خبر هم از وضعیت تیم خیبر بذارید، زمزمه ها به گوش می‌رسد که ظاهراً امتیاز تیم در حال واگذاری به سایر استانها هستش، تنها دلخوشی ما جوانان این شهر خیبر هستش،
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1395-03-30 13:42
ضمن تبریک بخاطر ایجاد این رشته ورزشی جدید در شهر خرم آباد....باید یه نکته مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد و آنهم مسائل ایمنی است چون اطراف دریاچه کیو ساحل شنی نیست و دیواره بتنی وجود دارد و اگر فرد اسکی کار به بدنه بتونی اصابت کند احتمال حادثه خطرناک زیاد است .و هنگام دور زدن قایق خیلی باید مواظب بود که چنین اتفافی رخ ندهد.
نقل قول کردن
#3 بیژن از لرهای بندری 1395-03-30 13:59
مرحوم ساکی سکوند سرشار از خوبی و عشق و علاقه به همشهریهای خود بوده.روحش شاد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا